想生BB

跳至

首頁
23456...21

尾頁
   3


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


61#
發表於 11-8-23 15:06 |只看該作者
咁睇討論區都係同d朋友仔 , 各jm 打氣加油啫! 又唔一定係大壓力既!


珍珠宮

積分: 30303


62#
發表於 11-8-23 15:37 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我day14-15排,今日day16開始高溫,要keep住




大宅

積分: 1683

畀面勳章


63#
發表於 11-8-23 15:39 |只看該作者
係lu, 我又唔覺睇詩論區會大壓力喎,
反而係學左好多野


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


64#
發表於 11-8-23 16:02 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

我都覺得係呀~~~學多左好多有用info!! mama-2001, 你開始開工未呀?? 希望我地可以一齊過版la!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


65#
發表於 11-8-23 16:03 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

我好唔準架.....都唔知幾時先掛egg!
又唔想用紅d綠d咁大壓力.....不過個心又心急..又想順其自然...係唔係好矛盾呀???


珍珠宮

積分: 30303


66#
發表於 11-8-23 16:35 |只看該作者

引用:回覆+qqj+的帖子 我好唔準架.....都唔知幾

原帖由 jocat102 於 11-08-23 發表
回覆 qqj 的帖子

我好唔準架.....都唔知幾時先掛egg!
我都係今個cycle開始用紅d, 我就覺得反而輕鬆d, 因為以前唔識排卵呢樣嘢,6月中開始睇中醫調理,上個cycle佢話我有排,原來感覺係以前無,可能我以前排唔到,今個加埋紅d 見到深粗,更加確定有排,安心d, 輕鬆d




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


67#
發表於 11-8-24 15:41 |只看該作者
真係會安心d架????? 攬到我又心郁郁想試添!


大宅

積分: 1106


68#
發表於 11-8-24 16:27 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我8月17開始泥m 丫。
咁應該幾時先行動係最好丫




男爵府

積分: 7674


69#
發表於 11-8-24 17:20 |只看該作者
babysasa09 發表於 11-8-24 16:27
我8月17開始泥m 丫。
咁應該幾時先行動係最好丫

有無量體溫 ? m期多少天
見到有哈哈笑就do啦


大宅

積分: 1106


70#
發表於 11-8-24 18:06 |只看該作者

引用:Quote:babysasa09+發表於+11-8-24+16:27+我

原帖由 rcbaby 於 11-08-24 發表
有無量體溫 ? m期多少天
見到有哈哈笑就do啦
M期35日呀。其實上個月都check過~冇排卵丫,都唔知點算,




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


71#
發表於 11-8-24 19:36 |只看該作者

回覆:babysasa09 的帖子

你係用紅D check 無排卵?




別墅

積分: 567


72#
發表於 11-8-25 00:02 |只看該作者
Me ME 報到!8月14day1!努力!快快bingo


BibiManman


珍珠宮

積分: 30303


73#
發表於 11-8-25 00:05 |只看該作者

引用:真係會安心d架?????+攬到我又心郁郁想試添!

原帖由 jocat102 於 11-08-24 發表
真係會安心d架????? 攬到我又心郁郁想試添!
起碼確定真係有排卵,因為有m唔=有排




珍珠宮

積分: 30303


74#
發表於 11-8-25 00:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rcbaby+於+11-08-24+發表有無

原帖由 babysasa09 於 11-08-24 發表
M期35日呀。其實上個月都check過~冇排卵丫,都唔知點算,
睇醫生check下




男爵府

積分: 6391

陪月勳章


75#
發表於 11-8-25 03:42 |只看該作者
20/8 day 1 報到


別墅

積分: 886


76#
發表於 11-8-25 17:00 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

報到~~ 14/8 day 1~~大家加油




複式洋房

積分: 110


77#
發表於 11-8-26 09:03 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

各位JM,新人報到!我11/8day 1, 希望大家早日bingo!




禁止訪問

積分: 1487


78#
發表於 11-8-26 10:01 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


79#
發表於 11-8-26 11:44 |只看該作者
你地開工未呀?
我8月14 day 1, cycle 28-29
今日day 13, 但呢幾日紅d都未深粗呀!


複式洋房

積分: 110


80#
發表於 11-8-26 12:17 |只看該作者

引用:你地開工未呀?我8月14+day+1,+cycle+28-29

原帖由 littlezoo 於 11-08-26 發表
你地開工未呀?
我8月14 day 1, cycle 28-29
今日day 13, 但呢幾日紅d都未深粗呀!
我開咗喇,等派成績表。好擔心




首頁
23456...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo