夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 280


61#
發表於 11-5-14 13:14 |只看該作者
mskc 發表於 11-5-13 22:58
Agree with 為食熊 !!! 樓主諗法好正常, 我覺得冇人想自己結完婚既生活會衰過之前! 我身邊好多例子(朋友& ...

人為好既生活係冇錯。
但如果選呢條路既話就唔好呻,
呻左對呢段感情唔會有益 (你有咁既心態,結果會係離婚架咋)

唔岩自己既就走....呻完條仔唔好變富。

Lawwo


男爵府

積分: 5467


62#
發表於 11-5-14 14:30 |只看該作者
"愛"是忍耐,包容,體諒......, 只要你哋之間互相深愛對方, 咩嘢事都有辦法解決, 要多點為未來老公著想, 如果有心一齊走埋下半世, 必須彼此付出.


男爵府

積分: 7257

醒目開學勳章


63#
發表於 11-5-14 15:15 |只看該作者
其實好多男人都同樓主生活背境同諗法相近,
所以拍拖同居就好地地,但一plan結婚就有憂慮.

如果係咁,真係唔好勉强成婚.
不過好多都呻完就婚照結.

點評

LittleMss  hahaha, 同意呀! 呻完又要結...真係...hahahaha  發表於 11-5-15 00:51


複式洋房

積分: 107


64#
發表於 11-5-14 16:02 |只看該作者


翡翠宮

積分: 87392


65#
發表於 11-5-14 17:54 |只看該作者
等我又講下我同我老公的CASE同樓主分享下.........

我識我老公個陣,佢係無野做,但我同佢拍拖個陣全部費用佢都係出哂,同佢出街我係一個仙都唔使用,更加從未試過話AA制~~~

個陣時好多身邊的人都唔明我點解會選佢做BF,仲唔睇好我地,成日叫我同佢分手,覺得佢好無用,唔係可以付託終生的男人,從現實角度睇我都好明白,但愛情係會令人盲目,係唔理智既,所以我一等就等左佢6年,當中的痛苦真係

終於好唔容易等到佢有野做,我地就即刻結婚,結婚初期我地都係租樓住左2年幾,到依架買左樓,我地就plan生bb,黎緊我老公會升職,仲有人揾我老公做份partime,生活叫做穩定~~~

我由細到大都同你一樣想結左婚之後就做全職家庭主婦,但奈何現實同理想係有出入,但我唔覺得係委屈,更加唔會有怨言,難度我老公唔想揾多d咩???我識佢的時候都知道佢乜野環境,如果有不滿就不如一早決定唔同佢一齊~~~

結婚咁耐,我一直都有做野,但依架可能做埋呢一兩年都無得做,因為我唔進修,咁啱我老公又升職又多份partime,我先可以叫做無咁大壓力,仲可以計劃生bb,唔做野自己湊番,如果唔係諗住生bb,我根本無諗過唔做野,因為會好悶~~~

我想講既係有時d野係順其自然,可能過兩年環境又唔同左,做人最緊要諗清楚自己想點,既然依架你都有咁多不滿,又覺得呢個男人比唔到你想要的生活比你,點解你仲要諗同佢結婚呢???不如,趁早揾一個更適合你的男人,咁對你對你bf都好~~~


大宅

積分: 2554


66#
發表於 11-5-14 18:08 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

就算嫁咗都要做野架, 無經濟能力好慘, 學我亞媽話齋, 係人地(包括老公)手指頭漏D $比你就辛苦喇 !

我自問唔係好受得氣, 所以都係自己有話事權好D
上主是我的牧者, 我實在一無所缺
祂使我臥在青綠的草場, 又領我走近幽靜的水旁
還使我的心靈得到舒暢
祂為了自己名號的原由, 領我踏上了正義的坦途....
祢的牧杖和短棒, 是我的安慰和舒暢........
在我一生歲月裡, 幸福與慈愛常隨不離
我將住在上主的殿裡, 直至悠遠的時日


男爵府

積分: 7257

醒目開學勳章


67#
發表於 11-5-14 18:14 |只看該作者
小manman 發表於 11-5-14 17:54
等我又講下我同我老公的CASE同樓主分享下.........

我識我老公個陣,佢係無野做,但我同佢拍拖個陣全部費用 ...

我識我老公個陣,佢係無野做,但我同佢拍拖個陣全部費用佢都係出哂,同佢出街我係一個仙都唔使用,更加從未試過話AA制~~

<~~佢冇野做成六年?咁拍拖費用係佢用儲蓄?同樓主case唔同,佢男友有穩定收入,佢整體都要出4成.咁我又覺得如果當時你見佢咁都肯同佢拍拖,你應該點都出下費用啊.....咁除非佢本身有好多儲蓄啦...


翡翠宮

積分: 83158

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


68#
發表於 11-5-14 18:34 |只看該作者
小aiko 發表於 11-5-13 10:23
同男朋友傾過結婚後我駛唔駛出泥做野,佢話點都要:“公一份婆一份無咁辛苦”
唉...結婚前有父母包食包住包 ...

既然接受唔到佢的"男6你4", 又何必繼續同佢拍拖? 又何必考慮同佢結婚?

你都係搵過個適合你的男人啦


翡翠宮

積分: 87392


69#
發表於 11-5-14 18:57 |只看該作者
celery 發表於 11-5-14 18:14
我識我老公個陣,佢係無野做,但我同佢拍拖個陣全部費用佢都係出哂,同佢出街我係一個仙都唔使用,更加從未試 ...

我當然有提出過aa制or每人一餐,但佢點都唔肯,仲叫我唔好再講,我話因為佢無野做,佢話佢以前揾幾萬一個月,又無乜娛樂,有積蓄叫我唔使擔心,同埋,係呢6年當中佢都有做下partime,但收入好少又唔穩定咁囉!!!

唉......總之,諗起個6年就

不過,依架總算捱過左,希望在明天喇

點評

LittleMss  你老公有骨氣噃! 同樓主case唔同噃, 佢嗰個係有錢都要6/4咁噃.  發表於 11-5-15 00:55


男爵府

積分: 7257

醒目開學勳章


70#
發表於 11-5-14 19:15 |只看該作者
小manman 發表於 11-5-14 18:57
我當然有提出過aa制or每人一餐,但佢點都唔肯,仲叫我唔好再講,我話因為佢無野做,佢話佢以前揾幾萬一個月, ...

嗯,佢同你一齊有咁嘅心,你又識欣賞佢係好仔,咁就夾嘞.所以好多野,心態好緊要!
大家互相為對方.

哈哈,你由未婚浦BK浦到已婚,我祝你生返個活潑精靈bb!!!!



翡翠宮

積分: 87392


71#
發表於 11-5-14 20:35 |只看該作者
celery 發表於 11-5-14 19:15
嗯,佢同你一齊有咁嘅心,你又識欣賞佢係好仔,咁就夾嘞.所以好多野,心態好緊要!
大家互相為對方.

係呀,我由未婚浦到唔經唔覺結左婚兩年幾喇,你好似認得我咁喎!!!

我啱啱知道有BK呢個網個陣就係識我老公個年,同佢拍拖個陣其實苦多過甜,當我覺得同佢一齊好sweet的時候,又聽到身邊的人踩多佢兩腳,我都知唔應該比人影響,但人地讚自己BF就話開心姐,但無人讚仲要成日踩佢,搞到我好灰

P.S.離左題講自己D野添,同樓主講聲唔好意思先~~~

點評

celery  因為你結婚有開topic,所以我記得囉.hehee  發表於 11-5-14 20:44


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


72#
發表於 11-5-15 00:40 |只看該作者
小aiko 發表於 11-5-13 11:27
我都預左比bk mama鬧,"港女"我唔知點定義,起碼我無名牌無visa...
係單身時太幸福,自已搵錢可以比家用par ...


樓主...你都無心想結婚....禁結來做MUG ??? 你都未想大, 你個BF又未有本事, 睇來佢都未到你要求, 點解唔結交多幾個BF之後先決定?? 起碼搵個唔使你犧牲自己已擁有GE 對象....

以你E + 心態, 結左婚將來都可能有好多怨氣....磨擦
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 2054


73#
發表於 11-5-15 12:57 |只看該作者
世事無絕對既...有時我地做女人唔好太現實...
除左錢以外..大家亙相體諒,包容先係上策..
下下都要計住...大家咪又係唔開心..


男爵府

積分: 6029


74#
發表於 11-5-15 19:02 |只看該作者
你bf都叫做有層樓你地5使愁婚後既住屋問題, 佢而家有供緊樓, 要你share出街使費我覺得ok wor, 你bf有間屋已經係個好掂既selling point大把女仔肯嫁佢gala

你咁介意佢6你4, 不如搵過個5做aa制law

不過俾你搵到個出街全包宴既但係冇樓你又點?

點評

shalotte  good!  發表於 11-5-15 21:01


侯爵府

積分: 22030


75#
發表於 11-5-15 19:47 |只看該作者
知足常樂,5知足大把钱都冇用。


大宅

積分: 1562


76#
發表於 11-5-15 22:38 |只看該作者
我個人覺得如果真係愛一個人就算佢唔洗你做...你見佢一個人為頭家日做夜做你就係屋企買下送整下gel甲甘你都唔會開心得去邊啦下嗎....


男爵府

積分: 6288


77#
發表於 11-5-16 00:18 |只看該作者
你小時候實在太幸福了~
有工作不知多好...將來有乜事,都唔洗覺得欠咗佢。
講句野都大聲啲呀!
你估係企做家務湊小朋友好呀...
你錯喇...我依架就係喇...
忙到癲...又要睇隻c6面色...好似欠咗佢咁...
如果唔係我個囡仲細,我實出番唻搵野做呀~
始終有份工,安全感都大啲啦~


大宅

積分: 1422


78#
發表於 11-5-16 19:52 |只看該作者
其實我一直keep住進修.
好睇你個人既,呢啲.時間上ok咪得囉.
而做野既,如果對方搵唔到太多,你鍚佢既自然會分擔家,系咪?
唔應該有結佐婚就唔使做既心態囉.人心肉做....


別墅

積分: 767


79#
發表於 11-5-16 23:52 |只看該作者
你簡人,人簡你 你有本事咪搵返個有錢仔養你一世囉,唔洗結婚架,夠養你咪得囉
問題係你有冇本事姐=.=
又要有錢又要愛你,好難wor
因為而家e一代既女仔,個個都係好似你咁諗法,你想搵既都有排排隊啦
除非你係靚到dum一聲啦,有晒觀音兵洗

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo