想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 5376


61#
發表於 11-9-16 11:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 922


62#
發表於 11-9-16 11:22 |只看該作者
fionstone 發表於 11-9-15 22:39
恭喜曬你呀~其實我八月都bingo左,但宮外孕冇左所以我好清楚果d癥狀:乳頭痛,頭痛,晨早想嘔,—天光就 ...

我而家都係咁ga,唯有等到next week check lor~
第一次咁盼望m小姐唔好visit me~


禁止訪問

積分: 5376


63#
發表於 11-9-16 11:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2277


64#
發表於 11-9-16 11:32 |只看該作者

引用:回覆+BubebubeNick+的帖子 如果有左唔做得

原帖由 rabdotrab 於 11-09-16 發表
回覆 BubebubeNick 的帖子

如果有左唔做得呢些機架??
我都想知!





別墅

積分: 922


65#
發表於 11-9-16 11:34 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 11:20
回覆 BubebubeNick 的帖子

如果有左唔做得呢些機架??

我都stop晒喇~多一事不如少一事啦~


別墅

積分: 922


66#
發表於 11-9-16 11:36 |只看該作者
最慘係我份工好得閒,大把時間比我上網兼胡思亂想~


大宅

積分: 2277


67#
發表於 11-9-16 11:42 |只看該作者

引用:最慘係我份工好得閒,大把時間比我上網兼胡

原帖由 kimberleylam 於 11-09-16 發表
最慘係我份工好得閒,大把時間比我上網兼胡思亂想~
x2
我老細公幹+放大假,三個星期唔喺公司添呀!




禁止訪問

積分: 353


68#
發表於 11-9-16 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2260


69#
發表於 11-9-16 12:13 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

我仲衰,成日幻想個肚腩係bb mouth:



點評

ella0628  哈哈哈..同我一樣!!!仲要我個肚腩鬼死咁大-_-  發表於 11-9-17 03:27


大宅

積分: 2277


70#
發表於 11-9-16 12:16 |只看該作者

引用:我仲衰,成日幻想個肚腩係bb+ +

原帖由 mrd 於 11-09-16 發表
我仲衰,成日幻想個肚腩係bb
我老公有時摸住我個肚打氣,叫bb加油!痴實啲媽咪




大宅

積分: 1905


71#
發表於 11-9-16 12:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrd+於+11-09-16+發表我仲衰

原帖由 桃桃 於 11-09-16 發表
我老公有時摸住我個肚打氣,叫bb加油!痴實啲媽咪
我老公有時都會挨落我個肚度話聽吓阿B... 傻傻地



2 months to go  


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


72#
發表於 11-9-16 12:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+桃桃+於+11-09-16+發表我老公

原帖由 knababy 於 11-09-16 發表
我老公有時都會挨落我個肚度話聽吓阿B... 傻傻地
你c6勁攪笑



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


複式洋房

積分: 214


73#
發表於 11-9-16 13:15 |只看該作者
我做果時都唔為意,做完之後覺得唔對路,問個生過bb既friend,佢話做機會有電流,只可以手做。我再諗番join d 大規模既美容院好多時都會問有無pregnant, 所以都make sense. 不過,唔肯定既話可以問下你做開個間旣意見就放心d 啦!如果已經join 左機做既plan, 咪同佢地傾下轉plan 囉!最多加d $當開新plan law, d 美容顧問開心都黎唔切呀!


別墅

積分: 922


74#
發表於 11-9-16 13:28 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-16 12:33
你c6勁攪笑

我老公都係ar,成日嗌"仔仔"、"仔仔"ar咁~


別墅

積分: 922


75#
發表於 11-9-16 13:31 |只看該作者
mrd 發表於 11-9-16 12:13
我仲衰,成日幻想個肚腩係bb

哈哈~我有時都會望住個肚腩then幻想bb係度ga~
因為plan生bb所以唔keep fit,有時問老公我係未好肥ar,佢會話:唔肥,你係養好身子之ma~


別墅

積分: 922


76#
發表於 11-9-16 13:32 |只看該作者
beautygma 發表於 11-9-16 12:10
認同,原來個個都係咁,又好難講俾其他人知~

same here~我d朋友唔知我等ing bingo ga~


別墅

積分: 922


77#
發表於 11-9-16 13:33 |只看該作者
mrd 發表於 11-9-16 12:13
我仲衰,成日幻想個肚腩係bb

我唔記得睇邊個網話有少少肚腩係好ga,話bb會住得舒服d wor~


大宅

積分: 1299


78#
發表於 11-9-16 13:44 |只看該作者
完全中哂, 真係攪到個人好神經質.


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


79#
發表於 11-9-16 13:56 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-16+12:33+

原帖由 kimberleylam 於 11-09-16 發表
我老公都係ar,成日嗌"仔仔"、"仔仔"ar咁~
你地d c6恨有b仲多過你地



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


複式洋房

積分: 214


80#
發表於 11-9-16 17:00 |只看該作者
個症又發作,無啦啦好似想嘔咁,都唔知真定假!我發現自己既心理作用有時可以勁過真既身體反應@@

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo