想生BB

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   0


大宅

積分: 3276

畀面勳章


61#
發表於 11-9-17 23:24 |只看該作者
我冇量體溫架,只靠排卵棒,有冇問題?


大宅

積分: 4108

畀面勳章


62#
發表於 11-9-17 23:24 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-17 15:21
sandy997 發表於 11-9-16 23:24
咁你不如睇中e,起碼古定d,多數都係果幾日排先啦
你今日DAY25..即係你DAY1係24/8呀?


大宅

積分: 4108

畀面勳章


63#
發表於 11-9-17 23:25 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-17 16:57
謝謝你意見。宜家煲緊花膠湯今晚補下先
我都想飲花膠湯..但EC叫我絕對唔可以飲..因為我有多囊唔補得..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


64#
發表於 11-9-17 23:26 |只看該作者
atny 發表於 11-9-17 23:24
我冇量體溫架,只靠排卵棒,有冇問題?
如果你CYCLE準都可以呀..



大宅

積分: 3276

畀面勳章


65#
發表於 11-9-17 23:28 |只看該作者
我準的,28-29


大宅

積分: 3276

畀面勳章


66#
發表於 11-9-17 23:29 |只看該作者
我排前後都有飲花膠湯,醫師話飲多啲


大宅

積分: 3276

畀面勳章


67#
發表於 11-9-17 23:32 |只看該作者
呢幾日個子宮位痛


男爵府

積分: 8442


68#
發表於 11-9-17 23:33 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

你都係多囊人? 我又係呀! 你有冇睇陳志慧or其他醫生呀??




大宅

積分: 4108

畀面勳章


69#
發表於 11-9-17 23:48 |只看該作者
焦糖 發表於 11-9-17 23:33
你都係多囊人? 我又係呀! 你有冇睇陳志慧or其他醫生呀??
而家睇緊中醫..下個月BOOK左睇婦科..
上年BOOK董醫生..但佢已經唔收新症


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


70#
發表於 11-9-17 23:48 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

你地排卵後有無食黑朱古力呀?




大宅

積分: 4108

畀面勳章


71#
發表於 11-9-17 23:50 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-17 23:48
你地排卵後有無食黑朱古力呀?
我間唔中食黑糖薑母..


大宅

積分: 3276

畀面勳章


72#
發表於 11-9-17 23:50 |只看該作者
冇呀


男爵府

積分: 8442


73#
發表於 11-9-17 23:55 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

我就係睇完另外一個post, 就即時落去7仔買dark chocolate啦! 仲即刻食左, 好難食呀 :;pppp:

唉! 不過唔知點解,我覺得今個月冇機!




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


74#
發表於 11-9-17 23:58 |只看該作者

引用:我就係睇完另外一個post,+就即時落去7仔買d

原帖由 焦糖 於 11-09-17 發表
我就係睇完另外一個post, 就即時落去7仔買dark chocolate啦! 仲即刻食左, 好難食呀

唉! 不過唔知 ...
吾知系咪真系有助著床?我過兩日都買黎試下先:;pppp:




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


75#
發表於 11-9-18 00:17 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

係呀!24/8係d1,岩岩過完d25,呢幾日病左,時間好難過,不過似乎都係唔中,都係望下個cycle快d到吧!haha~




大宅

積分: 1585


76#
發表於 11-9-18 02:12 |只看該作者

引用:呢幾日個子宮位痛

原帖由 atny 於 11-09-17 發表
呢幾日個子宮位痛
我都係呀




大宅

積分: 3256


77#
發表於 11-9-18 06:04 |只看該作者
回覆 sandy997 的帖子

我都係.....都吉左幾日, 代表D咩呢....


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


78#
發表於 11-9-18 10:08 |只看該作者

引用:Quote:atny+發表於+11-9-17+13:35+qqlun+發

原帖由 樂遙BB 於 11-09-17 發表
紅D CHECK到深粗=黎緊24-48小時內先排卵..
今朝體溫36.21。比起尋日跌左0.27。紅d淺了好多。甘今日系咪就系排卵日呀




大宅

積分: 4108

畀面勳章


79#
發表於 11-9-18 10:36 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-18 10:08
今朝體溫36.21。比起尋日跌左0.27。紅d淺了好多。甘今日系咪就系排卵日呀



...
應該係喇..聽日你應該會體溫升返高..
你係唔係第1個CYCLE用紅D CHECK呀?


大宅

積分: 3276

畀面勳章


80#
發表於 11-9-18 10:39 |只看該作者
應該係啦!今日假期,好好enjoy

首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo