立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3276
積分: 4108
currymama 發表於 11-9-17 15:21 sandy997 發表於 11-9-16 23:24 咁你不如睇中e,起碼古定d,多數都係果幾日排先啦
qqlun 發表於 11-9-17 16:57 謝謝你意見。宜家煲緊花膠湯今晚補下先
atny 發表於 11-9-17 23:24 我冇量體溫架,只靠排卵棒,有冇問題?
男爵府
積分: 8442
焦糖 發表於 11-9-17 23:33 你都係多囊人? 我又係呀! 你有冇睇陳志慧or其他醫生呀??
珍珠宮
積分: 48611
qqlun 發表於 11-9-17 23:48 你地排卵後有無食黑朱古力呀?
原帖由 焦糖 於 11-09-17 發表 我就係睇完另外一個post, 就即時落去7仔買dark chocolate啦! 仲即刻食左, 好難食呀 唉! 不過唔知 ...
積分: 5544
積分: 1585
原帖由 atny 於 11-09-17 發表 呢幾日個子宮位痛
積分: 3256
原帖由 樂遙BB 於 11-09-17 發表 紅D CHECK到深粗=黎緊24-48小時內先排卵..
qqlun 發表於 11-9-18 10:08 今朝體溫36.21。比起尋日跌左0.27。紅d淺了好多。甘今日系咪就系排卵日呀 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy