想生BB

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24474


61#
發表於 11-8-29 22:29 |只看該作者
如果身體唔好, 唔好博, 因萬一bingo, 但因杯胎不健康而小產, 你仲傷心...同埋小產後要等3個月先再可努力, 仲衰


大宅

積分: 2856


62#
發表於 11-8-29 23:14 |只看該作者
qwbear 發表於 11-8-29 10:12
這兩日有分泌, 不過唔多, 可惜身體唔好唔開得工住, 唔知會否錯過機會? 因為之前有人幫我計過,排卵期係29/8, ...

有無開工丫?


侯爵府

積分: 24474


63#
發表於 11-8-29 23:28 |只看該作者
各位, 我突然勁腰痛 !!!! 今日係排卵後第5日.....有冇人有?


男爵府

積分: 8511


64#
發表於 11-8-30 00:33 |只看該作者
我係9AUG 係DAY1呀....

好想快D可以BINGO呀, 我DAY10(18AUG)己經開工喇, 昨晚已收咗工, 好心急呢.


侯爵府

積分: 24474


65#
發表於 11-8-30 08:28 |只看該作者
CLK66 發表於 11-8-30 00:33
我係9AUG 係DAY1呀....

好想快D可以BINGO呀, 我DAY10(18AUG)己經開工喇, 昨晚已收咗工, 好心急呢. ...

你開了好多日工? 我開了3日工咋..


男爵府

積分: 8511


66#
發表於 11-8-30 09:38 |只看該作者
係呀......我估上星期係排EGG, 所以咪努力D囉. 好想BINGO嘛.


男爵府

積分: 5346


67#
發表於 11-8-30 09:40 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-8-29 23:14
有無開工丫?

由今晚開始, 隔日再開工呀!


大宅

積分: 2856


68#
發表於 11-8-30 15:08 |只看該作者

回覆:10/8 day 1 的你, 準備開工未呀?

我開工開到星期日朝早就停。因呢幾日唔舒服,今朝仲要睇第2次醫生。今次我已經同醫生講我準備懷孕,叫佢d薬唔好咁重!




禁止訪問

積分: 2770


69#
發表於 11-8-30 15:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


70#
發表於 11-8-30 16:45 |只看該作者

引用:回覆+CLK66+的帖子 我都係9AUG+係DAY1呀+,

原帖由 joe2828 於 11-08-30 發表
回覆 CLK66 的帖子

我都係9AUG 係DAY1呀 , 都係好想快D可以BINGO呀, 我都係DAY10(18AUG)己經開工了, 星期 ...
我之前見有個bingo的jm都話day1食到排卵就要停




大宅

積分: 2856


71#
發表於 11-8-31 00:25 |只看該作者
joe2828 發表於 11-8-30 15:27
回覆 CLK66 的帖子

我都係9AUG 係DAY1呀 , 都係好想快D可以BINGO呀, 我都係DAY10(18AUG)己經開工了, 星期 ...

未聽過喎! 如果今個月唔得就下個CYCLE試下先.


琥珀宮

積分: 156768

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


72#
發表於 11-8-31 00:39 |只看該作者
hihi,我8/11 DAY1,
我要加入大家啦..
你地幾時可以CHECK BINGO??
我打算DAY 26 9/5 CHECK~
我CYCLE 28啊


大宅

積分: 3515


73#
發表於 11-8-31 22:20 |只看該作者

引用:hihi,我8/11+DAY1,我要加入大家啦..你地幾

原帖由 LedTV 於 11-08-31 發表
hihi,我8/11 DAY1,
我要加入大家啦..
你地幾時可以CHECK BINGO??
我都係11/8 day 1 ,幾時驗係最好!今日係day 20!今早用紅D無線,係吾係早左d?應該幾時再check ???




大宅

積分: 2708


74#
發表於 11-9-1 00:30 |只看該作者

回覆:10/8 day 1 的你, 準備開工未呀?

請問你地幾時check bingo? 我8/8 day 1,好心急




珍珠宮

積分: 30303


75#
發表於 11-9-1 01:45 |只看該作者
candydoraemon 發表於 11-9-1 00:30
請問你地幾時check bingo? 我8/8 day 1,好心急

3/9 check green d


男爵府

積分: 5346


76#
發表於 11-9-1 09:45 |只看該作者
昨晚開始再開工,明晚隔晚再繼續.


大宅

積分: 2856


77#
發表於 11-9-1 11:14 |只看該作者

引用:請問你地幾時check+bingo?+我8/8+day+1,

原帖由 candydoraemon 於 11-09-01 發表
請問你地幾時check bingo? 我8/8 day 1,好心急
我8月10日day 1, 打算day 28 (sep 06)先check. 但呢幾日keep住check 紅d都有淺線。咁樣係咪正常架?




大宅

積分: 2856


78#
發表於 11-9-1 11:17 |只看該作者

引用:昨晚開始再開工,明晚隔晚再繼續.

原帖由 qwbear 於 11-09-01 發表
昨晚開始再開工,明晚隔晚再繼續.
你有無用紅d check下幾時排卵呀?如果有就唔洗side彈藥。集中d 一激即中!




大宅

積分: 2335


79#
發表於 11-9-1 12:52 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-1 01:45
3/9 check green d

仲有兩日, 快有好消息啦~
我要7/9先可以CHECK


大宅

積分: 2335


80#
發表於 11-9-1 12:58 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-1 11:14
我8月10日day 1, 打算day 28 (sep 06)先check. 但呢幾日keep住check 紅d都有淺線。咁樣係咪正常架?



...

我升完高溫都唔再CHECK 紅D,不過喺DPO 12-15 都會有淺線架。
你DAY幾深粗? 唔想太大壓力,不如排卵後D12先用。


首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo