時政擂台

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   0


大宅

積分: 1686

畀面勳章


61#
發表於 11-3-14 00:06 |只看該作者
講得好!


子爵府

積分: 13533


62#
發表於 11-3-14 00:12 |只看該作者
會唔會打去直鬧佢直接D呢?
純粹提問一下,我都覺得樓主寫得太好喇~但係我怕有人視而不見嘛..


子爵府

積分: 12024

好媽媽勳章


63#
發表於 11-3-14 00:14 |只看該作者
佢係b浩上頭無得炒

原帖由 瑄婷 於 11-3-13 23:11 發表
我一向都好討厭他,說話太主觀,很想叫梁x浩炒左佢!
春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪 若無閒事掛心頭 便是人間好時節


伯爵府

積分: 16617


64#
發表於 11-3-14 00:14 |只看該作者
聽到果刻對佢好失望,都唔係第一次,上次講奶粉又係咁....
針唔吉到肉唔知痛...


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 11-3-14 00:19 |只看該作者
原帖由 ABBC 於 11-3-14 00:12 發表
會唔會打去直鬧佢直接D呢?
純粹提問一下,我都覺得樓主寫得太好喇~但係我怕有人視而不見嘛..


只要有排山倒海既攻勢,就算瘋so唔讀,上頭一定知,我哋仲可以擺係瘋so FB度留言,要求港台正視呢個問題!


公爵府

積分: 27490

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


66#
發表於 11-3-14 00:21 |只看該作者
寫得好!


大宅

積分: 3380

畀面勳章


67#
發表於 11-3-14 00:27 |只看該作者
支持 , 寫得好!!


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


68#
發表於 11-3-14 00:28 |只看該作者
都唔講佢e個觀點.

自從佢來咗之後, 成個節目都3級晒.

村長都3級, 但係佢都唔係單單料都係3級, 個個姓曾的, 佢好似次次出聲都係3級, 喂!!! 黃金時間呀~~~~

以前, 我個女剛係屋企,我都會開大收音機全屋聽.

e+..... 有小朋友在場, 唔埋佢講咩話題, 就算係正能量話題, 我都關咗佢先, 真係唔知佢d 3級咩時候出, 到時比小朋友聽到~~


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


69#
發表於 11-3-14 00:31 |只看該作者
星期一我實copy fax 比佢


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


70#
發表於 11-3-14 00:31 |只看該作者
係 ~~ 成日都 3級....
一係 3個自己係樹狂笑, 一大輪時間都未入正題....
成日讀報紙...........


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 11-3-14 00:31 |只看該作者
原帖由 bkfans123 於 11-3-13 22:56 發表


我完全Pulmma的說法
曾先生...是不是這就是你地節目所說的''大愛包容'', 那麼18歲以下的香港永久居民又如何呢?
枉我一有時間就聽你的節目, 實在太失望了. ...


本來我都好鬼鍾意聽曾志豪,佢講野轉數快又幾好笑,但係今次佢咁講野真係有啲博出位喎,對佢真係扣分呀:;pppp:


侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


72#
發表於 11-3-14 00:36 |只看該作者
讚!


禁止訪問

積分: 4051


73#
發表於 11-3-14 00:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


74#
發表於 11-3-14 01:03 |只看該作者
原帖由 Pulmma 於 11-3-13 23:12 發表
我會print 出來, 盡快fax 去瘋show.

雖然聽咗10以上, 有小小慣性10am 去開收音機. 但係以示我對曾生的不滿.

我之後會罷聽


以後對佢會改觀,睇完佢編大作覺得佢只係在表演自己既爭坳技倆,將曲夾硬去坳直


大宅

積分: 3712

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


75#
發表於 11-3-14 01:09 |只看該作者


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


76#
發表於 11-3-14 01:23 |只看該作者


子爵府

積分: 14520

畀面勳章 親子達人勳章


77#
發表於 11-3-14 01:30 |只看該作者
原帖由 蜆介鯪魚球 於 11-3-13 22:46 發表

講得好!!!


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 11-3-14 01:34 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 11-3-14 00:14 發表
聽到果刻對佢好失望,都唔係第一次,上次講奶粉又係咁....
針唔吉到肉唔知痛...


上次講奶粉佢真係聽到我都有啲 ,佢又唔知BB係唔可以食開既奶粉話轉就轉,成日話啲人係都要俾BB食要同人搶嗰啲,唉,又係火唔燒到肉唔知痛,點解唔搵多啲料先開咪


伯爵府

積分: 16617


79#
發表於 11-3-14 01:40 |只看該作者
原帖由 豬仔mami 於 11-3-14 01:34 發表


上次講奶粉佢真係聽到我都有啲 ,佢又唔知BB係唔可以食開既奶粉話轉就轉,成日話啲人係都要俾BB食要同人搶嗰啲,唉,又係火唔燒到肉唔知痛,點解唔搵多啲料先開咪 ...


問題係... 點解係我地同人搶,唔係人地搶我地...


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


80#
發表於 11-3-14 01:51 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 11-3-14 01:40 發表


問題係... 點解係我地同人搶,唔係人地搶我地...


如果佢有個B要食奶粉佢就知:(

首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo