想生BB

跳至

首頁
23456...35

尾頁
   0


大宅

積分: 2236


61#
發表於 11-7-30 13:05 |只看該作者
回覆 賴夫人 的帖子

我今日再用紅d, 條線仲淺色過前兩日 >.<


大宅

積分: 1315


62#
發表於 11-7-30 13:08 |只看該作者
我都係YAHOO買嫁..好快就收到貨
記得浸完之後要平放等結果..


大宅

積分: 2708


63#
發表於 11-7-30 13:23 |只看該作者
24/7 Day 1
Cycle 28 days
Should I start to use "red d" on 2/8 (day 10) since it's my 1st time to use red d?


大宅

積分: 4874


64#
發表於 11-7-30 14:10 |只看該作者

引用:Quote:scytsin+發表於+11-7-28+12:40+因為

原帖由 qqlun 於 11-07-28 發表
去睇中醫調理啦~甘咪唔洗等甘多日~

我宜家努力調理中^^
我今個月無時間看中醫阿!好忙!我連紅d都無用!我有d擔心因為c6覺得好大壓力。上個月隔日dodo搞到佢今個月好似怕左甘!無興趣dodo,我話順其自然咩都吾check!所以吾會知道自己幾時排卵!我只怕又遲排卵jar!





珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


65#
發表於 11-7-31 10:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqlun+於+11-07-28+發表去睇

原帖由 scytsin 於 11-07-30 發表
我今個月無時間看中醫阿!好忙!我連紅d都無用!我有d擔心因為c6覺得好大壓力。上個月隔日dodo搞到佢今個月 ...
睇中醫最要耐性恆心煲藥。有時朋友約放工後去街食飯都要推。趕住返屋企煲藥飲藥

甘你今個cycle留意下有無排卵分泌?我飲左中藥後無明顯排卵分泌吾知關中藥事定心情緊張。激c




大宅

積分: 1713


66#
發表於 11-7-31 11:32 |只看該作者
請問我琴晚用clearblue check 有哈哈笑, 今早dodo, 請問係唔係已經排卵啦, 我係19/7 date 1, 今早體溫是36.8 之前二日都係36.5 &36.6
請指教,


大宅

積分: 4874


67#
發表於 11-7-31 15:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scytsin+於+11-07-30+發表我

原帖由 qqlun 於 11-07-31 發表
睇中醫最要耐性恆心煲藥。有時朋友約放工後去街食飯都要推。趕住返屋企煲藥飲藥

甘你今個cycle留意 ...
我尋日有一pat 好似鼻涕的透明分泌,可以拉到好長,吾知系米大家所講的拉c分泌?不過尋日只系day11,會吾會這幾天排卵呢?




男爵府

積分: 5519

陪月勳章


68#
發表於 11-7-31 23:23 |只看該作者
我又來報到吓... 21/7 Day1 + Cycle32-34 + 遲排卵 約D20!

今日D11, 紅D已經開始有條10%既線, 但我平時係好遲先深粗的... 每次, 我都被紅D搞到好混亂. 但唔用又唔安樂~

感謝有"你"~


大宅

積分: 2236


69#
發表於 11-8-1 12:54 |只看該作者
今日DAY13, 但紅D得番10%..咁係唔係即係話我過左排卵期勒?? >.<


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


70#
發表於 11-8-1 20:38 |只看該作者
scytsin 發表於 11-7-31 15:05
我尋日有一pat 好似鼻涕的透明分泌,可以拉到好長,吾知系米大家所講的拉c分泌?不過尋日只系day11,會吾會 ...

有可能呀~甘你有無dodo呀??
我試過有一pat透明分泌後用紅d,結果係100%深粗~
但我唔係個個月都有明顯透明分泌><


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


71#
發表於 11-8-1 20:40 |只看該作者
GremlinsYY 發表於 11-7-31 23:23
我又來報到吓... 21/7 Day1 + Cycle32-34 + 遲排卵 約D20!

今日D11, 紅D已經開始有條10%既線, 但我平時係 ...

我用紅d都時深時淺~俾紅d玩c><

所以我靠體溫


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


72#
發表於 11-8-1 20:40 |只看該作者
CiLok 發表於 11-8-1 12:54
今日DAY13, 但紅D得番10%..咁係唔係即係話我過左排卵期勒?? >.

你平時cycle幾多日先?


男爵府

積分: 5519

陪月勳章


73#
發表於 11-8-1 21:21 |只看該作者
qqlun 發表於 11-8-1 20:40
我用紅d都時深時淺~俾紅d玩c><

所以我靠體溫

我都有量體溫... 但唔會有"突然低溫"既一日, 我只分辨到高溫既日子... 而"開始高溫"即是已經排左卵吧?... 所以我都唔知點做, 唯有隔日一do以防miss左~ 真係好累!

點評

wellmax  Yes, 真係好累!!!!  發表於 11-8-1 23:14
感謝有"你"~


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


74#
發表於 11-8-1 23:11 |只看該作者
GremlinsYY 發表於 11-8-1 21:21
我都有量體溫... 但唔會有"突然低溫"既一日, 我只分辨到高溫既日子... 而"開始高溫"即是已經排左卵吧?... ...

我同你一樣無"突然低溫"~我睇post話多數高溫第一日先排卵~
我今個cycle會試下高溫第一日連do兩日,希望成功!!加油^^


大宅

積分: 2236


75#
發表於 11-8-3 11:00 |只看該作者
回覆 qqlun 的帖子

28days 呀, 我尋晚用紅d check又有一條深紅色線, 但就無對照線咁深色, 頭先再check 條紅線同對照線一樣咁深, 但我體溫lee幾日都係36.7度, 咁係唔係即係而家係ga勒?


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


76#
發表於 11-8-3 20:48 |只看該作者
CiLok 發表於 11-8-3 11:00
回覆 qqlun 的帖子

28days 呀, 我尋晚用紅d check又有一條深紅色線, 但就無對照線咁深色, 頭先再check 條 ...

一樣深色就開工喇~可以就連dodo2-3晚~我見好多jm都係甘bingo~
留意埋體溫有無升0.3度or以上~升左就即係排左卵~

祝一擊即中~^^~


別墅

積分: 981


77#
發表於 11-8-3 21:07 |只看該作者
我今日check 紅d同哈哈笑都有深粗同有哈哈笑出現,希望今次bingo喇!原來我呢次day 15先ready排卵呀...之前仲以為有線就開始添...


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


78#
發表於 11-8-3 21:13 |只看該作者
賴夫人 發表於 11-8-3 21:07
我今日check 紅d同哈哈笑都有深粗同有哈哈笑出現,希望今次bingo喇!原來我呢次day 15先ready排卵呀...之前仲 ...

有深粗同有哈哈笑呢幾晚記得開工喇~祝bingo!!!

day15就排卵真係好~

我多數day18打後先排><


大宅

積分: 2236


79#
發表於 11-8-4 11:28 |只看該作者
回覆 qqlun 的帖子

我體溫都係keep住36.7度, 但check紅d今日就變左50-60%, 都唔知係唔係過左lu, lee幾日好攰, 都無心機dodo


別墅

積分: 686


80#
發表於 11-8-4 13:55 |只看該作者
我21/7 day 1呀~ cycle 26-28日, 無買紅/綠d check 排egg~
我1/8 (day12) dodo, 3/8 補飛多次, 唔知準唔準呢.....

首頁
23456...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo