單親天地

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3479


61#
發表於 11-7-16 11:35 |只看該作者
回覆 cotychan 的帖子

仲有如果佢一次過俾30萬我,要交稅GA?


大宅

積分: 3479


62#
發表於 11-8-2 09:59 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

我想問下你,你記唔記得你離婚果時一共咗幾次律師樓?柯律師就話我要上3次,我前兩星期已上去簽咗名,個C6都簽埋,當時柯律師同我講會跟住果個星期再叫我去簽名,我有問佢要再簽D乜,但佢講下講下唔知講咗D乜,好似無答到我,我諗住跟住果個星期都叫我去簽,快快搞掂就算,但都依家都無叫我去簽,唔知要再簽D乜呢?我又唔好意思打去問,好似催佢咁,你以前係點GA?


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


63#
發表於 11-8-2 10:12 |只看該作者

引用:回覆+ChammyMAMA+的帖子 我想問下你,你記

原帖由 gigiwwl 於 11-08-02 發表
回覆 ChammyMAMA 的帖子

我想問下你,你記唔記得你離婚果時一共咗幾次律師樓?柯律師就話我要上3次,我前兩星 ...
我 喺家事法庭搞架!



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


64#
發表於 11-8-3 12:08 |只看該作者
oic


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


65#
發表於 11-8-3 14:15 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-8-3 12:08
oic

你打咗去問未呀??如果急就緊係打去問下啦,睇下盧小姐知唔知...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


66#
發表於 11-8-5 14:36 |只看該作者
我最後都係忍唔住打咗去,佢話文件整緊,約我下星期二去簽,但其實我都唔知要簽乜,同埋如果我唔打去,我覺得佢都未會咁快約我.可能佢真係好忙吧!


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


67#
發表於 11-8-5 15:31 |只看該作者

引用:我最後都係忍唔住打咗去,佢話文件整緊,約我

原帖由 gigiwwl 於 11-08-05 發表
我最後都係忍唔住打咗去,佢話文件整緊,約我下星期二去簽,但其實我都唔知要簽乜,同埋如果我唔打去,我覺得佢 ...
我覺得你急就一定要打去問,你係顧客吖嘛!



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


68#
發表於 11-8-9 17:08 |只看該作者
原來我過咗膠GE結婚證唔使補領呀,好開心,又可以慳番D.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo