想生BB

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   2


大宅

積分: 2295


61#
發表於 11-8-24 15:52 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

我都係呀,
我今日day25忍吾住用驗孕棒check左,結果白雪雪得個吉
我諗都係打定輸數,睇黎要寄望下個cycle喇



點評

KylieWons  我DAY 26 都CHECK唔倒呀, 之後冇黎M, 先知原來中左, 所以唔駛咁快打定輸數呀~  發表於 11-8-28 01:29
KylieWons  CHECK 啦~  發表於 11-8-28 01:28


大宅

積分: 4108

畀面勳章


62#
發表於 11-8-24 16:00 |只看該作者
littlebaby1987 發表於 11-8-24 15:52
我都係呀,
我今日day25忍吾住用驗孕棒check左,結果白雪雪得個吉
我諗都係打定輸數, ...
最慘就係永遠都唔confrim自己cycle究竟幾多days


大宅

積分: 2295


63#
發表於 11-8-24 16:01 |只看該作者

回覆:babycheema 的帖子

你個醫生打針食藥前有冇要你去照輸卵管造影呀?
我之前個醫生叫我去照,佢話食藥打針前要確保輸卵管暢通,減低宮外孕的機會~

唔知你地有冇照過呢?




大宅

積分: 1314


64#
發表於 11-8-24 16:04 |只看該作者
回覆 littlebaby1987 的帖子

我有照呀,e生話我輸卵管好暢通又冇瘜肉,之後先開藥比我食架~


大宅

積分: 2295


65#
發表於 11-8-24 16:13 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

係呀係呀,完全明白你感受!
成日以為m未黎就諗住有機會中,點知最後m又唔黎BB又唔黎!
點解要個BB都會咁難!?

將來我d仔女大個左之後,我一定會同佢講佢真係得來不易,要佢好好珍惜自己:)




大宅

積分: 4108

畀面勳章


66#
發表於 11-8-24 16:16 |只看該作者
littlebaby1987 發表於 11-8-24 16:13
係呀係呀,完全明白你感受!
成日以為m未黎就諗住有機會中,點知最後m又唔黎BB又唔黎!
點解要個BB都會咁難 ...
各位JM..
其實我想問..多囊會唔會自己好返架???
定1世都會跟住斷唔到尾???


大宅

積分: 2295


67#
發表於 11-8-24 16:20 |只看該作者

回覆:babycheema 的帖子

我最後冇照呀~
因為我舊年年尾有左BB,之後5w時小產左,所以我覺得我輸卵管應該冇問題掛...




大宅

積分: 2295


68#
發表於 11-8-24 17:33 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

好似冇得醫架:(
我喺網上見過有jm話做手術清左d卵泡,不過之後好快又出現好多卵泡:(
醫生話呢個病不能根治,有少部分人多做運動同食清淡d,有機會令卵泡減少;其次,食調經丸(避孕藥)亦可以抑制過多的卵泡生長,但就係有避孕作用。
所以呢,基本上冇得醫,更何況對於我地呢d咁想有BB嘅人黎講,始終都係要靠食藥同打針幫自己有BB實際D~




男爵府

積分: 6230


69#
發表於 11-8-25 00:43 |只看該作者
減肥會有幫助?
PLANNING~~~~~


大宅

積分: 2295


70#
發表於 11-8-25 09:34 |只看該作者

回覆:adamanbaby 的帖子

係~
醫生話有幫助,尤其對一些稍微肥胖的人~




大宅

積分: 1509


71#
發表於 11-8-27 23:59 |只看該作者
回覆 babycheema 的帖子

我都想要呀.. 你可唔可以 pm 俾我呀


男爵府

積分: 5860

畀面勳章


72#
發表於 11-8-28 00:07 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

想請教吓,如果食咗排卵藥,應該day幾check bingo呢?我無用紅d,唔知幾時排卵,今個cycle開始食排卵藥,今日係day26~




大宅

積分: 2090


73#
發表於 11-8-28 00:19 |只看該作者
hi all

may i know how to check if you have"卵巢多囊症"?? is there any 特徵 you can tell from yourself?

Tks
url=http://www.youngnutrition.net][/url


大宅

積分: 2090


74#
發表於 11-8-28 00:19 |只看該作者
回覆 PeggieLam 的帖子

hi all
may i know how to check if you have"卵巢多囊症"?? is there any 特徵 you can tell from yourself?
Tks
url=http://www.youngnutrition.net][/url


大宅

積分: 1993


75#
發表於 11-8-28 01:31 |只看該作者
大家努力呀! 其實好多人都係食排卵丸先BINGO~! 可能要比其他人耐D 先會懷孕, 不過唔好放棄呀! 我食左5 個CYCLE 先中, 有兩次化學性懷孕!
祝早孕~!


男爵府

積分: 6375


76#
發表於 11-8-28 02:38 |只看該作者
回覆 happypig828 的帖子

會唔會笑哈哈出現前, 已經排咗... =.=""""


大宅

積分: 1314


77#
發表於 11-8-28 09:08 |只看該作者
回覆 KylieWons 的帖子

請問咩叫化學性懷孕?

點評

KylieWons  即係先天唔靚, 但係又中左, 所以唔成功著床OR 分裂唔倒  發表於 11-8-28 15:39
KylieWons  即係驗倒有, 不過未照倒胎囊就黎左M, 之前照過超聲波, 醫生話粒卵子太細  發表於 11-8-28 15:38


大宅

積分: 2295


78#
發表於 11-8-28 11:42 |只看該作者

回覆:PeggieLam 的帖子

應該係day12,day14,day16,day18呢幾日dodo,如果可以其他日子2-3日行房一次就最好喇~




大宅

積分: 2295


79#
發表於 11-8-28 11:45 |只看該作者

回覆:豬大媽 的帖子

本帖最後由 樂遙BB 於 11-8-22 00:37 編輯
Quote:simonahall 發表於 11-8-22 00:20
我都有多囊症, 婦科醫生問我呢個體重 keep 咗幾耐(5尺4吋差不多150lbs)? 我話年半啦. 我話我想生bb, 做定檢 ...

COPY FOR WEBSITE

[table=98%]
疾病名稱(中): 多囊卵巢症

疾病名稱(英): Polycystic Ovarian Disease
簡介
多囊卵巢合群症(Polycystic Ovarian Syndrome)常見於肥胖或月經遲誤的女性,確診條件如下:
1 有合群症的病徵。
2 盆腔超聲波發現雙側或單側卵巢外圍有十粒以上的小水囊。
3 血液內促黃體激素(Luteinizing Hormone)、睪脂酮(Testosterone)升高。
病徵
女士上唇、面部、胸部、乳暈、大腿和下腹長出長毛,陰毛伸延到肚臍。患者同時有經期紊亂、停經、肥胖等現象。
成因
不明。
預防方法
保持正常體重。
治療方法 1. 減肥。
2. 服用荷爾蒙(如避孕丸)。
3. 不孕者可接受藥物(排卵藥?針、Metformin)或微創手術(Ovarian Drilling)。




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


80#
發表於 11-8-28 11:57 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-8-24 16:00
最慘就係永遠都唔confrim自己cycle究竟幾多days
我都唔知喎,好多時唔食通經藥都唔會黎~

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo