單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6739


61#
發表於 11-4-30 00:02 |只看該作者
都係日頭無事, 一入夜就開始咳囉,
聽日游水都唔使佢去啦, 條友一聽到唔使游水啫,
即刻話: "真係好啦, 最好就以後都唔使游呀," 發夢啦....你!:;pppp:
暑假.....咁就過咗一半啦.


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


62#
發表於 11-4-30 00:04 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-30 00:02
都係日頭無事, 一入夜就開始咳囉,
聽日游水都唔使佢去啦, 條友一聽到唔使游水啫,
即刻話: "真係好啦, 最好 ...

咀頂頂..
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 6739


63#
發表於 11-4-30 00:10 |只看該作者
你返到屋企啦?
聽日你出九龍呀? 去邊呀?
維維唔使游水好似有啲空檔喎.
暑假.....咁就過咗一半啦.


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


64#
發表於 11-4-30 00:30 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-30 00:10
你返到屋企啦?
聽日你出九龍呀? 去邊呀?
維維唔使游水好似有啲空檔喎. ...

天日未必啦...5月2.就機會大D..
天日下午亞仔好忙..中午去參觀航空城2:00-6:00,但晚上要學水(如果佢去完玩眼訓..可能停一堂)...

我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


65#
發表於 11-4-30 00:35 |只看該作者
維媽,去睇野啦..
目的地(海下..至西貢的灣仔露地)

呢2個BLOG介紹得好正...去片

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!XJ ... 7o/article?mid=1777

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!vf ... g-/article?mid=7361
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 6739


66#
發表於 11-4-30 03:36 |只看該作者
好靚呀, 不過小朋友有咩玩呀?
暑假.....咁就過咗一半啦.


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


67#
發表於 11-4-30 09:10 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-30 03:36
好靚呀, 不過小朋友有咩玩呀?

可以放風箏,摸蜆/玩水...

跑跑跳跳LAW..享受大自然

點評

catfitfit  我又去~~~喵, 唔該帶埋我~~~去  發表於 11-4-30 09:26
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


68#
發表於 11-4-30 09:28 |只看該作者
回覆 vane 的帖子

山貓FIFI....你攞到行街紙LA?

點評

catfitfit  好想去釣魚呵~~~好耐未釣過啦, 對上一次釣到係一條不知名嘅魚毛  發表於 11-4-30 09:36
帶子雄郎  睇見甘多魚catfitfit梗係想去  發表於 11-4-30 09:33
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


69#
發表於 11-4-30 09:57 |只看該作者
vane 發表於 11-4-30 09:28
回覆 vane 的帖子

山貓FIFI....你攞到行街紙LA?

hehe!我以前都好鐘意去碼頭吊魚毛仔ka....
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


70#
發表於 11-4-30 10:02 |只看該作者
本帖最後由 catfitfit 於 11-4-30 10:32 編輯

今日啲水好渾濁, 魚毛都無條....

飄紅快啲吹雞去玩啦....我發緊霉啦, 唔好叫我去塗鴉就得架啦....

強烈要求"飄紅大食遊"強勢登場.....呵呵呵

點評

帶子雄郎  使吾使去立法會度遊行, 預埋我  發表於 11-4-30 10:43
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


大宅

積分: 2638

畀面勳章


71#
發表於 11-4-30 11:09 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-29 01:29
回覆 bbbs 的帖子

我仔向九龍城家計會補習咋, 不過都會睇下有咩活動岩玩囉!

哦~原來你指土瓜灣,我誤會咗,以為係九龍城添~你住黃大仙,走黎土瓜灣補習都唔係咁方便喎~我個仔又係好多野講,有時都會覺得佢幾煩,有時間約埋你同仔仔一齊玩丫~咁我地可以蛇吓


大宅

積分: 2638

畀面勳章


72#
發表於 11-4-30 11:19 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-29 02:09
聖三一中心係响聖三一中心幼稚園全日班嗰邊三樓既 "香港聖公會九龍城青少年綜合服務中心 - 賽馬會青年幹 ...

維維媽,唔該晒你呀! 我琴日去咗聖三一度拎D資料,比亞仔揀活動,佢對D參觀活動好有興趣,宜家仲諗緊報D咩~我仔讀舊校架!聽一D新校家長講,覺得都係舊校比較好...


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


73#
發表於 11-4-30 11:49 |只看該作者
回覆 bbbs 的帖子

如果我仔同你仔玩, 甘我地要用耳塞先得喎
我聽日都會去聖三一報活動架, 尤其係個宿營既! 好彩佢地有好多好玩既活動, 5駛靜係去公園玩甘無聊!
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


74#
發表於 11-4-30 13:31 |只看該作者
bbbs 發表於 11-4-30 11:19
維維媽,唔該晒你呀! 我琴日去咗聖三一度拎D資料,比亞仔揀活動,佢對D參觀活動好有興趣,宜家仲諗緊報D咩~ ...

你想報參觀活動呀? 咁咪可以同小雄一齊夾下囉,
佢都想報呢種呀,
不過記得聽日就要報名啦,
我同小雄會一大早去排隊既啦,
你可以幾多點到呀?
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 2638

畀面勳章


75#
發表於 11-4-30 15:25 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-30 13:31
你想報參觀活動呀? 咁咪可以同小雄一齊夾下囉,
佢都想報呢種呀,
不過記得聽日就要報名啦,

你地會幾點去排隊呀?我第一次報名,唔知要預早幾多去...我住得近,早d都冇問題~


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


76#
發表於 11-4-30 15:31 |只看該作者
回覆 bbbs 的帖子

你有無填好報名表呀? 我就應該7點前或左右, 因為樓下7點開閘, 之後上樓排隊...9點會派籌架啦
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 2638

畀面勳章


77#
發表於 11-4-30 15:38 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-30 15:31
回覆 bbbs 的帖子

你有無填好報名表呀? 我就應該7點前或左右, 因為樓下7點開閘, 之後上樓排隊...9點會派籌 ...

我冇報名表喎~琴日去,佢冇同我講...我只係做咗會員咋!


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


78#
發表於 11-4-30 15:43 |只看該作者
回覆 bbbs 的帖子

今日都收夜晚10點, 如果你近又有時間既話, 就去拎表格填定先, 5駛聽日先填甘煩, 我就填左啦, 都比埋維維媽咪添, 你會幾點到呀?你到就電我啦......應該開左門拎左籌都有時間飲杯野喎
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 2638

畀面勳章


79#
發表於 11-4-30 16:01 |只看該作者
回覆 小雄維尼 的帖子

好彩你提醒我咋!等我陣間去拎定報名表先...


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


80#
發表於 11-4-30 16:10 |只看該作者
回覆 bbbs 的帖子

而家d中心, 正常都會向報名日前派左表格比人先架啦, 你諗下....個個都係當日先填, 又要收錢, 幾混亂呀!
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo