想生BB

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24474


61#
發表於 11-9-6 23:12 |只看該作者
我兩個cycle失敗都係紅d有深粗, 第2日先有笑哈哈....你地呢?

我都想知失敗原因

我剛剛失敗的cycle係 Day 15 紅d 30% 開工, Day 16紅d 深粗冇開工, Day 17 有笑哈哈開工, Day 18 紅d白雪雪開工, total 3 次.....

而我上一胎bingo在深粗日開工, 之後隔一日再開, total 兩次....

我都唔知係卵子遇不到精子, or 著床不到?? 因精子可生存2-3日, 應該隔日dodo都ok

今個cycle如再失敗真不知點算


大宅

積分: 3520


62#
發表於 11-9-6 23:15 |只看該作者

回覆:smile_w99 的帖子

今個月第一次用紅d 真不知自己可以有幾深粗線,真唔知明天係加深定變淺,所以今晚都dodo啦,但我這幾天都沒有蛋白分泌,平時係M前一星期先有分泌同谷胸漲痛,所以一直懷疑自己排卵期,但今個月用紅d check住,個期又正確,23/8day 1 about 28-31 days ,咁8號排卵又正確,與紅d既結果一樣,我已經叫自己Relax d,但好難。




大宅

積分: 2708


63#
發表於 11-9-7 09:26 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

我係紅d深粗同哈哈笑一齊出現! 出現咗兩日! 第二日紅d無第一日咁深色!
我到e家都唔明失敗原因! 可能就算揾到排egg期,都唔表示著床成功! 又或者丁丁/egg 唔靚啦!


大宅

積分: 2708


64#
發表於 11-9-7 09:29 |只看該作者
ah_gi 發表於 11-9-6 23:15
今個月第一次用紅d 真不知自己可以有幾深粗線,真唔知明天係加深定變淺,所以今晚都dodo啦,但我這幾天都沒 ...
Day 17 先排egg?! 好似遲d wor~
我都唔知有無蛋清分泌,因為唔知係丁丁定分泌!



複式洋房

積分: 497


65#
發表於 11-9-7 09:41 |只看該作者
各位姊妹好....我剛來報到..仲未知咩叫CYCLE..同RED D........我都想生龍B呀...不過4月果時試過小產....呢個月應該可以試一下啦~


大宅

積分: 2708


66#
發表於 11-9-7 09:48 |只看該作者
kathytong801 發表於 11-9-6 18:20
Do la, more chance Ar!!!add oil!!!
Do lar! 由Day10開工到Day 14! 唔得都無計! Now waiting for result! 好漫長呀!
係咪要到19-20/9先check得呀? 咁我要旅行後返嚟先check得啦!


大宅

積分: 2708


67#
發表於 11-9-7 09:53 |只看該作者
PERTH小寶 發表於 11-9-7 09:41
各位姊妹好....我剛來報到..仲未知咩叫CYCLE..同RED D........我都想生龍B呀...不過4月果時試過小產....呢 ...
Cycle 係由第一日M come 數到下次嚟M之前個日! 即係1/8 M come, 29/8再嚟M, cycle就係28日!
red d 係排卵測試紙!
我都想生龍B呀! 一齊努力!


複式洋房

積分: 497


68#
發表於 11-9-7 10:04 |只看該作者
明天...不過我之前一直來M都好準~..不過小X後...就亂左..有時會LATE 一個星期先來....我想問..用排卵試紙是否準確? 唔該哂~


大宅

積分: 3520


69#
發表於 11-9-7 11:23 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

又係我
尾二果條-昨晚day 15 20:00
最尾果條-今早day 16 11:00
好明顯淺返,day 14&15 都有dodo
想問下今晚仲洗唔洗?
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5259


70#
發表於 11-9-7 12:04 |只看該作者

回覆:開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

Hihi,你哋好呀,我22/8 day 1 嫁,已經試咗三個cycle啦。本身cycle28-30,今次係day10 13 15 有do do,諗住嚟緊e星期會隔兩三日do。希望今次可以bingo啦。




別墅

積分: 874


71#
發表於 11-9-7 12:45 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-7 09:48
Do lar! 由Day10開工到Day 14! 唔得都無計! Now waiting for result! 好漫長呀!
係咪要到 ...
我今日day11, 今朝temp. 跌左得36.1, 不過紅d都未有起色, 但係應該唔會咁快排egg架, 再等下先 ^^

點評

smile_w99  我記得上次你都係咁! 等下先啦! 應該未排嘅!  發表於 11-9-7 12:59


別墅

積分: 874


72#
發表於 11-9-7 12:46 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

因為每次著床既機會係~25%, 所以我地要比心機呀

今個cycle一定得 !!!


大宅

積分: 2708


73#
發表於 11-9-7 12:57 |只看該作者
回覆 ah_gi 的帖子

我覺得開始變淺就係排egg (因為佢話係深粗後24-48小時排嘛!)
所以可能你係今日or明日排!
咁今晚or明晚dodo 多次啦!


大宅

積分: 2407


74#
發表於 11-9-7 13:07 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-7 09:48
Do lar! 由Day10開工到Day 14! 唔得都無計! Now waiting for result! 好漫長呀!
係咪要到 ...
玩得開心d...等你返lai比個gd new 我地la

點評

smile_w99  I hope so!  發表於 11-9-7 13:57


大宅

積分: 2407


75#
發表於 11-9-7 13:19 |只看該作者
PERTH小寶 發表於 11-9-7 10:04
明天...不過我之前一直來M都好準~..不過小X後...就亂左..有時會LATE 一個星期先來....我想問..用排卵試紙是 ...

真係有佢(紅d)又煩,無佢仲難知道有冇排卵....但係今個cycle我會用佢同埋留意分泌and隔日dodo..


大宅

積分: 2407


76#
發表於 11-9-7 13:25 |只看該作者
kathytong801 發表於 11-9-7 12:45
我今日day11, 今朝temp. 跌左得36.1, 不過紅d都未有起色, 但係應該唔會咁快排egg架, 再等下先 ^^
...

我同你同一日day1 在28/8,今日d11用紅d得一個好淺好淺ga印,應該未排egg,我地再等下先:lol


別墅

積分: 656

畀面勳章


77#
發表於 11-9-7 13:41 |只看該作者
HALO~~ 你哋好呀~ 我2/9 day 1 呀,今個月係第二個cycle, 本身cycle28 都好準呀~~ 希望今次可以bingo啦~ 同大家一齊 BINGO~!!
寶寶是我們最珍貴的禮物~~


大宅

積分: 2708


78#
發表於 11-9-7 14:01 |只看該作者
PERTH小寶 發表於 11-9-7 10:04
明天...不過我之前一直來M都好準~..不過小X後...就亂左..有時會LATE 一個星期先來....我想問..用排卵試紙是 ...
我今個cycle用埋哈哈笑 (Clearblue 電子排卵測試棒) double check, 發現都幾準!
不過就算揾到排egg期,唔代表一定bingo架!


複式洋房

積分: 497


79#
發表於 11-9-7 14:07 |只看該作者
OH...就算知道排卵期..勤力DO...都未必BINGO..其實仲有D咩因素影響? 本身既身體健康? 男既精子? 情緒都有影響???


大宅

積分: 2407


80#
發表於 11-9-7 14:39 |只看該作者
PERTH小寶 發表於 11-9-7 14:07
OH...就算知道排卵期..勤力DO...都未必BINGO..其實仲有D咩因素影響? 本身既身體健康? 男既精子? 情緒都有影 ...

我唸樣樣都有d關係ga,所以大家加油呀..
我而家都有睇埋中e


首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo