想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6262


61#
發表於 11-7-15 20:16 |只看該作者
hello365 發表於 11-7-14 08:02
第一次小x前,肚勁痛,而且手腳冰冷(因嗰時係冬天),之前無事時,手腳唔會凍,另外胸已無脹痛。
而今次,之 ...

我成日以胸痛黎做標準架,有痛即係有希望,點解咁快打定輸數??

我早幾日照完有心跳呀,不過size細左2wks,日子唔會計錯,所以我都好擔心發育有問題.........


禁止訪問

積分: 759


62#
發表於 11-7-15 22:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 463


63#
發表於 11-7-15 23:53 |只看該作者
我都小X過四次,一路都有睇中醫。頭三次都係無心跳得個胎囊,而且見紅和啡。最後一次見到心同頭等,到再照已經無咗心跳。其中三次都係食藥,另一次佢自然排出。佢成晒形真係好傷心。成日問自已點解

不過我不會一直傷心,希望大家可以走出陰影,上天一定會給我們一個健康寶寶。



男爵府

積分: 6262


64#
發表於 11-7-16 00:13 |只看該作者
bankwest 發表於 11-7-15 22:07
回覆 choipooo 的帖子

吾駛緊張,有心跳真係好事!!!! 恭喜你呀之前的膽心可以鬆一口氣!!! 希望你的BB快d"長 ...

雖然照到有心跳我係好開心,不過擔心隨之而來......

我睇左好多case,如果呢1~2weeks都追唔返岩size,好大機會bb係有問題......


男爵府

積分: 6262


65#
發表於 11-7-16 00:17 |只看該作者
cpy1112 發表於 11-7-15 23:53
我都小X過四次,一路都有睇中醫。頭三次都係無心跳得個胎囊,而且見紅和啡。最後一次見到心同頭等,到再照 ...

其實第2次小x時我都冇咩太傷心,因為根本見唔到bb,但今次見到心跳,好實在係一條生命,如果失去我諗會好傷心~ 如果真係有問題,我反而想佢早d離開,唔好畀我見到佢成型,否則下一次我會更加大壓力!


大宅

積分: 2012


66#
發表於 11-7-16 07:48 |只看該作者
cpy1112 發表於 11-7-15 23:53
我都小X過四次,一路都有睇中醫。頭三次都係無心跳得個胎囊,而且見紅和啡。最後一次見到心同頭等,到再照 ...
咁你個醫生點講?我見BK有個媽媽話佢小X咗3次,醫生就同佢Check發現佢自己個免疫系統當咗個胎係唔正常嘢,所以令佢小X。

唔好灰心,找醫生CHECK好D,再試過一定得!!!你講得好啱,BB係個天俾我哋既GIFT,到你既時候就會有,加油!!!祝日孕!!!!


大宅

積分: 2012


67#
發表於 11-7-16 07:55 |只看該作者
choipooo 發表於 11-7-16 00:13
雖然照到有心跳我係好開心,不過擔心隨之而來......

我睇左好多case,如果呢1~2weeks都追唔返岩size,好 ...
有心跳呀,恭喜哂!!!!我見到真係好替你開心,放鬆D食多D有營養既嘢,同BB講多D佢會收到!!!!放心放心!!!! 你有時問就UPDATE吓你個BB既進展!!!


複式洋房

積分: 463


68#
發表於 11-7-16 11:44 |只看該作者
回覆 jeannie_cheng 的帖子

我CHECK過晒,全部正常。


複式洋房

積分: 463


69#
發表於 11-7-16 11:46 |只看該作者
回覆 choipooo 的帖子

係,已經過咗半年,但係有時都會諗起我排出來時所見到既,令自已好唔開心。


禁止訪問

積分: 759


70#
發表於 11-7-16 15:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1262


71#
發表於 11-7-16 15:24 |只看該作者

回覆:bankwest 的帖子

千奇唔好照得咁密,我果次去威爾斯照咗陰照,係8w3d,之後果晚肚痛,痛咗兩三日,隔咗一個多星期睇c+就冇咗心跳,個size係8w5d~ 威爾斯個e生都幾粗魯,不過當時有心跳,所以都冇諗咁多,而家諗番起,可能都關佢事,唔知係咪入得滯,影響咗我個b~




男爵府

積分: 6262


72#
發表於 11-7-16 17:01 |只看該作者
agnesbee_308 發表於 11-7-16 15:24
千奇唔好照得咁密,我果次去威爾斯照咗陰照,係8w3d,之後果晚肚痛,痛咗兩三日,隔咗一個多星期睇c+就冇咗 ...
我都知pwh d e生真係好粗魯,我係c+照時一d唔舒服既感覺都無,但係e院佢每郁一下我都覺得好痛!

e生原本叫我一星期後再照,不過2星期後我已經係oscar個期,所以我都係等oscar時先照,但預左照唔到oscar,會改期!


大宅

積分: 2012


73#
發表於 11-7-16 21:24 |只看該作者
回覆 cpy1112 的帖子

正常就一定無問題只係幾時啫!!!!咁放鬆D!!!大家一齊努力!!!!我係高齡產婦,都唔知仲有幾多時間,諗住40歲前有就有無就算。


大宅

積分: 1304


74#
發表於 11-7-28 08:25 |只看該作者
各位sister,剛發現bb沒有心跳了~8wk係咪可以自然排岀ga?book左今晚刮官,其實係咪可以吾駛呢?


大宅

積分: 3356


75#
發表於 11-7-28 08:30 |只看該作者
如果只得胎long,有機會自然排出,不過,最好聽醫生建議吧!take care


大宅

積分: 1304


76#
發表於 11-7-28 08:45 |只看該作者
Bb已經有個頭仔架喇~有時學覺得c+想賺錢就緊係話做手術好。


男爵府

積分: 5510


77#
發表於 11-7-28 09:25 |只看該作者
小產後DM好少,正常嗎?


大宅

積分: 1651


78#
發表於 11-7-28 09:46 |只看該作者
fennie12 發表於 11-7-28 08:45
Bb已經有個頭仔架喇~有時學覺得c+想賺錢就緊係話做手術好。

我又唔覺得私家一定係想搵錢先叫人做手術嘅....個手術只係萬幾蚊, 相比起佢地接仔, 搵少好多; 佢都仲要仆去醫院同人做喎~

做手術有做手術好處: 快, 痛苦少D (痛苦包括心理&生理). 不過當然有人會認為始終做手術都係傷咗道氣囉~ 所以最後決定都要問清楚自己...

不過有一點要留意, 如果食藥排唔清的話, 最終都係要做手術~

GOOD LUCK!


禁止訪問

積分: 759


79#
發表於 11-7-28 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3643


80#
發表於 11-7-28 16:36 |只看該作者
曾經有人對我講, 做任何事對任何人要抱樂觀態度, 好既事情總會來到我們身邊, 所以我地吾可以放棄, 健健康康既BB總會到我們的肚裡來, 你地好叻吖, 你地把你們吾愉快的經歷分享出來, 對於我來說我是一個新人, 現在好想盡快有BB, 所以先上來這個討論區, 在你們身上學習左好多懷孕既知識, 例如吾好飲綠荼等等... 因為我日日都飲, 而且飲都好多. 好濃...
他日我們必定會有好好既BB係我們既肚裡面... 大家都要開開心心等待BB返離吖...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo