自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


61#
發表於 11-8-20 00:44 |只看該作者

引用:車廂肆無忌憚咁食嘢已經係大教壞細,咁大個

原帖由 KoyeBaby 於 11-08-19 發表
車廂肆無忌憚咁食嘢已經係大教壞細,咁大個仲要阿媽餵?駛唔駛同佢抹埋patpat呀! ...
100% agree




伯爵府

積分: 16699

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 11-8-20 00:58 |只看該作者
我都好唔鐘意人係車食野~
有次坐頭等車去上水方向~
小朋友一路食緊魚旦~用個杯仔裝住既~
佢媽媽坐斜對面上車就係咁問個女食唔食茶葉旦~
跟住就係我前面"FING FING"下~
佢又食緊野接唔到個旦就跌左落地
佢地咁樣真係好SO妖人地~同埋整污JO D地方~

點評

lamyungyu  茶葉蛋....嘩! 最驚陣味. 一定阻止佢打開. (>_<)  發表於 11-8-20 09:32


伯爵府

積分: 16091


63#
發表於 11-8-20 01:00 |只看該作者


公爵府

積分: 28554

好媽媽勳章


64#
發表於 11-8-20 01:05 |只看該作者

嚴 守 止 賺 、 止 蝕 位 , 相 信 每 個 投 資 者 都 曉 , 但 利 字 當 頭 , 確 實 知 易 行 難 。 所 以 , 希 望 大 家 , 贏 了 錢 , 開 心 之 餘 , 要 保 持 清 醒 ; 輸 了 錢 , 傷 心 之 餘 , 亦 要 保 持 冷 靜 。 懂 得 平 衡 投 資 心 態 , 也 許 是 致 勝 之 道 的 必 備 條 件 。


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


65#
發表於 11-8-20 01:13 |只看該作者
我一直冇講過個女士做得啱.相反我都好唔鍾意見到人地喺車廂內食嘢. 呢度係討論區. 可以用文字post上來.. 任人評價或唾罵.

你地所說. 行得正. 企得正.. 人地點會影?

如果有人鍾意影呢?又或者見到你地一家樂也融融..喺佢地眼中有拍低的價值呢?咁拍落來放上網你地接受嗎?
係明拍唔係偷拍. 咁係咪合理呢?唔通個女士叫人拍來放上網?

車廂內食嘢係唔好的行為.. 但拍咗人地擺上網亦都係一個唔好的行為..

我知道一番言論總有同意或不同意的人在.. 無論你地睇咗同意與否我都唔想同你地爭論.. 呢個唔係我的本意..

我只希望各位明白一件事. 若偷拍成風. 下一個被擺上網的人可能係我.. 或你...

點評

smf  無錯, 希望以後唔好再用"行得正. 企得正.. 人地點會影?"
用黎做偷拍借口  發表於 11-8-21 22:16
miffy  agree  發表於 11-8-21 09:49
peppapigpig  絕對同意!!  發表於 11-8-20 01:48
ahpigg  100%agree  發表於 11-8-20 01:36
lamyungyu  同感.  發表於 11-8-20 01:32
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


翡翠宮

積分: 78964


66#
發表於 11-8-20 01:24 |只看該作者

引用:唔好話小童,連80後都覺得係地鐵食野冇問題

原帖由 cloudwingwing 於 11-08-19 發表
唔好話小童,連80後都覺得係地鐵食野冇問題。
話說有個朋友係 facebook 講自己係地鐵食野,然後俾阿嬸鬧佢 ...
叫得80後都好大個人啦?由頭站搭到尾站都唔使兩個鐘,餓得死佢咩:;pppp:唔餓得唔好出街:;pppp:



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 4547


67#
發表於 11-8-20 01:27 |只看該作者


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


68#
發表於 11-8-20 01:29 |只看該作者
以前返工返北角,成日見倒一個速遞員,趁搭地鐵就會喺袋攞個飯盒出來食,次次都係差燒飯, 佢會座喺卡與卡中間地下食, 食得好急. 搭三個站就落車,....

眼見覺得佢迫不得已喺地鐵車廂食飯. 趕頭趕命. ...

自己問心,佢係咪有需要喺車廂食飯盒呢? 你同我都唔識答................
見你一獲打你一獲


禁止訪問

積分: 2397


69#
發表於 11-8-20 01:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78964


70#
發表於 11-8-20 01:30 |只看該作者

回覆:慈母多敗兒 之 港婦 + 港童

無論理由幾充分,入閘前已經清楚知道地鐵嘅規距係禁止飲食,唔想遵守嘅人大可以唔好入閘用人哋嘅服務同設施,呢啲叫公德、叫尊重!



點評

lamyungyu  同意. 規矩就是規矩.  發表於 11-8-20 01:35
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


公爵府

積分: 26362

畀面勳章 環保接龍勳章


71#
發表於 11-8-20 01:34 |只看該作者


男爵府

積分: 6853


72#
發表於 11-8-20 01:47 |只看該作者
rubbish.............


大宅

積分: 2835


73#
發表於 11-8-20 01:53 |只看該作者
現今慈母多殘兒


男爵府

積分: 6674

熱血勳章


74#
發表於 11-8-20 01:53 |只看該作者
睇個細路有手有腳,看似智商正常,仲忙住打機,莫非係坐佢隔離果個女人有病,係咁餵人食!把明靠害啦,咁快訓練佢食殘廢餐!睇下使唔使餵到三十歲:;pppp:而且無公德心,香港又多件無能既廢物


子爵府

積分: 13636

好媽媽勳章


75#
發表於 11-8-20 08:03 |只看該作者
睇到個心好唔舒服,好核突,影衰晒!


男爵府

積分: 6044

醒目開學勳章


76#
發表於 11-8-20 08:28 |只看該作者

引用:http://www.youtube.com/watch?v=IvmVBAZXC

原帖由 uhtcl2006 於 11-08-19 發表
http://www.youtube.com/watch?v=IvmVBAZXCeI
係人都知車箱唔可以食野架啦!佢係唔係大陸人黎架,質素咁差架!




水晶宮

積分: 57417

減齡達人勳章 2018復活節勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


77#
發表於 11-8-20 08:47 |只看該作者
mouth:


侯爵府

積分: 23844

馬年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 笑得好勳章 美好大世界2017勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


78#
發表於 11-8-20 09:37 |只看該作者
回覆 Cindyjasper 的帖子

大陸人來香港唔會買報紙睇...
只會幫襯你哋買高價食品,等香港經濟好提高!!
呢2個正正就系你哋既香港“人”。


子爵府

積分: 12453

環保接龍勳章 畀面勳章


79#
發表於 11-8-20 09:46 |只看該作者
唔知呢個 MA MA 有無上 BK 呢! 佢可能會見到
大家好, 我是脾脾蟲  


男爵府

積分: 6044

醒目開學勳章


80#
發表於 11-8-20 12:08 |只看該作者
tracy.ho 發表於 11-8-20 09:37
回覆 Cindyjasper 的帖子

大陸人來香港唔會買報紙睇...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo