婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6125


61#
發表於 11-9-5 01:04 |只看該作者
多數老公比架啦,而家好少6299比架喇!!


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


62#
發表於 11-9-5 01:52 |只看該作者
我係老公俾我媽都知ga
擺酒都係我&老公俾
所以6299唔會係我面前擺款


大宅

積分: 4299


63#
發表於 11-9-5 13:42 |只看該作者
禮金同結婚擺酒用既錢係我同我老公一齊儲既。

我奶奶已經幫我地比左首期買樓。


水晶宮

積分: 65733


64#
發表於 11-9-5 17:37 |只看該作者
應該老公俾,62 99飬你咁大,供書教學已經完成責任,如果好有米則作別論。


大宅

積分: 1307


65#
發表於 11-9-5 23:45 |只看該作者
而家多數都係老公比架喎
但係我覺得99到結婚時送返D野比個新抱都不為過啫...


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


66#
發表於 11-9-6 00:36 |只看該作者
我係C6俾既,話說最近同阿媽傾傾下,先知佢一直以為d禮金係6299俾我咪話囉:"佢地視錢大過天,點會出1蚊呀?",我阿媽就話:"我以為當年俾佢地2老俾禮金咋(佢覺得傳統係應該男家父母俾的),所以先搶返你地d男家酒席人情咋!(因為擺酒果晚99懶好人甘話幫我地keep住d男家人情,第二日等我地返去斟茶先俾返我地,點知一去無回頭,仲話係佢應得喎,我地先知俾99呃左)"我阿媽知道後好嬲(佢覺得禮金係我C6俾都無所謂,而係唔應該呃我地d人情囉)


公爵府

積分: 26605


67#
發表於 11-9-7 22:24 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

我99 有錢,savings 起碼有幾十萬,仲有工作做!62已不在了!
我C6 都有錢,savings 如上, 再加每個月三萬多四萬人工。
但我地結婚後,他會搬去我名下的物業,俾三千家用我,但俾七千99!但99 住公屋咋!
結婚所有開支,其實十五萬左右包括餅卡,禮金、酒席我都要俾足一半!
下個月結婚,我到現在都覺得委屈,越來想不嫁
我99勁cheap 加自私!我99不知我自己有層樓,有次99講開買樓,她說:
「 要買你自己買,不要叫c6,
我地間公屋有佢戶藉哇!佢買左樓,我就要搬細d!」
c6 愚孝,
佢仲話要男女平等wor!

佢仲話我太計較!




公爵府

積分: 26605


68#
發表於 11-9-7 22:25 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

我99 有錢,savings 起碼有幾十萬,仲有工作做!62已不在了!
我C6 都有錢,savings 如上, 再加每個月三萬多四萬人工。
但我地結婚後,他會搬去我名下的物業,俾三千家用我,但俾七千99!但99 住公屋咋!
結婚所有開支,其實十五萬左右包括餅卡,禮金、酒席我都要俾足一半!
下個月結婚,我到現在都覺得委屈,越來想不嫁
我99勁cheap 加自私!我99不知我自己有層樓,有次99講開買樓,她說:
「 要買你自己買,不要叫c6,
我地間公屋有佢戶藉哇!佢買左樓,我就要搬細d!」
c6 愚孝,
佢仲話要男女平等wor!

佢仲話我太計較!




公爵府

積分: 26605


69#
發表於 11-9-7 22:29 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

我99 有錢,savings 起碼有幾十萬,仲有工作做!62已不在了!
我C6 都有錢,savings 如上, 再加每個月三萬多四萬人工。
但我地結婚後,他會搬去我名下的物業,俾三千家用我,但俾七千99!但99 住公屋咋!
結婚所有開支,其實十五萬左右包括餅卡,禮金、酒席我都要俾足一半!
下個月結婚,我到現在都覺得委屈,越來想不嫁
我99勁cheap 加自私!我99不知我自己有層樓,有次99講開買樓,她說:
「 要買你自己買,不要叫c6,
我地間公屋有佢戶藉哇!佢買左樓,我就要搬細d!」
c6 愚孝,
佢仲話要男女平等wor!

佢仲話我太計較!




已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


70#
發表於 11-9-7 23:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26605


71#
發表於 11-9-8 00:18 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

Sorry 用I phone 又話send 不到最後sent 了三次




公爵府

積分: 26605


72#
發表於 11-9-8 00:20 |只看該作者

回覆:CALVEN 的帖子

我已經開口叫加租la , 佢冇say no, 不過下下要出聲,勁老土lor!




子爵府

積分: 13873


73#
發表於 11-9-8 16:03 |只看該作者
我唸傳統上禮金真係應該男家出, 因為以前D人嫁左就係男家既人, 女仔既生產能力全歸男家, 而且一年先返得外家一次, 所以禮金就好似買左人地個女咁, 但依家梗係冇可能啦, 我結婚時6299咩都冇理, 只係負責出席我地既婚禮, 所有既費用都係我同C6自己攪點, 當然, 佢地話唔埋, 但都要求左唔少野!


大宅

積分: 1336


74#
發表於 11-9-8 16:40 |只看該作者
回覆 elainewong1114 的帖子

我結婚時全部都係同老公兩人出. 男家只係負責出席. 人情都係20元.

所以 , 各靠自己最好


珍珠宮

積分: 32052


75#
發表於 11-9-8 23:37 |只看該作者
我又咁睇, 娶老婆係個仔娶, 個仔連禮金都比唔起, 即係冇$娶人, 冇準備好, 冇本事建立家庭, 咁就唔好娶人返黎受苦啦~~ 更冇理由要老人家出$比d後生結婚架~~

點評

skatze  Agree!  發表於 11-9-21 22:48


男爵府

積分: 7499


76#
發表於 11-9-8 23:58 |只看該作者
人通常都係唸自己多架喇, 嫁女咪覺得應該係男家比, 等個女同女婿唔使咁辛苦, 調番轉到娶新抱可能就唔會咁講, 仲會話兩個後生揾得少, 叫女家收少D囉!


大宅

積分: 2340


77#
發表於 11-9-9 05:53 |只看該作者
其實點解男家唔駛比禮金,但係女家仲要收禮金既?既然唔係賣女,我覚得呢d比黎比去既錢咁煩就唔駛搞啦,我個女第時嫁我諗我都叫佢地兩口子留番自己慢慢用


複式洋房

積分: 313


78#
發表於 11-9-13 23:13 |只看該作者

引用:大多數都會係男方家長幫手俾既 不過未必每

原帖由 elainewong1114 於 11-08-27 發表
大多數都會係男方家長幫手俾既
不過未必每個父母都會咁為仔
我老公既父母就一毫子都吾會幫
我6299原先話佢地比,點知結完婚翌日,老公返屋企,6299第一時間叫我c6比返佢地,仲話佢地從來都冇話負責比禮金,講到好似我老公打劫佢地,痴線!




複式洋房

積分: 313


79#
發表於 11-9-13 23:13 |只看該作者

引用:大多數都會係男方家長幫手俾既 不過未必每

原帖由 elainewong1114 於 11-08-27 發表
大多數都會係男方家長幫手俾既
不過未必每個父母都會咁為仔
我老公既父母就一毫子都吾會幫
我6299原先話佢地比,點知結完婚翌日,老公返屋企,6299第一時間叫我c6比返佢地,仲話佢地從來都冇話負責比禮金,講到好似我老公打劫佢地,痴線




複式洋房

積分: 313


80#
發表於 11-9-13 23:17 |只看該作者

回覆:faye525 的帖子

我6299都係呢種人,只要面,完全唔理個仔負唔負擔得來!好憎佢地!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo