想生BB

跳至

首頁
23456...12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 186


61#
發表於 11-8-8 11:18 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

hichan:你d藥甘勁食到流鼻血?你有冇問你個中e點解呀?你會day 幾開始用紅d呀?




複式洋房

積分: 186


62#
發表於 11-8-8 11:19 |只看該作者

回覆:hksugar 的帖子

我都失望咗好多次了!




大宅

積分: 2878


63#
發表於 11-8-8 14:00 |只看該作者
回覆 lpc812 的帖子

我打了電話問, 他說如果不是流太多都可以,如果有其他不舒服就再去看
不過我今天沒有流啦, 所以繼續吃
我已經有些分泌了(好少), 他說可能會提早排卵, 我平時是第是第十六日, 今天是第八天咋,可能會第12-14日排


珍珠宮

積分: 30303


64#
發表於 11-8-8 14:12 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

我都想試下買紅d check...想問一個circle要用幾多





大宅

積分: 2878


65#
發表於 11-8-8 23:21 |只看該作者
大約10-12支(for 6 day, use on day 12-16),視乎你m準不準,如遲排卵就要用到排


大宅

積分: 3835


66#
發表於 11-8-8 23:43 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

今日係day11,開始用紅d了,得條好淺好淺既線,希望過幾天會出現深色線啦!
大家開始開工未?
我地要加油!齊齊中獎!齊齊過版!





大宅

積分: 2552

畀面勳章


67#
發表於 11-8-9 11:19 |只看該作者
我都係31/7 Day 1, 第二個cycle
一齊努力吧~
BB雞有書讀啦~


洋房

積分: 76


68#
發表於 11-8-9 12:05 |只看該作者

回覆:dollylash 的帖子

我尋曰係Day9,都開始用紅D,有10%既淺線!大家一齊努力!




大宅

積分: 2878


69#
發表於 11-8-9 13:40 |只看該作者
回覆 Monkichichan168 的帖子

Day 9 就有線?我有時day12都未有,要day14先開始有少少色


洋房

積分: 76


70#
發表於 11-8-9 15:23 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

係呀,我cycle 28-32,尋晚分別係7同11點check,之前仲禁水2個鐘!我今日會再check,到時post張相俾大家睇下!




大宅

積分: 3256


71#
發表於 11-8-9 20:54 |只看該作者
回覆 lpc812 的帖子

我都一樣, 試左半年以上了


男爵府

積分: 6137


72#
發表於 11-8-9 21:22 |只看該作者
大家add oil 等緊day 12 開始用紅d......


複式洋房

積分: 186


73#
發表於 11-8-9 22:48 |只看該作者

回覆:Monkichichan168 的帖子

原來day9已開始有架喇,我明天day10試下先!




複式洋房

積分: 186


74#
發表於 11-8-9 22:50 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

明天day10用ok ma?




大宅

積分: 3256


75#
發表於 11-8-10 20:41 |只看該作者
雖然紅D得很個印...但我想要個女女, 所以開始開工先....


複式洋房

積分: 186


76#
發表於 11-8-10 23:08 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

今日day10第一次用了紅d check,有條好淺色既線呀!




大宅

積分: 2878


77#
發表於 11-8-10 23:14 |只看該作者
I used red d today (Day 10), no lines and no color~


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


78#
發表於 11-8-11 10:54 |只看該作者
hihi~報到先, 我28/7 day 1, 第8個cycle

今日day 15仲未排卵

呢度見到好多熟人呀希望大家今個cycle bingo


大宅

積分: 2719


79#
發表於 11-8-11 11:57 |只看該作者
hello, 各位s

我都係30/7 day1, cycle 28-30, 現在開始食下中醫預備定,希望大家一同有好消息,一齊努力呀~

q: 其實紅d可以幾時開始用﹖因為我在此網看到好多s都好早就用來check住,我想問是不是排egg前中後要dodo﹖排egg後幾多日先唔使dodo,因為我在諗,如果真的已經中了又dodo會唔會影响容易無左架﹖


大宅

積分: 2878


80#
發表於 11-8-11 13:29 |只看該作者
我食左中藥後真的早了排卵!今日day 11用紅d已有淺線!平時day 14先有,努力!

GODMOPSB
q: 其實紅d可以幾時開始用﹖U can use on day 10-12 or after, depends on your cycle

是不是排egg前中後要dodo﹖Yes~ Day 12, 14, 16, if u排egg on day 14

排egg後幾多日先唔使dodo,因為我在諗,如果真的已經中了又dodo會唔會影响容易無左架﹖I saw many JM stop after this~

Hope it can help~

首頁
23456...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo