跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 30192


61#
發表於 11-3-18 21:43 |只看該作者
你去睇住個市啦, 一陣蝕了又瓜瓜嘈....

原帖由 oh.la.la 於 11-3-18 21:13 發表
E 句形容得(帖)切


大宅

積分: 1928


62#
發表於 11-3-18 21:49 |只看該作者
原帖由 健朗媽咪 於 11-3-18 21:41 發表


吓.....你又回避呀, 次次一講到64唔夠人講就話人哋唔友好

如果佢哋唔友好, 日本人睇到中國人都唔會救啦, 話知你死啦

而家係人哋國難呀, 唔係外交問題呀, 你明未呀 ...


冇人会回避,奇實64,我個人會當是一個好嚴緊的父親,當自己的兒子在給人利用,想破壞個家庭時,總想殺左父親時,父親先用了個不爲人道的辦法打仔,殺壹敬百吧以前我都是不太明白,點會敢樣對自己的國民,但宜家睇返好多示威遊行,唔系唔比遊行示威,但攪到社會不安寧,国家都是維持秩序都要用下武力


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


63#
發表於 11-3-18 21:51 |只看該作者
呢個世界就只有中國既人民,只係睇到人地既問題,但係睇唔到(或者美化左)自己既問題。所以我話中國人唔爭氣就係咁解!

講真,呢個世界,無乜邊個國家會對中國友好,因為中國近年發展得咁犀利,軍事唔講。。。其餘都驚中國經濟強過佢地。所以久唔久會搵D藉口(好似人權)黎攪下中國。



原帖由 li999ho 於 11-3-18 21:37 發表


從以前日本侵掠中國到宜家,佢的對我的中國友好嗎?晤見得,核電廠個丹野我都晤想佢惡化,因爲影響全球,但一丹還一丹全世界冇邊個國家的人民會長他人志氣滅自己威風吧 ...


珍珠宮

積分: 30192


64#
發表於 11-3-18 21:52 |只看該作者
健朗媽咪,
唔好嘈o拿, 唉....好鬼凍, 好想慳返啖氣暖下身呀....其實嘈都冇意思, 唔明就係唔明, 我在睇 TV, 一入來就咁激...hehe....
sarali

原帖由 健朗媽咪 於 11-3-18 21:41 發表


吓.....你又回避呀, 次次一講到64唔夠人講就話人哋唔友好

如果佢哋唔友好, 日本人睇到中國人都唔會救啦, 話知你死啦

而家係人哋國難呀, 唔係外交問題呀, 你明未呀 ...


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


65#
發表於 11-3-18 21:53 |只看該作者
你呢個”美化”得唔係咁(帖)切,個仔”想”剎老豆,個老豆就”真係”剎左佢??



原帖由 li999ho 於 11-3-18 21:49 發表


冇人会回避,奇實64,我個人會當是一個好嚴緊的父親,當自己的兒子在給人利用,想破壞個家庭時,總想殺左父親時,父親先用了個不爲人道的辦法打仔,殺壹敬百吧以前我都是不太明白,點會敢樣對自己的國民,但宜家睇返好多示 ...


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


66#
發表於 11-3-18 21:57 |只看該作者
你講得無錯, 原來呢班老婦係"南韓慰安婦問題對策協議會"的成員, 自1992年開始每個星期三都會去日本大使館前集會, 要求日本道歉, 今次就順便支持埋災民.

http://bbs.tiexue.net/post2_4950578_1.html

原帖由 Bcat 於 11-3-18 10:45 發表
佢地係一邊舉牌支持日本災民, 一邊舉牌要求公道.

唔係一面倒.


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


67#
發表於 11-3-18 22:02 |只看該作者
人地都每逢星期三去日本大使館前集會,咁不如我地都攪個集會,每個禮拜揀一日去日本領事館前集會。之前有人話令唔到日本道歉唔罷休。希望佢係實牙實齒咁去做,唔係齋煽動。

原帖由 echoo 於 11-3-18 21:57 發表
你講得無錯, 原來呢班老婦係"南韓慰安婦問題對策協議會"的成員, 自1992年開始每個星期三都會去日本大使館前集會, 要求日本道歉, 今次就順便支持埋災民.

http://bbs.tiexue.net/post2_4950578_1.html

...


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


68#
發表於 11-3-18 22:05 |只看該作者
可以放得低真係好, 要原諒人真係唔易, 不過如果做到自己都一定覺得好好


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


69#
發表於 11-3-18 22:05 |只看該作者
say sorry? 我只係係度見到死口唔認囉!
哇, 乜咁似日本仔做錯事唔道歉仲死口唔認, 唔怪得俾人話走狗啦, 真係物似主人型!

原帖由 stkyo 於 11-3-18 21:22 發表
之後個位樓主都比人話,佢都有say sorry,都改返,希望你都體諒下佢,佢比人鬧走狗,係會激動左D。


珍珠宮

積分: 30192


70#
發表於 11-3-18 22:07 |只看該作者


原帖由 stkyo 於 11-3-18 22:02 發表
人地都每逢星期三去日本大使館前集會,咁不如我地都攪個集會,每個禮拜揀一日去日本領事館前集會。之前有人話令唔到日本道歉唔罷休。希望佢係實牙實齒咁去做,唔係齋煽動。

...


珍珠宮

積分: 30192


71#
發表於 11-3-18 22:09 |只看該作者
echoo,
請你自重呀......把口.....
去返去你喜歡的 post 啦, 我有冇 say sorry, 我自己知, 唔使你知, 多乜餘.....撩事...
sarali


原帖由 echoo 於 11-3-18 22:05 發表
say sorry? 我只係係度見到死口唔認囉!
哇, 乜咁似日本仔做錯事唔道歉仲死口唔認, 唔怪得俾人話走狗啦, 真係物似主人型!


珍珠宮

積分: 30192


72#
發表於 11-3-18 22:12 |只看該作者
放咩低吖, 仲多咗啲攪事者...其實 Bcat 講啲嘢都有佢自己 point 嘅, 只是時間上唔啱.....不過就總是多了啲不知所謂的人囉...
hehe

原帖由 bobonico 於 11-3-18 22:05 發表
可以放得低真係好, 要原諒人真係唔易, 不過如果做到自己都一定覺得好好


大宅

積分: 1928


73#
發表於 11-3-18 22:19 |只看該作者
[quote]原帖由 stkyo 於 11-3-18 21:53 發表
你呢個”美化”得唔係咁(帖)切,個仔”想”剎老豆,個老豆就”真係”剎左佢??


當有人對妳不利,如果妳是當是的64領導人,妳會點做,我冇話大六全對,但學生也有責任,只不過大陸激進了些


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


74#
發表於 11-3-18 22:19 |只看該作者
我睇左單野就回左, 無睇到中間你地既野.
依家睇左, 明明一件好正面既事, 又有d人入黎攪事, 有d人真係好得閒

佢地可能會住0係"日本地震,核危機"呢版


珍珠宮

積分: 30192


75#
發表於 11-3-18 22:27 |只看該作者


原帖由 bobonico 於 11-3-18 22:19 發表
我睇左單野就回左, 無睇到中間你地既野.
依家睇左, 明明一件好正面既事, 又有d人入黎攪事, 有d人真係好得閒

佢地可能會住0係"日本地震,核危機"呢版 ...


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


76#
發表於 11-3-18 22:27 |只看該作者
之前有人放條LINK出黎有講日本侵華,裡面亦都有64事件薄。我覺得咁係好事,警惕自己既錯,亦都不忘人地既錯。

我唔做得領導人架!因為我一向採取高壓政策(對我個女)。

原帖由 li999ho 於 11-3-18 22:19 發表
[quote]原帖由 stkyo 於 11-3-18 21:53 發表
你呢個”美化”得唔係咁(帖)切,個仔”想”剎老豆,個老豆就”真係”剎左佢??


當有人對妳不利,如果妳是當是的64領導人, ...


翡翠宮

積分: 75533


77#
發表於 11-3-18 22:30 |只看該作者
原帖由 bobonico 於 11-3-18 22:19 發表
我睇左單野就回左, 無睇到中間你地既野.
依家睇左, 明明一件好正面既事, 又有d人入黎攪事, 有d人真係好得閒

佢地可能會住0係"日本地震,核危機"呢版 ...

一返黎就變成咁....


大宅

積分: 1928


78#
發表於 11-3-18 22:31 |只看該作者
大陸宜家已慢慢進步緊拉,本是同根生相煎何太急,外國人就想我的死姐,中國人要團結嘛,人誰冇錯,


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


79#
發表於 11-3-18 22:47 |只看該作者
而家無中國人唔團結,係我地唔希望日本有事個D人無啦啦比人鬧崇日,走狗。。。你自己有眼見,有人越講越離歷史,又話遲70年侵華好容易,BK大把人開門,要軍妓有軍妓。。。我覺得係佢煽動人多D囉!

講歷史無問題,我而家只係唔想香港有事。

原帖由 li999ho 於 11-3-18 22:31 發表
大陸宜家已慢慢進步緊拉,本是同根生相煎何太急,外國人就想我的死姐,中國人要團結嘛,人誰冇錯,


禁止訪問

積分: 67964


80#
發表於 11-3-18 22:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo