想生BB

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   0


大宅

積分: 3012


61#
發表於 11-10-2 10:28 |只看該作者

回覆:9月8日 Day 1, 2x號準備造人的, 請進~

我8/9 day 1, 24號排卵,今日心急用綠d Check冇呀!



點評

ddaa  應該未有咁快嫁, 用紅D睇下個深色度先LA!  發表於 11-10-2 12:09


侯爵府

積分: 24474


62#
發表於 11-10-2 11:46 |只看該作者
24號排卵最快要12日先check到喎, 仲有希望, 你應6/10先check


侯爵府

積分: 24474


63#
發表於 11-10-2 11:47 |只看該作者
我應該26/9-28/9排, 但都好想知, 但已失敗了兩個cycle, 好薰


大宅

積分: 3012


64#
發表於 11-10-2 12:17 |只看該作者

引用:24號排卵最快要12日先check到喎,+仲有希望,

原帖由 katrinamama 於 11-10-02 發表
24號排卵最快要12日先check到喎, 仲有希望, 你應6/10先check
Thank you.

頭先Check到冇,仲飲左杯奶茶tim,忍左好耐



點評

小幸兒  咦,咁我下次專登再問醫師我飲唔飲得先。  發表於 11-10-2 22:30
zoe0214  我個中醫都話唔好飲奶茶呀(凍/熱)都係  發表於 11-10-2 21:48
小幸兒  我日日都要飲奶茶架。醫師話凍嘅就唔得,無話熱唔得。  發表於 11-10-2 17:48
teddy3200  如果紅d白雪雪係咪無機?  發表於 11-10-2 12:51
ddaa  你用紅D CHECK會有眉目D WOR  發表於 11-10-2 12:18


男爵府

積分: 8621


65#
發表於 11-10-2 12:17 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

我都失敗左2個CYCLE呀, 不過唔好放棄呀

正常6/10我會黎M(23號排卵), 宜家都冇咩特別感覺, 紅D就有淺線LOR

你26先排卵, 要幾日後先用紅D CHECK BOR~


侯爵府

積分: 24474


66#
發表於 11-10-2 12:32 |只看該作者
ddaa 發表於 11-10-2 12:17
回覆 katrinamama 的帖子

我都失敗左2個CYCLE呀, 不過唔好放棄呀
d JM話如果紅d keep住一日比一日深就有機....你可日日check, 但我就冇咩信心去check, 最快都6/10 後先check


大宅

積分: 2142


67#
發表於 11-10-2 17:36 |只看該作者
zanis 發表於 11-10-2 02:51
好丫 希望你都快d bingo la:)我依幾日個肚都陰陰地痛丫 腰骨又痛
你會唔會甘架?



...

多謝! 大家一齊BINGO啦~
我昨日出咗去掛住玩, 就無咩感覺.
今日喺屋企休息, 就會有啲陰陰痛咁, 都係心理作用.
腰痛我一向都有, 因為係坐姿唔好+勞損, 應該唔關事.

你試咗幾耐啦?


大宅

積分: 2142


68#
發表於 11-10-2 17:45 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-10-2 11:47
我應該26/9-28/9排, 但都好想知, 但已失敗了兩個cycle, 好薰

我試咗8個CYCLE啦,都未失望晒。加油!
以我過去嘅經驗,太早CHECK真係只會影響心情。
所以我會忍耐到排卵後D12/13,最好當然係唔嚟M之後先CHECK(我當然知難忍)。
我見過啲JM,喺D13 CHECK CB DIGTIAL都唔中,到D15先CHECK到。
咁樣唔開心咗兩日,係咪好傻瓜呢?


大宅

積分: 2142


69#
發表於 11-10-2 17:50 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-10-2 12:32
d JM話如果紅d keep住一日比一日深就有機....你可日日check, 但我就冇咩信心去check, 最快都6/10 後先check ...

我應該要8或9號先CHECK。


侯爵府

積分: 24474


70#
發表於 11-10-2 17:50 |只看該作者
係呀, 我都安排呢個WEEK 去吓 SHOPPING RELAX 吓


別墅

積分: 822


71#
發表於 11-10-2 18:04 |只看該作者
我今日上網見到D助孕/不孕湯水, 大家可以參考吓。
因為佢D湯料响我中醫開畀D藥方都可以搵到, 所以相信應該對助孕有D幫助。

不孕症---不孕調理---仙茅仙靈脾燉乳鴿
http://www.bobeboo.com/blog_details2.php?pid=132

不孕症---助孕食療---鹿茸淮山莬絲子湯
http://www.bobeboo.com/blog_details2.php?pid=50

不孕症---鹿茸黨參燉雞
http://www.bobeboo.com/blog_details2.php?pid=6

我個中醫仲叫我可以的話焞多D鹿茸飲
當然有D人可能受唔到鹿茸, 所以你哋都可以問吓你哋個中醫意見。

希望可以幫到大家啦, 我得閑都會試煲吓
強媽咪


別墅

積分: 736

畀面勳章


72#
發表於 11-10-2 21:21 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

我都只係第一個cycle
但係想要左好耐



點評

zoe0214  我都想要咗好耐, 不過一有嘅時候就小產, 真係覺得自己好唔好彩呀  發表於 11-10-2 21:44


別墅

積分: 877


73#
發表於 11-10-2 21:32 |只看該作者

回覆:9月8日 Day 1, 2x號準備造人的, 請進~

Day 1,係咪即係M嘅第1日呢?如是4/9 day 1



點評

zoe0214  無錯呀, Day 1係m come第一日呀  發表於 11-10-2 21:43


別墅

積分: 822


74#
發表於 11-10-2 21:51 |只看該作者
MaggiEricBB 發表於 11-10-2 21:32
Day 1,係咪即係M嘅第1日呢?如是4/9 day 1
咁你都應該係時候等bingo路喎, 有無咩特別感覺呢?
強媽咪


別墅

積分: 877


75#
發表於 11-10-2 22:02 |只看該作者

回覆:9月8日 Day 1, 2x號準備造人的, 請進~

無特別感覺呀,之前睇過醫生話我有多囊性,試咗3個週期都唔得,這次都係打定輸數
前幾日我先上網買咗紅啲綠啲,諗住試吓




別墅

積分: 822


76#
發表於 11-10-2 22:06 |只看該作者
MaggiEricBB 發表於 11-10-2 22:02
無特別感覺呀,之前睇過醫生話我有多囊性,試咗3個週期都唔得,這次都係打定輸數
前幾日我先上網 ...
一日未嚟, 一日都唔好灰心, 我無多囊症都等咗好耐啦, 所以哩D嘢無一定嫁, 上天安排嘅, 放鬆就ok啦。
試吓用吓紅D都好吖, 你都係3個cycle啫, 唔洗擔心。
強媽咪


子爵府

積分: 13931


77#
發表於 11-10-2 22:13 |只看該作者

回覆:9月8日 Day 1, 2x號準備造人的, 請進~

頂,好似病鬼咗,打咗n個乞痴



魚魚媽


大宅

積分: 2142


78#
發表於 11-10-2 22:19 |只看該作者
zanis 發表於 11-10-2 21:21
我都只係第一個cycle
但係想要左好耐

我都係想要好耐,但計排卵期開工就試咗8個CYCLE。


別墅

積分: 877


79#
發表於 11-10-2 22:20 |只看該作者

引用:Quote:MaggiEricBB+發表於+11-10-2+22:02+

原帖由 zoe0214 於 11-10-02 發表
一日未嚟, 一日都唔好灰心, 我無多囊症都等咗好耐啦, 所以哩D嘢無一定嫁, 上天安排嘅, 放鬆就ok啦。
試吓用 ...
我同老公未結婚前1年已沒避,結婚2年,初初諗住順其自然,但咁耐都無先至睇醫生,所以我才會有"打輸數"嘅念頭
係呀,等你好消息



點評

zoe0214  祝大家一齊早孕, 努力!  發表於 11-10-2 22:23
zoe0214  祝大家一齊早孕, 努力!  發表於 11-10-2 22:22


大宅

積分: 2142


80#
發表於 11-10-2 22:31 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-2 22:13
頂,好似病鬼咗,打咗n個乞痴

你無去睇醫生咩?

首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo