想生BB

跳至

首頁
23456...16

尾頁
   1


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


61#
發表於 11-8-25 11:24 |只看該作者
becky1108 發表於 11-8-24 22:13
Me2 ar......咁你排咗卵未呀

I didn't check ar, dont want to use red/green D or temperature to stress myself, just doing it every 2 days lor. You ne?
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


別墅

積分: 920


62#
發表於 11-8-25 14:08 |只看該作者
我5/Aug day1,努力緊~又開始數日子等派彩啦!!大家一齊努力加油.


男爵府

積分: 7674


63#
發表於 11-8-25 15:52 |只看該作者
仲有10日又派彩喇


大宅

積分: 1314


64#
發表於 11-8-25 16:02 |只看該作者
回覆 靚媽B 的帖子

我都係呀,我同c6都好緊張,一齊努力吧~


別墅

積分: 920


65#
發表於 11-8-25 16:09 |只看該作者
回覆 babycheema 的帖子

我地都同你地一樣~好緊張~希望下個月我地可以齊齊過版啦!!


複式洋房

積分: 283


66#
發表於 11-8-25 16:18 |只看該作者

回覆:emiliarabbit 的帖子

都係每幾日一次啦。




別墅

積分: 656

畀面勳章


67#
發表於 11-8-25 18:04 |只看該作者
靚媽B 發表於 11-8-25 14:08
我5/Aug day1,努力緊~又開始數日子等派彩啦!!大家一齊努力加油.

我都係5/8 DAY 1呀, 早兩日開始有胸痛啦...... 唔知中唔中呢?? haha~

寶寶是我們最珍貴的禮物~~


複式洋房

積分: 331


68#
發表於 11-8-25 21:09 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

等派彩too~~~ 好慢長呀~~
等派彩期間各位會dodo 嗎?




琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


69#
發表於 11-8-25 21:10 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

努力




禁止訪問

積分: 2771

畀面勳章


70#
發表於 11-8-25 21:34 |只看該作者

引用:Quote:靚媽B+發表於+11-8-25+14:08+我5/Aug

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3375


71#
發表於 11-8-26 02:09 |只看該作者
finally two dark line on redD, will still do do today and tmr....then can begin the 2wks wait......add oil la all jm


大宅

積分: 3375


72#
發表於 11-8-26 02:10 |只看該作者
jaycee2011 發表於 11-8-25 21:09
等派彩too~~~ 好慢長呀~~
等派彩期間各位會dodo 嗎?
i think i won't do do this time, see if there is different result


珍珠宮

積分: 30303


73#
發表於 11-8-26 03:59 |只看該作者

引用:仲有10日又派彩喇

原帖由 rcbaby 於 11-08-25 發表
仲有10日又派彩喇
me2




複式洋房

積分: 283


74#
發表於 11-8-26 07:46 |只看該作者

回覆:ahMeow 的帖子

add oil




男爵府

積分: 7674


75#
發表於 11-8-26 15:12 |只看該作者
無咩好做
仲有咁多日 唉


大宅

積分: 1314


76#
發表於 11-8-26 15:15 |只看該作者
回覆 jaycee2011 的帖子

都會呀,呢幾日個胸有d脹脹地,不過又唔痛,宜家又未check倒住,好心急啊~


別墅

積分: 920


77#
發表於 11-8-26 17:35 |只看該作者
回覆 jaycee2011 的帖子

會~~希望多個機會~唔好浪費左d日子~嘻.前兩日do完,點知c6一出黎d丁丁就跟住留晒出黎.c6話浪費晒佢d丁丁,過兩日要再努力過咁話.俾佢激死.


複式洋房

積分: 331


78#
發表於 11-8-26 19:46 |只看該作者

引用:回覆+jaycee2011+的帖子 會~~希望多個機會

原帖由 靚媽B 於 11-08-26 發表
回覆 jaycee2011 的帖子

會~~希望多個機會~唔好浪費左d日子~嘻.前兩日do完,點知c6一出黎d丁丁就跟住留晒出 ...
我都係咁諗!萬一遲排卵都仲有機會吖嘛!但又怕萬一真係著咗床又會有影響喎!
不過都係嗰句,順其自然,唔好太刻意話做或唔做!




侯爵府

積分: 24474


79#
發表於 11-8-26 20:31 |只看該作者
我都do埋昨日收了工, 不過呢10日我都有好多野忙, 希望唔好成日諗住bingo就有機會bingo啦....上個月日日check bigno的感覺不好受


複式洋房

積分: 283


80#
發表於 11-8-26 22:26 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

各位jm係未排咗卵喇!



點評

rcbaby  yes  發表於 11-8-27 00:01

首頁
23456...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo