懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2738


61#
發表於 05-9-8 12:06 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我bb既name係我同老公諗ga~
我話要個軒字,跟住我老公就諗到頭痛~最後都比佢諗到叫宇軒,bb出左黎之後,去搵睇相佬夾下得唔得,惦知睇相佬話惦woo,仲問我地係咪識夾?哈哈~


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


62#
發表於 05-9-9 02:26 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
食奶後掃左風先換~
bb食唔飽會喊架,但係食得飽佢唔想食o個時佢會(寧)開塊面or用舌頭頂番出黎~仲之bb如果喊係代表佢有問題想話你知~因為bb係一張白紙黎,唔會一出黎就識發脾4~


哦,原來係咁~~
好彩就是bb識喊囉..唔係我地都唔知佢想點呀真係...
死啦,我驚第日會好寵佢呀...
我屋企咪有個細路仔既(3,4歲)
佢成日問我係咪有bb,我就一向都唔答既,因為我驚bb小氣,而且有時我同佢傾下計...bb就會係咁踢我...我唔傾就冇事...次次都係咁,我唔可以唔信囉..bb真係會小氣
前果排我食完飯番屋企佢又問我係咪有bb,佢阿媽答佢:都話係囉,咁煩既~
之後佢就係咁煩住我...又係咁想搵隻手拍我個肚喎...
痴痴地...我又唔可以鬧佢... :tongue:
比著我細佬妹我鬧左9世喇~~
早個幾日我著緊鞋落街食飯...我老公行左入toilet洗面,條o靚仔又攞住架砌好左既lego隊我個肚喎...嘩...我真係...幾想一手fing開佢呀!!!但唔得呢...
之後出到去搭lift我話老公知,佢又冇乜反應...我勁話一陣佢整到我仔點算呀??個阿媽又唔理佢既...我好聲好氣(當然唔多想)叫佢唔好咁樣,佢一句話:我鐘意呀!!
嘩...我老公屋企有人試過暗示我冇家教...但我覺得侉地重冇家教過我囉...細細個唔教好佢,大個點算呀?? ?-(
死啦...我覺得自己好似過份緊張肚入面既bb咁呀...你有冇好似我咁呀??


大宅

積分: 2738


63#
發表於 05-9-9 19:13 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

嘩,o個死靚仔甘都得,比著我就一腳踢開佢,都唔知係咪佢呀媽甘教~離哂譜,無家教.
唔好話bbo係肚呀,比著而家有人恰我個仔,我xyz佢,第時你bb出左黎,佢蝦你個b,你唔好同佢客氣.
我o個時我老公懶訓,隻腳成日一野就好順腳夾過黎我個肚,我都打都佢醒,哈哈


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


64#
發表於 05-9-10 04:26 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
嘩,o個死靚仔甘都得,比著我就一腳踢開佢,都唔知係咪佢呀媽甘教~離哂譜,無家教.
唔好話bbo係肚呀,比著而家有人恰我個仔,我xyz佢,第時你bb出左黎,佢蝦你個b,你唔好同佢客氣.
我o個時我老公懶訓,隻腳成日一野就好順腳夾過黎我個肚,我都打都佢醒,哈哈


唉...最慘係唔鬧得呢...你唔係唔知咩野環境啦...
不過佢再係咁我一定會用d惡少少既語氣話佢囉...忍落去我就唔得囉~~ ?-(
我覺得大佬,個仔你既你唔教...我緊張我個bb冇咩問題姐...
唉,總之o係度樣樣野都要小心唔好比人話柄囉,你知旅事實傳千理個喎,而果d麻煩人永遠只會叫我老公出去出面比佢鬧...又唔見佢夠膽詔黎呢度話我...假到死呀~~
總次佢地唔好再 我既野,如果唔係話知你係我老公d家姐阿哥都冇面比~~ :tongue:
我有左之後我老公唔敢攬我啦已經
打側訓有時想攬埋黎佢自己就會自行醒,然後成個木乃伊咁打側黎訓囉~~
我都鄧佢辛苦呀XD


大宅

積分: 2738


65#
發表於 05-9-10 12:53 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

如果唔係你既錯,佢地捉你老公出去嘈,你咪跟出去叫佢地講清楚囉~洗咩怕佢地呀~佢話你無家教,甘你咪話番佢地,問佢地o係背後話人有幾有家教,個死o靚仔甘做係咪老豆老母死哂,無人教.比我實嘈,理得個老公後來點諗,你仲要諗woo,而家你有個肚o係到,佢地耐你唔何,但係你生左後,唔再係2合為一,你同bb分開2個人,佢地到時就會狂咬你,你唔而家出聲,幾時出聲呀~


洋房

積分: 46


66#
發表於 05-9-10 13:53 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

想問下系瑪嘉烈生使唔使自備床墊啊... 產前同產後.. 如果要又要系邊度買啊

另外, 咩叫做有扣同無扣衛生巾啊.. 我去過百佳都搵唔到..

請指教.. 真系好似咩同唔識咁.. 呵呵~~~

唔該晒各位~
我o既維維9.16出生架,系個可愛的妹妹黎架..出生時3.08kg 嘿嘿 :-)


大宅

積分: 2738


67#
發表於 05-9-10 18:36 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

shelley0917
hi~瑪嘉烈唔洗自備床墊GA~佢地有~最好就帶張包被包住bb~因為d 冷氣都幾冷~
其實用無扣仲好~~方便好多,唔洗甘煩,你記得買網褲,固定到個位好似我地平時甘用~不過你去e院最好就帶定2包~唔夠先再叫你老公拿黎~頭幾日最好每次換時2張一齊用,因為d血好勁,一張一定唔夠~仲有呀,e生朝頭早9點到黎遁房~你最好o係9點前清潔好,換新既衛生巾等e生黎睇~你o係百x買唔到,可以去惠x買,同埋藥房都有~


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


68#
發表於 05-9-10 19:19 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口,

乜瑪嘉烈唔駛自備床墊呀??
佢比我張list要既...
重有喎...人地話用無扣會比人鬧個喎~~話岩岩生完住醫院最好用有扣,出院後先用無扣...究竟應該點呢
喂喂,咁你生之前佢有冇比d金油條/泵你放左d大大呀??
唔放咁生果時用錯力...必左出黎咪好樣衰


洋房

積分: 46


69#
發表於 05-9-10 21:36 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

多謝晒女口媽咪啊... 呵~~~

我今天去左藥房終於知道咩叫做有扣同無扣喇.. 呵.. 不過仲未知點用.. 到時先算啦. 反正帶定去..

網褲系咩尼架.. 系未姐 紙under..平時去旅行用果d ??
我o既維維9.16出生架,系個可愛的妹妹黎架..出生時3.08kg 嘿嘿 :-)


大宅

積分: 2738


70#
發表於 05-9-11 00:51 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

kawai928
o下,佢叫你自備床墊,佢有無話一定先~我o個時佢都無叫我買既~
金油條/泵?無woo~佢咩都無比~我o個時去到產房索o個d(無用)廢氣,跟住打左止痛針(會眼訓&想嘔)~就痛痛下訓左,迷糊間有個呀嬸叫我抬高少少patpat~甘我咪問佢咩事囉,佢話你all左臭出黎~我咪問佢會既咩~佢話你痛到all左會唔知ga~其實無話樣唔樣衰,你一痛好自然就用力~跟住自己都feel到有尿尿出左黎既,但忍唔到ga woo~,到開到甘上下,d姑娘會消毒,清潔你o個到~,甘bb出左黎就無甘dirty~同埋無臭臭細菌~ 你20號比張list我睇下~


大宅

積分: 2738


71#
發表於 05-9-11 01:03 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

shelley0917
網褲著左可以固定衛生巾位置,防走位,同埋無甘易攪到個傷口~同埋著左就唔洗著under~網褲=under,但係都係用網褲好好多~你去一般買bb同埋大肚婆既鋪頭~我o個時o係荃灣南封2樓到買,有一間專買li d野 ga~~~~


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


72#
發表於 05-9-11 03:11 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

shelley0917 寫道:

網褲系咩尼架.. 系未姐 紙under..平時去旅行用果d ??


~NO~
唔同紙底褲架~佢係好似人地去睇跌打時包果d布...不是就係底褲形囉~~
我見你9月30號預產期囉喎...你重未執好走佬矮d野呀??
我10月中生但7個幾月時已經開始執喇...我驚自己帶d野唔夠...所以一路執一路上黎問下各位媽咪架


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


73#
發表於 05-9-11 03:13 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
kawai928
o下,佢叫你自備床墊,佢有無話一定先~我o個時佢都無叫我買既~
金油條/泵?無woo~佢咩都無比~我o個時去到產房索o個d(無用)廢氣,跟住打左止痛針(會眼訓&想嘔)~就痛痛下訓左,迷糊間有個呀嬸叫我抬高少少patpat~甘我咪問佢咩事囉,佢話你all左臭出黎~我咪問佢會既咩~佢話你痛到all左會唔知ga~其實無話樣唔樣衰,你一痛好自然就用力~跟住自己都feel到有尿尿出左黎既,但忍唔到ga woo~,到開到甘上下,d姑娘會消毒,清潔你o個到~,甘bb出左黎就無甘dirty~同埋無臭臭細菌~ 你20號比張list我睇下~


我第一次去產前檢查佢地就比左幾張紙我啦,有d係廢既,有一張粉紅色紙就好簡直咁講我要帶d咩囉~~
不過我有一樣唔明...佢寫住小膠盒(換尿片時使用)...咁即係要幾大個度呀??


大宅

積分: 1743


74#
發表於 05-9-11 03:28 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我第一次去產前檢查佢地就比左幾張紙我啦,有d係廢既,有一張粉紅色紙就好簡直咁講我要帶d咩囉~~
不過我有一樣唔明...佢寫住小膠盒(換尿片時使用)...咁即係要幾大個度呀??


係呀,我都收到o個張粉紅色紙,我都唔係好明小膠盒係乜?而且好多媽咪話要帶o既野佢地都冇寫o既?搞到我都唔清楚要確實帶d乜......

下個禮拜預產期,心情好緊張呀..... :-P 希望亞b唔好過期居留就好喇......


洋房

積分: 46


75#
發表於 05-9-11 10:45 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

~NO~
唔同紙底褲架~佢係好似人地去睇跌打時包果d布...不是就係底褲形囉~~
我見你9月30號預產期囉喎...你重未執好走佬矮d野呀??
我10月中生但7個幾月時已經開始執喇...我驚自己帶d野唔夠...所以一路執一路上黎問下各位媽咪架


走佬袋一早就執定喇.. 就系睇到網褲和產婦有扣無扣裝有d唔明啊. 我之前系買左自動粘果只衛生巾...

我都系一邊執一邊上黎睇下有無野無買..

其實瑪嘉烈張list都好簡單~/
我o既維維9.16出生架,系個可愛的妹妹黎架..出生時3.08kg 嘿嘿 :-)


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


76#
發表於 05-9-11 11:09 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

細Jay 寫道:

係呀,我都收到o個張粉紅色紙,我都唔係好明小膠盒係乜?而且好多媽咪話要帶o既野佢地都冇寫o既?搞到我都唔清楚要確實帶d乜......

下個禮拜預產期,心情好緊張呀..... :-P 希望亞b唔好過期居留就好喇......


我都係根據呢度d媽咪既意見啦,我媽咪既意見啦咁去執個走佬袋架~~所以我7個幾月果時已經開始執喇~~依家應該都執得7788,我冇跟呢度媽咪有時例出黎果d list去執呀,因為我覺得好多野都係唔需要,我個人黎講,例如:化妝品...我完整唔化妝所以唔駛帶化妝品都唔駛帶鏡呀果d~~
入醫院生仔咁樣我覺得好麻煩

你果個係仔定女呀??
我自己唔知呀,冇睇私家都冇問醫院d醫生,不過大概知道應該係仔...我依家落街買野,d嬸嬸呀,EE果d(唔識既)會問我係咪仔,佢地話我個肚好尖喎~~


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


77#
發表於 05-9-11 11:14 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

shelley0917 寫道:

走佬袋一早就執定喇.. 就系睇到網褲和產婦有扣無扣裝有d唔明啊. 我之前系買左自動粘果只衛生巾...

我都系一邊執一邊上黎睇下有無野無買..

其實瑪嘉烈張list都好簡單~/


係呀,佢比我地張紙真係好...簡單
不過就係最真正需要果d野黎個囉~~
我自己淨係買左一包有扣同一包冇扣喳~~
因為我媽咪話住醫院果2,3日d惡露會勁多,但係岩岩生完好似唔比著冇扣住(即係粘貼果隻)
因為方便醫生睇你傷口...所以我就買左一包先,唔夠用再叫老公買,因為我睇見好多媽咪都話出左醫院就可以用番平時M黎時果d普通夜用M巾,而且果d產婦巾咁"後",我唔想番到屋企重要用,up鬼住好辛苦既


洋房

積分: 46


78#
發表於 05-9-11 12:14 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

你地好多都知道系仔系女.. 我都未知啊..
第一次照超聲波時太細都未照到.. 之後一直都無照過喇..

不過親戚朋友幫我算過話系女, 我阿媽一日到黑都話我個肚好圓.. 馱得又高,反應又小 (我從有佐到依家基本上都未嘔過), 皮膚又無差,反而好似仲好左添..就話99.99%都未女...

唔知系未真既呢~~ 嘻嘻~~~
我o既維維9.16出生架,系個可愛的妹妹黎架..出生時3.08kg 嘿嘿 :-)


大宅

積分: 2738


79#
發表於 05-9-11 12:27 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

小膠盒~其實都無咩用既~只不過係如果你唔想用濕紙巾,可以用棉花~用小膠盒裝水~不過我就用黎裝bb紗巾啦~,好細好細就得,即係好似小朋友既食物盒仔甘~


大宅

積分: 2738


80#
發表於 05-9-11 12:35 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

甘騎呢,叫你帶化妝品,鏡仔係比你執番好個樣,因為5:30-7:30係探病時間,難道你唔梳番好d頭髮,or要你痛住個傷口up下up下甘去toilet咩,你仲要睇住個b woo~,最好就同near床位既媽咪吹下水,甘有咩事,你都可以叫個媽咪幫你望一望~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo