單親天地

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   0


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


61#
發表於 11-4-30 23:11 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

排隊甘粗重既野點敢叫佢呀, 梗係問佢有無計幫手報到名啦
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


62#
發表於 11-4-30 23:13 |只看該作者
本帖最後由 vane 於 11-4-30 23:13 編輯
維豬豬 發表於 11-4-30 23:07
喎....知道啦, 聽朝報完名去買瘦肉塗d鹽係咪呀?
跟手中午用來煮湯底, 係咪咁呀?
...


係...
記得瘦肉要切絲或一片片..等佢出味....之後加煲好的通粉落去,而粥就煲到差不多時,加入肉片煲吓佢,瘦肉吾食...
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


63#
發表於 11-4-30 23:15 |只看該作者
vane 發表於 11-4-30 23:05
我仔以前病得多...醫生一定叫佢介口...吾介口,好難好KA
有一次,亞仔因病醫生叫佢食幾日白粥先快好 ...

真係好慘仔喎....
唉...我都唔想見到大家嘅小朋友成日病呀...
最好嗰個都開心又健康,咁就最好啦...
閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


伯爵府

積分: 15770


64#
發表於 11-4-30 23:16 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-30 23:04
幫手做乜呀? 排隊?
阿伯未訓醒呀.彩你都傻.

通常我五六點都未瞓, 唔係未瞓醒....

緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


65#
發表於 11-4-30 23:16 |只看該作者
vane 發表於 11-4-30 23:13
係...
記得瘦肉要切絲或一片片..等佢出味....之後加煲好的通粉落去,而粥就煲到差不多時,加入肉片煲吓佢, ...

食少少火腿都OK架...
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


66#
發表於 11-4-30 23:18 |只看該作者
vane 發表於 11-4-30 23:13
係...
記得瘦肉要切絲或一片片..等佢出味....之後加煲好的通粉落去,而粥就煲到差不多時,加入肉片煲吓佢, ...

乜連廋肉都唔食得架....
仲諗住叫維豬媽整碎肉煲粥易入口添...
閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


伯爵府

積分: 15770


67#
發表於 11-4-30 23:19 |只看該作者
wing 發表於 11-4-30 22:32
回覆 小雄維尼 的帖子

我就係想佢去學下野, 佢又學到野時我又可以耳根清靜下

我尋日幫鹹肉粽報咗五個參觀嘅活動....

共$180, 另 $20 續會....

你5月7號有時間, 可以入來 tko玩, 順便報名.
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


68#
發表於 11-4-30 23:23 |只看該作者
回覆 酸棗仁 的帖子

180/5 = $36 , 好抵喎, 不過我太遠, 有d時間又撞左 , 再踱下d 時間同錢先得
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


伯爵府

積分: 17000

畀面勳章


69#
發表於 11-5-1 00:39 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-30 23:07
喎....知道啦, 聽朝報完名去買瘦肉塗d鹽係咪呀?
跟手中午用來煮湯底, 係咪咁呀?
...

維維昨晚仲有無發燒呀? 抗生素一定要食哂一個療情, 唔好見唔燒, 就唔食呀! 希望維維快d好番.


男爵府

積分: 6739


70#
發表於 11-5-1 00:41 |只看該作者
本帖最後由 維豬豬 於 11-5-1 00:42 編輯

頭先由十一點零鐘聽到維維咳嗽聲,
走入佢房見佢咳得好勁下,
又食葯又抹身又飲水, 總之無論同佢做乜都好,
都係一個字....扭,
呢樣又扭o個樣又扭, 因扭計而扭,
知道佢唔舒服好難受,
我同姐姐倆個又邊會好受呀,
總之俾佢扭到人都癲.
扭足個幾鐘真係認輸啦.
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


71#
發表於 11-5-1 00:43 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-4-30 23:16
通常我五六點都未瞓, 唔係未瞓醒....

但聽日最早七點開始排隊喎, 咁你訓左未呀?
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


72#
發表於 11-5-1 00:44 |只看該作者
vane 發表於 11-4-30 23:16
食少少火腿都OK架...

喎, 頭先同姐姐講左啦, 不過聽朝都係要我去買.
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


73#
發表於 11-5-1 00:46 |只看該作者
Chunma8083 發表於 11-5-1 00:39
維維昨晚仲有無發燒呀? 抗生素一定要食哂一個療情, 唔好見唔燒, 就唔食呀! 希望維維快d好番. ...

尋晚咪又係燒囉, 今晚仲癲,
燒+拼命咳+博命扭....
好想去死.
暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


74#
發表於 11-5-1 00:48 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

你有無用退熱貼呀
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


伯爵府

積分: 15770


75#
發表於 11-5-1 00:49 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-1 00:43
但聽日最早七點開始排隊喎, 咁你訓左未呀?

瞓醒定未瞓都冇用啦.....

我而家變咗個豬頭咁呀 ))))

尋日喺眉骨同太陽穴中間, 有一個細細嘅瘡仔....

今朝瞓醒, 腫到好似細細隻嘅煎旦, 叠咗喺塊面度, 眼皮都腫埋呀 ))))


緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


76#
發表於 11-5-1 00:56 |只看該作者
回覆 酸棗仁 的帖子

食得豬頭多油膩呀, d油連毛孔都塞埋(邊狂笑邊打字)
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


伯爵府

積分: 17000

畀面勳章


77#
發表於 11-5-1 01:00 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-5-1 00:46
尋晚咪又係燒囉, 今晚仲癲,
燒+拼命咳+博命扭....
好想去死.

如果仲係咁, 再去睇多次醫生喇.


伯爵府

積分: 17000

畀面勳章


78#
發表於 11-5-1 01:02 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-5-1 00:49
瞓醒定未瞓都冇用啦.....

我而家變咗個豬頭咁呀 ))))

亞伯, 你係唔係食物敏感呀?

點評

酸棗仁  唔係呀, 係個瘡仔引起架....如果星期日都唔好啲, 星期一就要去睇醫生喇.  發表於 11-5-1 03:33


男爵府

積分: 6739


79#
發表於 11-5-1 01:05 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-5-1 00:48
回覆 維豬豬 的帖子

你有無用退熱貼呀

有呀, 尋晚都有用, 今晚打死佢都唔肯用,
不過今晚既燒都退得七七八八啦,
係咳到肺甩咁樣,
頭先至咳到嘔, 我同姐姐咪又要成張床單起晒佢囉,
之前擺定個盆俾佢嘔, 佢係都唔嘔,
一拿走就同我嘔到成床都係.
暑假.....咁就過咗一半啦.


男爵府

積分: 6739


80#
發表於 11-5-1 01:06 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-5-1 00:49
瞓醒定未瞓都冇用啦.....

我而家變咗個豬頭咁呀 ))))

咁要睇醫生既喎.
暑假.....咁就過咗一半啦.

首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo