女口 寫道:
食奶後掃左風先換~
bb食唔飽會喊架,但係食得飽佢唔想食o個時佢會(寧)開塊面or用舌頭頂番出黎~仲之bb如果喊係代表佢有問題想話你知~因為bb係一張白紙黎,唔會一出黎就識發脾4~
?-(

女口 寫道:
嘩,o個死靚仔甘都得,比著我就一腳踢開佢,都唔知係咪佢呀媽甘教~離哂譜,無家教.
唔好話bbo係肚呀,比著而家有人恰我個仔,我xyz佢,第時你bb出左黎,佢蝦你個b,你唔好同佢客氣.
我o個時我老公懶訓,隻腳成日一野就好順腳夾過黎我個肚,我都打都佢醒,哈哈![]()
我既野,如果唔係話知你係我老公d家姐阿哥都冇面比~~ :tongue:

你20號比張list我睇下~
女口 寫道:
kawai928
o下,佢叫你自備床墊,佢有無話一定先~我o個時佢都無叫我買既~
金油條/泵?無woo~佢咩都無比~我o個時去到產房索o個d(無用)廢氣,跟住打左止痛針(會眼訓&想嘔)~就痛痛下訓左,迷糊間有個呀嬸叫我抬高少少patpat~甘我咪問佢咩事囉,佢話你all左臭出黎~我咪問佢會既咩~佢話你痛到all左會唔知ga~其實無話樣唔樣衰,你一痛好自然就用力~跟住自己都feel到有尿尿出左黎既,但忍唔到ga woo~,到開到甘上下,d姑娘會消毒,清潔你o個到~,甘bb出左黎就無甘dirty~同埋無臭臭細菌~你20號比張list我睇下~

細Jay 寫道:
係呀,我都收到o個張粉紅色紙,我都唔係好明小膠盒係乜?而且好多媽咪話要帶o既野佢地都冇寫o既?搞到我都唔清楚要確實帶d乜......
下個禮拜預產期,心情好緊張呀..... :-P 希望亞b唔好過期居留就好喇......![]()

shelley0917 寫道:
走佬袋一早就執定喇.. 就系睇到網褲和產婦有扣無扣裝有d唔明啊. 我之前系買左自動粘果只衛生巾...
我都系一邊執一邊上黎睇下有無野無買..
其實瑪嘉烈張list都好簡單~/![]()
