想生BB

跳至

首頁
23456...15

尾頁
   3


大宅

積分: 1514


61#
發表於 11-9-14 10:55 |只看該作者
我day 3 照時有9粒卵架, 但day 8返去照時醫生話我只有一粒有大到,其他都好細, 所以要加藥, 呢幾日我日日飲奶,食雞蛋加花膠, 希望聽日返去照蛋蛋全部大哂啦...


大宅

積分: 1074


62#
發表於 11-9-14 11:43 |只看該作者

回覆:littletwinkle 的帖子

唔係呀,我第一次做ivf 咋




大宅

積分: 1074


63#
發表於 11-9-14 14:41 |只看該作者

回覆:august2000 的帖子

剛睇完周醫生,今曰day 8總共有10個卵泡度,但有一個較大,14mm. 其他5-12mm., LH 4.6, 開始每曰打多2 支針。開始聴見醫生話最多都係10粒都幾失望,希望細那些蛋蛋會後來追上啦!




大宅

積分: 3070


64#
發表於 11-9-14 15:12 |只看該作者
到我回報, 今日番左去照, 我聽到個醫生一路照一路讀1cmx幾多cm咁有十拎粒左右比個醫生聽, 我問係咩黎原來係蛋既size, 最記得係佢話有5粒係1cm, 即係粒粒最大個粒都係1.4cm….而家醫生話數到有十幾粒, 到時可能會廿幾三十粒, 我已經打左7日針, 今日開始打針既份量減至75iu, 明明d蛋都唔大我唔明白點解仲要減小份量?醫生話要慢慢黎因為我d蛋又多又生得慢……即係點呢我好迷惑….我只有相信我既醫生

點評

eggshell  也差不多啦!長太快才不好,d size 都幾平均.  發表於 11-9-14 21:32


大宅

積分: 3070


65#
發表於 11-9-14 15:15 |只看該作者
係咪應該食多d花膠飲多d奶食多d蛋?我之前照到輸卵管有積水唔知食多d呢d會唔會有事。。而家買左都唔敢食

點評

eggshell  花膠應該可以,燕窩便可能不太好  發表於 11-9-14 21:30


大宅

積分: 2016


66#
發表於 11-9-14 16:26 |只看該作者
[img]我打咗八日針,大約有九粒,10-20mm,要打多兩日,聽晚打破卵,星期六抽,醫生問我全身定局部麻醉,決定唔度,明天才覆佢。點好呢?儘量唔想全身,但又怕痛…


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


67#
發表於 11-9-14 18:06 |只看該作者
splovebb 發表於 11-9-14 16:26
我打咗八日針,大約有九粒,10-20mm,要打多兩日,聽晚打破卵,星期六抽,醫生問我全身定局部麻醉,決定唔 ...
我今朝先抽完卵, 有13粒係局部麻醉, 抽左25分鐘度, 其實係似m痛+肚屙果種肚痛咁. 佢打麻醉針果下會痛少少, 但係都頂得住架.

點評

eggshell  抽完之後,仲有冇不適呢?  發表於 11-9-14 21:29
感恩


大宅

積分: 1074


68#
發表於 11-9-14 18:41 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

Chu c9.. 咁你幾時放胎呀?祝你早曰bingo!!




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


69#
發表於 11-9-14 18:46 |只看該作者

引用:Chu+c9..+咁你幾時放胎呀?祝你早曰bingo!!

原帖由 august2000 於 11-09-14 發表
Chu c9.. 咁你幾時放胎呀?祝你早曰bingo!!
如無意外應該星期六放胎. 之前啲皮肉痛苦都捱得過, 但最怕又係等派彩捱時間過



感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


70#
發表於 11-9-14 18:56 |只看該作者

回覆:九月份剛開始做ivf.. 有經驗的jm一切分享下......

我想問下大家係做IVF定ICSI架? 我老丁丁形態得2%, 醫生幫我地揀左ICSI, 但我總係有啲擔心冇左丁丁汰弱留強個step冇咁好.



點評

eggshell  我3%醫生也是建議icsi, 佢怕d丁丁自然汰有d 50/50, 好難確定受精率  發表於 11-9-14 21:26
感恩


大宅

積分: 1074


71#
發表於 11-9-14 19:05 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

仁安周醫生都話通常會做埋icsi.. 我個case老公的丁丁都係差,2-4%. 係喎,我想問下大家驗左幾多次血,我只係day2 check E2, FSH, LH.. Day 8 check LH only. 只是2次。下次星期六(day11) 覆診,都冇叫我驗既?唔係要成日 check 住架?




大宅

積分: 2016


72#
發表於 11-9-14 20:21 |只看該作者
回覆 chu.c9 的帖子

chu.c9,

聽完你咁講,我冇咁擔心,我應該都會局部。THANKS!


大宅

積分: 2447


73#
發表於 11-9-14 21:05 |只看該作者

回覆:eggshell 的帖子

唉!其實我地未開始打針已經有咁多卵泡唔係好事。好難一齊大同埋針劑好難控制架!太少就唔識大,太多就出事




大宅

積分: 3070


74#
發表於 11-9-14 21:08 |只看該作者
回覆 ice_kiola 的帖子

我認同, 你而家打緊幾多iu啊?


大宅

積分: 1837


75#
發表於 11-9-14 21:21 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-9-14 18:06
我今朝先抽完卵, 有13粒係局部麻醉, 抽左25分鐘度, 其實係似m痛+肚屙果種肚痛咁. 佢打麻醉針果下會痛少少, ...
splovebb 我上星期抽了七粒, 也是局部麻醉,抽左10-15分鐘度, 打麻醉針果下肯定會痛,但藥力也好快生效, 過程中某些時候有少少痛, 但都可以忍受到既. 局部麻醉對自己身體都好d,要留番d quota

點評

chu.c9  同意呀, 一個treatment已經要打太多針藥啦, 始終全身麻醉都有風險~!  發表於 11-9-14 22:04


大宅

積分: 1837


76#
發表於 11-9-14 21:24 |只看該作者
回覆 eggshell 的帖子

回 siu_lo: 你蛋小可能質量仲好呢, 有jm得一粒受精都掂左

好可惜d grading 也不好呢,現在唯有隨緣啦!


大宅

積分: 1837


77#
發表於 11-9-14 21:38 |只看該作者
august2000 發表於 11-9-14 19:05
仁安周醫生都話通常會做埋icsi.. 我個case老公的丁丁都係差,2-4%. 係喎,我想問下大家驗左幾多次血,我只 ...
我都唔洗成日驗架喎! 我只係:
day 3 - 開 treatment 日
day18 - 抽旦後 1 week
day 25 - 抽旦後2 week


大宅

積分: 2016


78#
發表於 11-9-14 21:45 |只看該作者
我想問下你地有冇問過醫生會放幾多粒胚胎?我聽姑娘講醫生多數會放一至兩個,但我同c6傾過,如果有足夠胚胎,偏向放三個,覺得冇咁好彩三個都中囉。不過都要睇到時有幾多貨先


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


79#
發表於 11-9-14 21:56 |只看該作者
august2000 發表於 11-9-14 19:05
仁安周醫生都話通常會做埋icsi.. 我個case老公的丁丁都係差,2-4%. 係喎,我想問下大家驗左幾多次血,我只 ...
原來大家都係ICSI, 因為之前BK search好似好少人做ICSI呢.

係囉, 之前見人話驗血驗都窮, 但其實我都係抽卵前果次覆診先抽一次驗賀爾蒙, 睇下適唔適合今個CYCLE放胎 (之前做過3次IUI, 第一次day2都抽血驗過野).

點評

eggshell  冇錯,如果成日都要驗, 真係補番d血, 同埋驗窮!  發表於 11-9-14 22:12
感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


80#
發表於 11-9-14 21:58 |只看該作者
splovebb 發表於 11-9-14 21:45
我想問下你地有冇問過醫生會放幾多粒胚胎?我聽姑娘講醫生多數會放一至兩個,但我同c6傾過,如果有足夠胚胎 ...
你唸住放3個呀 @@? 其實我都好爭扎, 不過我同老公都傾向放2個, 如果真係孖o既就一鑊過辛苦, 起碼個機會高D
感恩

首頁
23456...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo