自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


61#
發表於 11-6-8 17:52 |只看該作者
本帖最後由 雪~bb 於 11-6-8 17:53 編輯
M&A Mom 發表於 11-6-8 17:47
另外有種叫『蠓』!多數係路邊附近有草地方,例如:巴士站成日會就中招!佢細到似一粒芝麻,一掂到你就已經 ...

俾呢隻咬到真係癢到癲我屋企附近公園好多


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


62#
發表於 11-6-8 17:57 |只看該作者
雪~bb 發表於 11-6-8 17:52
俾呢隻咬到真係癢到癲我屋企附近公園好多
呢隻我又未見過wo


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


63#
發表於 11-6-8 18:00 |只看該作者
lovejy 發表於 11-6-8 17:57
呢隻我又未見過wo
佢係一點黑色基本上除左你企定望實自己等佢咬
唔係佢咬完你都唔知幾時咬
佢係細隻到你就咁望吓對腳佢咬緊都以為係粒塵


水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


64#
發表於 11-6-8 18:17 |只看該作者
lovejy 發表於 11-6-8 17:33
咁我囡情況似唔似俾蚤咬?

唔似啊, 我個仔俾蚤咬過幾次都唔係咁架......好似恩盈 咁講係深紅色, 通常o係面手仔, 腳面


珍珠宮

積分: 39397

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


65#
發表於 11-6-8 19:50 |只看該作者
回覆 lovejy 的帖子

即細女女半年啦! 有咁既反應都唔奇,通常d蚊一咬都係會咬幾粒。
不過,可能我女早一年已經歷得好凄慘,今年就已慣晒掛 ~ 所以就無腫得咁勁。

我女次次學校中招,最近阿仔都已返埋學,就仔女都有晌學校一齊中招!
個女就話晌學校遊樂場被咬。
之後,幫佢地搽晒防蚊野返學,就再無被咬。


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


66#
發表於 11-6-8 20:02 |只看該作者
foggyao 發表於 11-6-8 19:50
回覆 lovejy 的帖子

即細女女半年啦! 有咁既反應都唔奇,通常d蚊一咬都係會咬幾粒。
你地講個d"幪"會唔會有機會係屋企出現嫁??

點評

M&A Mom  應該唔會,因為佢地鍾意附近有草的地方!  發表於 11-6-8 22:50


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


67#
發表於 11-6-8 20:02 |只看該作者
fatdenden 發表於 11-6-8 18:17
唔似啊, 我個仔俾蚤咬過幾次都唔係咁架......好似恩盈 咁講係深紅色, 通常o係面手仔, 腳面 ...
俾蚤咬係細粒d?


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


68#
發表於 11-6-8 21:38 |只看該作者
M&A Mom 發表於 11-6-8 17:47
另外有種叫『蠓』!多數係路邊附近有草地方,例如:巴士站成日會就中招!佢細到似一粒芝麻,一掂到你就已經 ...
呢種搽蚊拍水個d防唔防到嫁??

點評

M&A Mom  但有 DEET 的我亦未試過用,所以唔知防蠓得唔得!  發表於 11-6-8 22:53
M&A Mom  因為小朋友唔好搽有 DEET 蚊怕水,所以天然個類(如香茅)係防唔到!  發表於 11-6-8 22:52


水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


69#
發表於 11-6-8 21:38 |只看該作者
lovejy 發表於 11-6-8 20:02
俾蚤咬係細粒d?

我個仔就係囉...唔會一達咁, 係一粒粒


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


70#
發表於 11-6-8 21:41 |只看該作者
fatdenden 發表於 11-6-8 21:38
我個仔就係囉...唔會一達咁, 係一粒粒
咁我再留意下囡囡會唔會再俾野咬先


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


71#
發表於 11-6-8 23:05 |只看該作者
M&A Mom 因為小朋友唔好搽有 DEET 蚊怕水,所以天然個類(如香茅)係防唔到!

咁咪無得防??


禁止訪問

積分: 4262

2018復活節勳章 環保接龍勳章


72#
發表於 11-6-9 02:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1456


73#
發表於 11-6-9 02:58 |只看該作者
一定唔係蚤咬, 蚤咬唔係咁ga, 會多好多粒, 尤其係面近眼角位, 我個女試過啦, 睇過醫生, 要用滅蚤煙霧先搞得掂。個源頭係我老公去澳門公幹, 住酒店覺得周身痕, 戴咗d蚤返屋企ga!


珍珠宮

積分: 31709

好媽媽勳章


74#
發表於 11-6-9 04:38 |只看該作者
似蚊咬多d喎,蚤咬唔只3粒咁少我果時成條腳都係一撻撻,又痕r多2 r佢就流血,痛死人


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


75#
發表於 11-6-9 11:06 |只看該作者

引用:似蚊咬多d喎,蚤咬唔只3粒咁少我果時成條腳

原帖由 米豬蓮 於 11-06-09 發表
似蚊咬多d喎,蚤咬唔只3粒咁少我果時成條腳都係一撻撻,又痕r多2 r佢就流血,痛死人 ...
咁d蚊真係好毒呀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo