跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 529


61#
發表於 11-4-15 14:33 |只看該作者
我星期三去照都照左兩次先度到頸皮呀, 因為bb係咁郁, 嘻嘻=) 我都覺得威爾斯d醫生護士同姐姐都幾好人呀, 仲好有耐性添呀, 仲有都有期比我返去照結構呀=)


複式洋房

積分: 198


62#
發表於 11-4-15 19:31 |只看該作者
首多多,而家bb真好動
我今日去見醫生,約左個開刀日子啦

醫生淨係肯比到診紙,今日攞唔到病假,慘


複式洋房

積分: 361


63#
發表於 11-4-16 15:53 |只看該作者
我冇free結構...要自己洗淨


別墅

積分: 529


64#
發表於 11-4-18 10:31 |只看該作者
lalaTT 發表於 11-4-15 19:31
首多多,而家bb真好動
我今日去見醫生,約左個開刀日子啦

係呀, 真係好好動架=)
你點解約開刀0既? 咁有無約埋照結構呀?


別墅

積分: 529


65#
發表於 11-4-18 10:32 |只看該作者
obe2011 發表於 11-4-16 15:53
我冇free結構...要自己洗淨

你係幾時去照oscar架? 我照oscar果日約架?


複式洋房

積分: 198


66#
發表於 11-4-21 00:21 |只看該作者
首多多,我上一胎開刀呀,所以今次有得揀,唔洗比$$去私家生


別墅

積分: 529


67#
發表於 11-4-21 11:45 |只看該作者
lalaTT 發表於 11-4-21 00:21
首多多,我上一胎開刀呀,所以今次有得揀,唔洗比$$去私家生

lalaTT, 恭喜你呀, 原來你第二胎喇~
係呢, 我想問下係問我去左威爾斯排期同埋去健康院檢查佢地就知我打算係威爾斯生架喇, 我怕佢地以為我只係諗住係政府做檢查但係去私家生呀, 因為我私家無留位架, 我驚到時兩邊都無位咪大件事!


複式洋房

積分: 198


68#
發表於 11-4-23 11:27 |只看該作者
回覆 首多多 的帖子

唔洗怕, 政府會留番位比我地架
雖然服務好似冇咁細心,但係留番D$$$ 比BB出世用好過
同埋我之前個B出世要留院十日, 如果私家生, 咁就超晒支啦


複式洋房

積分: 361


69#
發表於 11-4-23 22:42 |只看該作者
首多多 發表於 11-4-18 10:32
你係幾時去照oscar架? 我照oscar果日約架?

我6 april 照oscar, 姑娘話結構冇唒位...


別墅

積分: 529


70#
發表於 11-4-26 13:09 |只看該作者
lalaTT 發表於 11-4-23 11:27
回覆 首多多 的帖子

唔洗怕, 政府會留番位比我地架

係咁我就放心喇, thank you=)
其實我覺得威爾斯d醫生都好細心架, 上次去照oscar超有耐性架, 其實我都有keep 住私家政府兩邊check, 只係無係私家留位咋~


別墅

積分: 529


71#
發表於 11-4-26 13:10 |只看該作者
obe2011 發表於 11-4-23 22:42
我6 april 照oscar, 姑娘話結構冇唒位...

咁唔通結構d位係逐日計0既...
係呢, 你預產期幾時呀?


別墅

積分: 656


72#
發表於 11-4-27 00:06 |只看該作者
我18/4做都已經無位做結構性超聲波, 要自己俾錢出去照, 姑娘仲要話20週做


複式洋房

積分: 361


73#
發表於 11-4-30 22:36 |只看該作者
首多多 發表於 11-4-26 13:10
咁唔通結構d位係逐日計0既...
係呢, 你預產期幾時呀?

我預產期16 Oct, Book左C+照結構要件1300....


大宅

積分: 3163

認識瑞士牛牛第二回


74#
發表於 11-5-2 23:39 |只看該作者
e~ 我18/4上午照oscar, 仲book到6月廿幾照結構喎, 同埋我唔係高齡架!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo