自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


61#
發表於 05-9-2 22:39 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

Mimi_Ma 寫道:
[quote]
mclam 寫道:
斬都斬個老公啦!! 斬左人地個仔而要坐監, 反而益左個衰佬, 仲可以周圍去滾, 呢d 係咪叫做"偷雞唔到蝕渣米"呢?




斬個老公都有人同情. 斬小朋友就人神共憤. [/quote] 係我兩個都唔斬.....拎幾萬銀去歐洲掃吓貨順返條氣仲好啦


子爵府

積分: 10799

醒目開學勳章


62#
發表於 05-9-2 22:48 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

Sindy 寫道:
係我兩個都唔斬.....拎幾萬銀去歐洲掃吓貨順返條氣仲好啦


都係你 o岩 聽. 斬個衰佬有鬼.


複式洋房

積分: 483


63#
發表於 05-9-4 13:02 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

我都覺得最衰係個死佬,雖然繼母敢做係好錯,可能都係比個衰佬整到精神病所以做成敢,我冧一個人對另一個人做d敢既事係會做唔出,如我冧大家都做唔出.
到以家我見到佢老豆走出黎講野都想轉台,呢d男人唔死快d...仲出黎講到好慘敢,最慘係佢d仔仔,有一個敢既老豆,真係越講越唔開心.人地捐d錢,希望唔會比佢攞黎溝女la


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


64#
發表於 05-9-4 13:07 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

同意.....有幾萬蚊自己去旅行好過啦......
Sindy 寫道:
係我兩個都唔斬.....拎幾萬銀去歐洲掃吓貨順返條氣仲好啦


複式洋房

積分: 433


65#
發表於 05-9-4 13:08 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

唉.暴力係唔可以解決問題.

mclam 寫道:
斬都斬個老公啦!! 斬左人地個仔而要坐監, 反而益左個衰佬, 仲可以周圍去滾, 呢d 係咪叫做"偷雞唔到蝕渣米"呢?


大宅

積分: 1092


66#
發表於 05-9-4 13:11 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

因為佢冇愛心所以我覺得唔會係。
:-) :-) :-)


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 05-9-4 13:30 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

點解賢仔個親生媽咪唔要佢?
如果佢自己或家人照顧番,可能唔會攪成咁!
個衰佬咁不知所謂,根本唔應該將個仔俾佢湊!


複式洋房

積分: 433


68#
發表於 05-9-30 11:43 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

香港人係最善忘


大宅

積分: 3428


69#
發表於 05-9-30 11:48 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

ardnas65 寫道:
我都係到諗...... [quote]
梓麒 寫道:

之前咁多騎呢post
[/quote]

BK覆蓋面高, 我一早都有gum諗過!


男爵府

積分: 6296


70#
發表於 05-9-30 11:54 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

www 寫道:
個繼母會唔會係 BK Member?
I don't think so.


個繼母會唔會係 PK Member?
Certainly!
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo