rabbit2010 發表於 11-7-20 17:48 
我上次放精個兩日, 肚谷谷嗰種辛苦, 比M來強烈, 唔知你係咪咁樣辛苦呀?
咁你D 細細粒, 谷到大大粒咁咪好 ...
係呀, D 細細粒, 太多太多, 令到我覺得連行路都好辛苦.
但係, 只得2粒係RIGHT SIZE, 可以用得.
今次用藥仲要加呀! 唔會再少啦!! 因為我上次谷2粒, 得一粒BINGO.
但後來個胎有事, 小X 咗.
所以, 今次要谷3粒. 希望中孖!!
咁就會Agreesive d, & 打多d 針藥囉!
I just want to have healthy babies!