想生BB

跳至

首頁
23456...24

尾頁
   7


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


61#
發表於 11-7-20 17:48 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-20 16:03
我本身都有多囊, 所以, 將好多細細粒的, 谷到大大粒, 仲辛苦呀!
我上次放精個兩日, 肚谷谷嗰種辛苦, 比M來強烈, 唔知你係咪咁樣辛苦呀?

咁你D 細細粒, 谷到大大粒咁咪好多卵泡? 都唔會用藥份量方面會少D呢?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


62#
發表於 11-7-20 17:57 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-20 17:58 編輯
zarara188 發表於 11-7-20 16:05
去翹康真係平幾佰蚊架.
我去仁安, 照一照, 唔計藥, $1000.
我都想改去翹康睇 , 但係, D 姑娘成日都會話冇 ...

我上次排都OK, 半年左右就見到dr tung. 因為嗰時打去診所, 姑娘話無得排, 但可以waiting list. 咁我咪照落名law. 其實嗰時我都揾咗幾個醫生, 邊個快就睇邊個. 之後過咗3-4個月, 突然call話有位插, 其實我都覺得算好彩, 聽到好多JM話連 waiting list 都無份, 無得落名.

我嗰邊做一次IUI大約7-8K.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


63#
發表於 11-7-20 18:02 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-7-20 17:24
報到先! 7/18 day 1, iui
我有自己打破卵針, 雖然見枝針咀好長..其實唔係好痛...以前係揾姑娘打, 走來走去 ...
我哋17,18,19號都有人day1, 咁我哋放精真係有機會遇見.

我上次咁啱要走去尖沙咀, 咪順便揾姑娘幫我打. 點知姑娘打得我鬼咁痛. 聽你咁講, 我都可以自己試吓打先.


子爵府

積分: 13137


64#
發表於 11-7-20 18:09 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-20 17:48
我上次放精個兩日, 肚谷谷嗰種辛苦, 比M來強烈, 唔知你係咪咁樣辛苦呀?

咁你D 細細粒, 谷到大大粒咁咪好 ...

係呀, D 細細粒, 太多太多, 令到我覺得連行路都好辛苦.
但係, 只得2粒係RIGHT SIZE, 可以用得.

今次用藥仲要加呀! 唔會再少啦!! 因為我上次谷2粒, 得一粒BINGO.
但後來個胎有事, 小X 咗.

所以, 今次要谷3粒. 希望中孖!!
咁就會Agreesive d, & 打多d 針藥囉!

I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


65#
發表於 11-7-20 18:11 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-20 18:02
我哋17,18,19號都有人day1, 咁我哋放精真係有機會遇見.

我上次咁啱要走去尖沙咀, 咪順便揾姑娘幫我打. ...

唔係呀! 你又唔記得咗我啦! 我係16號呀! 睇嚟好似我最早喎!!

rabbit, 你揾姑娘打, 係咪要比$70 打針錢?


I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


66#
發表於 11-7-20 18:17 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-7-20 17:24
報到先! 7/18 day 1, iui
我有自己打破卵針, 雖然見枝針咀好長..其實唔係好痛...以前係揾姑娘打, 走來走去 ...

安胎針? dr tung 又冇叫我打安胎針呀, only 塞藥咋.
你係咪揾姑娘教你打破卵針?
喺仁安, 學打針, 都要比$$$$ 去學架!

我只係自己打針筆. 冇咁痛!
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1843


67#
發表於 11-7-20 19:59 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

我排卵後3-4日就頭暈? 點會咁快有反應呀?
我係natural 呀! 不過見到你開左尼個帖, 就入黎同你say 個 hi~


男爵府

積分: 7674


68#
發表於 11-7-20 22:03 |只看該作者
pnd 發表於 11-7-20 12:56
星期六先dr tung, 就知幾時做iui...

如果星期日做, 吾知要加幾錢?

唔會掛
我今日3500埋單


男爵府

積分: 7674


69#
發表於 11-7-20 22:33 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-20 19:59
回覆 zarara188 的帖子

我排卵後3-4日就頭暈? 點會咁快有反應呀?
咁你幾時驗 ?


大宅

積分: 1843


70#
發表於 11-7-21 06:43 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

我想排卵後day 9, 星期日, 想試下, 好心急


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


71#
發表於 11-7-21 08:52 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-20 18:09
係呀, D 細細粒, 太多太多, 令到我覺得連行路都好辛苦.
但係, 只得2粒係RIGHT SIZE, 可以用得.
我都係呀, 我一起身就做咩都辛苦, 我仲以為每個做IUI都係一樣情況. 下次問吓dr tung先.

咁好, dr tung比你谷3粒, 我都想呀!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


72#
發表於 11-7-21 08:56 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-21 09:01 編輯
zarara188 發表於 11-7-20 18:11
唔係呀! 你又唔記得咗我啦! 我係16號呀! 睇嚟好似我最早喎!!

rabbit, 你揾姑娘打, 係咪要比$70 打針錢?

唔好意思! 記錯添! 應該係1個16號, 2個18號

我哋嗰邊學打針同姑娘幫我打針都唔洗比錢.


子爵府

積分: 13137


73#
發表於 11-7-21 10:21 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-20 19:59
回覆 zarara188 的帖子

我排卵後3-4日就頭暈? 點會咁快有反應呀?

我希望你一路都KEEP住高温啦!你有冇量呀?
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


74#
發表於 11-7-21 10:25 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-21 08:52
我都係呀, 我一起身就做咩都辛苦, 我仲以為每個做IUI都係一樣情況. 下次問吓dr tung先.

咁好, dr tung比你 ...

我上次係到到DAY10左右就開始好辛苦,跑唔到步,行唔得快啦!
呢幾日都仲早,只係打咗4枝針,未有反應!

因為我年紀大, 所以佢先比我試吓3粒咋!
佢仲笑我: 你呢個年紀, 谷到3粒, 中3粒的機會, 應該好微嘅! 中到2粒都唔錯啦!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


75#
發表於 11-7-21 10:29 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-21 08:56
唔好意思! 記錯添! 應該係1個16號, 2個18號

我哋嗰邊學打針同姑娘幫我打針都唔洗比錢.

唔緊要... 講笑咋!

你地就好啦! 仁安要$$$$. 打針$70, 學打針又好似係$70.
我只係學咗打gonal-f, 其餘的的唔識自己打呀!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


76#
發表於 11-7-21 10:30 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-21 06:43
回覆 rcbaby 的帖子

我想排卵後day 9, 星期日, 想試下, 好心急

sun--- day 12, 都差唔多啦!
祝成功!
I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


77#
發表於 11-7-21 11:04 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-18 18:23
雖然你得2粒eggs, 唔好咁失望啦!
靚卵--- 一粒就足夠啦!!!!

沙拉拉,

見你開始左iui, 入來同你打下氣

加油呀~~

等你好消息呀


洋房

積分: 32


78#
發表於 11-7-21 13:50 |只看該作者
路過來鼓勵下大家!
本人有多囊, 上年十月份開始睇阿董,
開初阿董認為我後生(其實都近三字頭), 可以慢慢來,
所以叫我試下食藥加破卵針,
食藥後每次只有一粒成熟的卵子,
可惜四個cycle都不成功。
後來check埋老公, 發現蟲蟲形態差,
所以建議iui。

iui其間我都係只食藥加破排卵針,
每次一粒成熟的卵子,
老公的蟲蟲形態未洗3%, 洗完5%,
第一次三月做 - failed,
第二次四月做 - 成功,
現在B仔有16週幾,
希望他可以平平安安出世!

大家要努力!

點評

gonggongpopo  Congrats!  發表於 11-7-21 17:13


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


79#
發表於 11-7-21 14:33 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-21 14:33 編輯
little_et_bb 發表於 11-7-21 13:50
路過來鼓勵下大家!
本人有多囊, 上年十月份開始睇阿董,
開初阿董認為我後生(其實都近三字頭), 可以慢慢來,

恭喜你呀! 咁bingo嗰次有幾多粒卵泡及格?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


80#
發表於 11-7-21 14:41 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-21 10:25
我上次係到到DAY10左右就開始好辛苦,跑唔到步,行唔得快啦!
呢幾日都仲早,只係打咗4枝針,未有反 ...
你淨係打針, 唔洗食排卵藥?

首頁
23456...24

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo