想生BB

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   0


大宅

積分: 1509


61#
發表於 11-9-2 16:11 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-2 13:53
我今日day 19都係呀

你平時幾時見深粗呀


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


62#
發表於 11-9-2 16:14 |只看該作者
wingwong122 發表於 11-9-2 16:11
你平時幾時見深粗呀
我第一次用咋
所以唔知
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9691


63#
發表於 11-9-2 16:18 |只看該作者
wingwong122 發表於 11-9-2 16:11
食跟中藥呀..有影響家.. E... 唔係呀

之前你check到深粗個2個cycle有冇食中藥?


大宅

積分: 1509


64#
發表於 11-9-3 00:28 |只看該作者
renric 發表於 11-9-2 16:18
之前你check到深粗個2個cycle有冇食中藥?
咁又沒有2


男爵府

積分: 9691


65#
發表於 11-9-5 00:32 |只看該作者

回覆:keep住咁多日有線,即係點??

真係冇眼睇啦!
今日day 37仲係keep住有線...




男爵府

積分: 9691


66#
發表於 11-9-5 00:35 |只看該作者

回覆:keep住咁多日有線,即係點??

如圖
myphoto.jpg




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


67#
發表於 11-9-5 00:48 |只看該作者

引用:如圖+ +

原帖由 renric 於 11-09-05 發表
如圖
我有d朋友一直得哄,突然一日深粗只係last 9 hrs, 會唔會係響你部訓左時排,然後醒之前排完,所以見唔到還是你呢個月太緊張,所以影響遲排本身你經期咁唔準,單靠紅d唔夠呀,快d開始量體溫keep record, 咁分泌如何,邊日無別多,有蛋清同拉絲



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9691


68#
發表於 11-9-5 01:09 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-5 00:48
我有d朋友一直得哄,突然一日深粗只係last 9 hrs, 會唔會係響你部訓左時排,然後醒之前排完,所以見唔到:qu ...
我呢個月已經冇之前咁在意啦, 我日日都有check紅d, 但係都冇一日有深粗, 不過之前d cycle我既深粗只有50-60%, 去唔到90-100%!
我day 17有過40%, 由day 18開始隔日都dodo, do到day 28, 之後day 28開始就一直keep住有30-40%到今日day 37都係咁....
我平時cycle唔準架, 大約36-40幾日, 都估到唔會係bingo, 亦都冇呢個心去check綠d....
我day 18-19好似有過拉絲, 不過我真係分唔清係自己個d分泌or老公d丁丁.....而呢兩日我就多左白色分泌....
下個月真係要認真d check溫度先得啦...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


69#
發表於 11-9-5 01:19 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-5+00:48+我

原帖由 renric 於 11-09-05 發表
我呢個月已經冇之前咁在意啦, 我日日都有check紅d, 但係都冇一日有深粗, 不過之前d cycle我既深粗只有50-60 ...
你可以自己伸手摸分泌或vv完抹時響紙巾見到,或者響unun都會痴住見到架!排完會變奶白色、杰身、較少分泌、乾身。其實你經期唔準,即係話身體可能有d不足,除左影響經期,仲會影響受孕的,不如去睇中醫調下經先啦!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9691


70#
發表於 11-9-5 01:29 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-5 01:19
你可以自己伸手摸分泌或vv完抹時響紙巾見到,或者響unun都會痴住見到架!排完會變奶白色、杰身、較少分泌、 ...
而家我d分泌係白色杰身架, 即係排完啦......mouth:
我本來3個月前睇左屯門一個中醫2個月, 食住佢d補藥(有鹿茸, 咩蔘咩蔘), 真係準d, 33-36日, 但係一唔食就唔黎....
之後因為太遠同貴(佢要我買2個月既補藥日日食, 成6800...), 我就轉左天后個中醫, 食左中醫d藥好熱, 但係而家day 37都未黎, 個肚係有d谷谷下, 但係未黎...


男爵府

積分: 8819


71#
發表於 11-9-5 01:38 |只看該作者
我m前都keep住有淺控,color同你差唔多...........但希望您bingo啦!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


72#
發表於 11-9-5 01:41 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-5+01:19+你

原帖由 renric 於 11-09-05 發表
而家我d分泌係白色杰身架, 即係排完啦......
我本來3個月前睇左屯門一個中醫2個月, 食住佢d補藥(有 ...
判斷一個中醫"適唔適合你",首先唔好食完令你個人唔舒服先啦,但一般滋補藥大多性溫熱,如果本身偏熱咪令你過熱生火、甚至燥。而且滋補藥較滋膩,如果脾胃唔好,可以阻礙吸收,又令你冇胃口。但醫師會因應你當時應診既身體狀況會加以調配一劑適合你既方劑。如果有感溫熱,先打電話比醫師同佢講,睇下有冇邊味藥可以減去後再煎, 或停一、兩日再飲,其實唔一定要日日飲既如果食左有不良反應。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


73#
發表於 11-9-5 01:44 |只看該作者

引用:我m前都keep住有淺控,color同你差唔多....

原帖由 MW148 於 11-09-05 發表
我m前都keep住有淺控,color同你差唔多...........但希望您bingo啦!
頭先1:15am驗完,紅d開始淺喇



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9691


74#
發表於 11-9-5 01:52 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-5 01:44
頭先1:15am驗完,紅d開始淺喇
已經排左啦~~~~


男爵府

積分: 9691


75#
發表於 11-9-5 01:53 |只看該作者
MW148 發表於 11-9-5 01:38
我m前都keep住有淺控,color同你差唔多...........但希望您bingo啦!
我諗應該唔係bingo架啦, 我連綠d都唔鬼驗, 遲多一個星期先算啦~
多謝你~


男爵府

積分: 9691


76#
發表於 11-9-5 01:56 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-5 01:41
判斷一個中醫"適唔適合你",首先唔好食完令你個人唔舒服先啦,但一般滋補藥大多性溫熱,如果本身偏熱咪令 ...
你好叻呀, 第時會唔會做中醫呀你??
我唔睇屯門個ec都係因為佢好似俾2個月既藥粉俾我, d藥分開60日, 日日都一樣架, 好似又唔點follow up咁...所以我驚佢呃我, 又冇咩用, 所以先轉....
而家睇呢個3-4日睇一次, 不過我睇多一個月, 唔得既都想轉下....


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


77#
發表於 11-9-5 02:04 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-5+01:44+頭

原帖由 renric 於 11-09-05 發表
已經排左啦~~~~
我琴日(sun)朝早体溫升左7am量的,但全日都係深粗,(sat)體溫跌左,都係7am量的, 但7pm先見紅d深色。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


78#
發表於 11-9-5 02:18 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-5+01:41+判

原帖由 renric 於 11-09-05 發表
你好叻呀, 第時會唔會做中醫呀你??
我唔睇屯門個ec都係因為佢好似俾2個月既藥粉俾我, d藥分開60日, 日日都 ...
我係讀藥,所以第時只會做藥師
其實藥粉唔好, 特別你話佢開d名貴藥材,收你$6800,因為你根本唔知佢入面既藥粉係咪佢所講既名貴藥材,而且中藥配劑係需要響所有藥材透過煎煮時所產生既化學反應,藥粉加熱水做唔到呢個過程,唔可以話冇用,但比起飲煎煮既湯劑所產生既有效成份唔夠多,即係治療效果冇咁快,可能飲四劑藥粉先=兩劑湯劑,而且藥粉價格仲貴過飲片,飲片可以翻渣,既貴又得唔到想要效果,藥粉呢d係商人想出黎賺$$既方法,而且香港人忙嘛,冇時間煲藥。

其實中藥有咁多隻,唔係話貴=好,平既都可以治病,為何有d藥咁名貴呢?因為產量少,或已給人抓清光或絕種,栽培的功效又不及野生。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9691


79#
發表於 11-9-5 14:05 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-5 02:18
我係讀藥,所以第時只會做藥師
其實藥粉唔好, 特別你話佢開d名貴藥材,收你$6800,因為你根本唔知 ...
係呀, 我真係唔知個6800既藥粉係有d咩架, 佢只係俾我睇張藥坊一眼, 之後話唔可以俾張藥坊我, 話係佢研究左好多年, 係秘密, 唔可以俾我......
我而家個中醫都係要煲藥, 但係好大包藥, 都幾貴, 其實你覺得我翻渣煲多一次好, or一次煲淨兩碗分兩日飲呢?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


80#
發表於 11-9-5 14:43 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-5 14:46 編輯
renric 發表於 11-9-5 14:05
係呀, 我真係唔知個6800既藥粉係有d咩架, 佢只係俾我睇張藥坊一眼, 之後話唔可以俾張藥坊我, 話係佢研究左 ...

如果你係去睇醫生,而佢開藥方治你既病,佢一定要顯示佢比你食既係咩野藥材既組合,呢個係法例,係受監管的,如果佢唔肯提供係可以去中醫藥管理委員會(directly under醫管局)對佢作出投訴。如果係保健品同涼茶就冇監管,中成藥都係有監管既。

傳統煲藥技術係煲兩次,然後結合兩碗,分兩次飲。因為藥物係響第二次煲時有效成分都會照走出黎,有d係比第一次走出黎較多,有d係比第一次較少,所以將兩碗溝埋再分兩次飲係最平均、最好。

假設你煲第一次係走左70%有效成份
第二次係80%
你係飲晒70%+80%有效成分落肚:
而你第一次煲一碗、兩碗、定三碗,分幾多次飲,你仍然係飲左70%有效成份落肚架姐。如果你煲既時間過長,有時反而會走出左一d雜質,所以煲藥唔可以過長或過短,更加唔可以懶




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo