想生BB

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   0


複式洋房

積分: 290


61#
發表於 11-8-9 16:40 |只看該作者

回覆:有好淺線

我7月1日 day 1, 上星期用clearblue已check到淺線,不如你買clearblue digital明早用晨尿check下,剛剛有左要用晨尿先明顯架!比d正能量你




大宅

積分: 3643


62#
發表於 11-8-9 16:41 |只看該作者
回覆 ttmy 的帖子

好開心你恭喜我... 但係我應該未中......


大宅

積分: 3643


63#
發表於 11-8-9 16:43 |只看該作者
回覆 Almond. 的帖子

多謝你D正能量, 但係我D眼淚已經流晒出離......

Clearblue D. 我頭先買左.... 我唸唸下, 都係自己大意..... 都係算吧喇...


子爵府

積分: 10404


64#
發表於 11-8-9 16:56 |只看該作者

引用:回覆+Almond.+的帖子 多謝你D正能量,+但係

原帖由 jessying 於 11-08-09 發表
回覆 Almond. 的帖子

多謝你D正能量, 但係我D眼淚已經流晒出離......
唔好咁啦,唔中咪再黎過囉,我都12個cycle啦,可能緣份未到姐!




神呀,請允許bb黎到我身旁!


侯爵府

積分: 21203

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


65#
發表於 11-8-9 17:09 |只看該作者

回覆:有好淺線

係啦,你試左唔係好耐係心急啫,你咁緊張都有影響架,反正未黎m, 聽日再check多次,無就等m到再出擊,唔使唔開心



但求順利  


大宅

積分: 3643


66#
發表於 11-8-9 17:13 |只看該作者
回覆 K.K.NG 的帖子

個中E境然話我既默象係有左...我當時都吾信, 聽人講把默把出離係好難架... 今早個綠D真係玩死我...


大宅

積分: 3643


67#
發表於 11-8-9 17:22 |只看該作者
回覆 paklok 的帖子

我都知要放鬆吾可以緊張, 但係真係好難控制囉, 我唸緊點同C6講咋... 佢一定好失望.. 唉.. 好痛苦丫.

好彩有你地呢班JM陪下我, 傾下, 生BB呢D野又吾敢話卑人知, 好多野都係响呢度學到, 感極你地分享...


大宅

積分: 4810


68#
發表於 11-8-9 17:28 |只看該作者

回覆:有好淺線

唔駛唔開心!如果係中,過多一兩日,應該見到線既!如果唔中,咪再努力過囉!




複式洋房

積分: 290


69#
發表於 11-8-9 17:38 |只看該作者

引用:回覆+Almond.+的帖子 多謝你D正能量,+但係

原帖由 jessying 於 11-08-09 發表
回覆 Almond. 的帖子

多謝你D正能量, 但係我D眼淚已經流晒出離......
唔好咁啦,你都係剛剛開始?我都try左廿幾個cycle先輪到我,我仲要係高齡!




大宅

積分: 3643


70#
發表於 11-8-9 18:06 |只看該作者
回覆 stupidtaz 的帖子

我想問, 如果中, 紅D係咪會深色架? 如果係谷M, 紅D又係咪會淺色或無色??


大宅

積分: 3643


71#
發表於 11-8-9 18:08 |只看該作者
回覆 Almond. 的帖子

我個人比較急, 乜都要快, 其實我同我C6十一月(2011)先結婚, 一直以離, 我地都覺得生BB係好容易既事, 無唸過係搞到我地好似發左癲咁, 日日都CHECK住呢個果個咁... 好累吖....


大宅

積分: 1022


72#
發表於 11-8-9 18:32 |只看該作者

回覆:有好淺線

唔好唔開心啦!大家一齊努力,我早幾日都以為自己有機,我驗到紅d有線,到昨日day 29, 忍不住用綠d check, 卻白雪雪




別墅

積分: 669


73#
發表於 11-8-9 19:44 |只看該作者

回覆:有好淺線

加油一齊努力吖我今個cycle都打定輸數希望快d黎m有個新希望




大宅

積分: 4810


74#
發表於 11-8-9 20:05 |只看該作者

引用:回覆+stupidtaz+的帖子 我想問,+如果中,+

原帖由 jessying 於 11-08-09 發表
回覆 stupidtaz 的帖子

我想問, 如果中, 紅D係咪會深色架? 如果係谷M, 紅D又係咪會淺色或無色?? ...
我冇用過紅d綠d唔清楚。但見jm有講過bingo既話,紅d會越來越深色!




大宅

積分: 4810


75#
發表於 11-8-9 20:06 |只看該作者

引用:回覆+stupidtaz+的帖子 我想問,+如果中,+

原帖由 jessying 於 11-08-09 發表
回覆 stupidtaz 的帖子

我想問, 如果中, 紅D係咪會深色架? 如果係谷M, 紅D又係咪會淺色或無色?? ...
M到,紅d都會有色,但唔會加深。




大宅

積分: 3643


76#
發表於 11-8-9 22:18 |只看該作者

回覆:stupidtaz 的帖子

Thanks




男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


77#
發表於 11-8-10 09:08 |只看該作者
其實你仲未結婚, 咁就更加唔駛咁緊張啦, 我今朝check左綠d都係白雪雪啊, 少少失望梗有既, 不過我冇諗咁多, 我諗住14/8朝check clearblue digital, 唔bingo就bk dr.


複式洋房

積分: 290


78#
發表於 11-8-10 09:14 |只看該作者

引用:回覆+Almond.+的帖子 我個人比較急,+乜都

原帖由 jessying 於 11-08-09 發表
回覆 Almond. 的帖子

我個人比較急, 乜都要快, 其實我同我C6十一月(2011)先結婚, 一直以離, 我地都覺得生B ...
Aiya,未結婚又駛乜咁緊張呢!點解唔結左婚先開始?結婚有好多嘢準備,好忙,再加上你咁易緊張,有埋bb會好辛苦的。我估你仲年輕,唔駛心急啦




大宅

積分: 3643


79#
發表於 11-8-10 09:56 |只看該作者

回覆:涼c9 的帖子

結婚都係為左生小朋友,我同佢一齊左八年,同居左三年多,所以想結婚生仔同步囉!

我頭先驗左,我唸昨日我太大意喇,搞到卑左個希望佢,咁咁同佢為左小小事大吵左一輪,其中佢境然講左句:睇您個樣咁燥怪吾之得你無BB! 我聽到尼句野仲火,

我而家嬲到瀑燈呀!




大宅

積分: 3643


80#
發表於 11-8-10 09:58 |只看該作者

回覆:Almond. 的帖子

其實結婚我又覺得無咩野要搞喎!

簡簡單單就可以啦!




首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo