自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 78289


61#
發表於 11-6-14 11:13 |只看該作者
chanwendy 發表於 11-6-14 09:36
覺得粗魯係因為有咀口咁用的關係, 但其實古文已出老母的叫法. 不過我都唔會咁叫. 但係我身邊都有朋友一提 ...
所以就係話, 你要引經據典係無話唔ARM.
但你朋友係生活係現實生活, 有好多野係約定俗成既.
當大多數既人覺得咁叫法係有問題既時候, 你朋友堅持無問題, 咁事實佢係同大部份人唔同LOR...

我有個朋友係中文係博士, 係大學教書D學生要叫佢做教授. 但成日同我地一班朋友都係粗口難舌, 叫佢父母都係"老豆老母"咁..
我成日同佢講,點解香港教育咁唔掂, 佢有份做成..

點評

I/LOVE/3T  我有個港大教授朋友,成日講鹹濕笑話,so nasty! 真係想問佢上堂係咪咁?  發表於 11-6-14 11:28


男爵府

積分: 5668


62#
發表於 11-6-14 11:16 |只看該作者
本帖最後由 Collintse 於 11-6-14 11:17 編輯

我都係唔鍾意咁叫囉~太粗魯!!好核突呀!


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


63#
發表於 11-6-14 11:20 |只看該作者
0526 發表於 11-6-14 09:23
如果叫老母係粗魯既, 咁叫老豆, 老婆, 老表又係唔係一樣咁粗 魯呢 ?



我返問........你覺得人地叫............你阿媽.....及.....你老x........兩個叫法有沒有分別.....??


翡翠宮

積分: 79173


64#
發表於 11-6-14 11:21 |只看該作者
我接受唔到我個小朋友叫我做"老母"囉
"老豆""老婆""老表"呢D叫法好正常喎


子爵府

積分: 12326

畀面勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 11-6-14 11:31 |只看該作者

回覆:你地認為叫亞媽做 "老母" 係唔係好粗魯呢 ?

我直覺粗人先會咁叫~~~




翡翠宮

積分: 78289


66#
發表於 11-6-14 11:32 |只看該作者
I/LOVE/3T 我有個港大教授朋友,成日講鹹濕笑話,so nasty! 真係想問佢上堂係咪咁? 發表於 3 分鐘前

可能我地識既係同一個朋友!


水晶宮

積分: 68555

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


67#
發表於 11-6-14 11:34 |只看該作者
覺得粗俗!!!


伯爵府

積分: 16482

醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


68#
發表於 11-6-14 11:53 |只看該作者
叫老母絕對係粗鄙

*得饒人處且饒人!!
*Be able to forgive, and forgive !!
*許しを、できるようしようと許す!!
*용서를, 수 만나 용서를!!


伯爵府

積分: 18921

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


69#
發表於 11-6-14 11:54 |只看該作者

係...


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


70#
發表於 11-6-14 11:56 |只看該作者
都係架
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


大宅

積分: 4653

畀面勳章


71#
發表於 11-6-14 11:59 |只看該作者
回覆 0526 的帖子

係廣東話來講, "老母"係好粗俗!


大宅

積分: 1490

畀面勳章


72#
發表於 11-6-14 12:00 |只看該作者
yes


水晶宮

積分: 59166


73#
發表於 11-6-14 12:02 |只看該作者
老公老婆又唔覺咁粗魯wo~~

其他老乜老物 都唔會嗌……

老豆都唔會,只准嗌爸爸,daddy果d!


侯爵府

積分: 22136

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


74#
發表於 11-6-14 12:07 |只看該作者
"老母"這個名稱我覺得太低俗了. 有些人叫"老媽子"或"媽子", 我又覺得OK.
老豆都可以接受的. 好聽過"老母"好多


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


75#
發表於 11-6-14 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


76#
發表於 11-6-14 12:24 |只看該作者
以前廣州話係咁叫人阿媽, 我62 有時都會係咁同個仔講 "你老母..."
不過, 而家香港唔好亂叫, 如果c6係咁同阿囡講, 佢睇住
淡淡的來, 好好的去 ....


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


77#
發表於 11-6-14 12:31 |只看該作者
我未聽過人叫自己媽咪叫老母架喎.....係叫人地/鬧人才會用.
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 4653

畀面勳章


78#
發表於 11-6-14 12:34 |只看該作者
回覆 bplus 的帖子

咁你要教識你c6點係女女面前稱呼你...

如果我c6係亞仔面前咁稱呼我, 我會"小"佢......


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


79#
發表於 11-6-14 12:47 |只看該作者
感覺似粗口


子爵府

積分: 14518

畀面勳章 親子達人勳章


80#
發表於 11-6-14 14:05 |只看該作者
唔好...不過我叫我媽做"肥婆"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo