我一直冇講過個女士做得啱.相反我都好唔鍾意見到人地喺車廂內食嘢. 呢度係討論區. 可以用文字post上來.. 任人評價或唾罵.
你地所說. 行得正. 企得正.. 人地點會影?
如果有人鍾意影呢?又或者見到你地一家樂也融融..喺佢地眼中有拍低的價值呢?咁拍落來放上網你地接受嗎?
係明拍唔係偷拍. 咁係咪合理呢?唔通個女士叫人拍來放上網?
車廂內食嘢係唔好的行為.. 但拍咗人地擺上網亦都係一個唔好的行為..
我知道一番言論總有同意或不同意的人在.. 無論你地睇咗同意與否我都唔想同你地爭論.. 呢個唔係我的本意..
我只希望各位明白一件事. 若偷拍成風. 下一個被擺上網的人可能係我.. 或你...
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。