在職全職

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


61#
發表於 11-9-22 21:54 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-22 18:19
你老公唔幫手架? 家務一向都係老公做,除左拖地掃地洗奶樽,我又唔使煮飯,淨係湊仔都玩電腦,相比起你地,又真 ...
嘩~鬼彩我呀佢,番工大曬家ma,全屋家務,買送,煮飯,湊仔,教功課都係我做,病都要做,無假放嫁...
除非果日我教仔教到唔夠時間煮,我切好曬野,煲好飯,叫佢兜兩兜d送佢都制既,
出門口番學,打番黎話啊仔未沖涼叫佢幫啊仔沖佢都無得唔沖啦
有時叫佢幫手洗下碗,佢都肯洗既,不過一路洗,一路掉d碗碗碟碟,
ee哦哦話要佢洗碗咁囉,仲要洗到油林林要再洗過....


大宅

積分: 1182


62#
發表於 11-9-22 23:02 |只看該作者
回覆 tempooo 的帖子

可能我成日係fb up bb既相.so佢地由細睇住我bb成長..
佢地而家成日book我時間要見bb.不過呢排我又帶女女返pg又冇乜時間.
佢地次次book唔到我個女都會有d失望..
仲成日係fb度話中左yoyo毒(我個女叫yoyo)

其實會唔會主動d?朋友就會返黎呢??
因為我真係同你地相反...
我岩岩生完坐月果陣,個個都話要上黎睇bb.

有好多以前識既朋友,.近年冇乜搵大家.
就係因為我個女而拉迎返大家既距離~

不如試下主動d搵番d朋友..其實我覺得好多人都係中意小朋友架~~~


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


63#
發表於 11-9-23 04:40 |只看該作者
我86, 住港島區, 我個女而家20個月了

點評

angelkinki  同我個仔差唔多wor,他22個月大。  發表於 11-9-26 14:51


複式洋房

積分: 384


64#
發表於 11-9-23 07:28 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-22 02:20
我都係YEAR 2開學就有左,但我冇讀啦,我無住HALL,日日山長水遠返學好辛苦,
你大住肚返學,學校俾咩? 你讀咩系 ...
我讀城大, 所以都算近同方便~~我讀商科~~ 學校比架~個program leader仲讚我係偉大的媽媽, 甘辛苦都堅持住~~我到生都係得D好FRIEND的同學知道, 我全程都遮遮掩掩, 冇人發現~~



大宅

積分: 1621


65#
發表於 11-9-23 08:27 |只看該作者

回覆:susi1024169 的帖子

好上進,加油




大宅

積分: 1621


66#
發表於 11-9-23 08:31 |只看該作者

回覆:tempooo 的帖子

我86年,個女10月兩歲啦,不過我住東涌wor




珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


67#
發表於 11-9-23 21:12 |只看該作者
fionchung010727 發表於 11-9-23 08:27
好上進,加油
thx~希望搞得掂...其實我好擔心...好擔心顧唔掂咁多野,啊仔間學校又嚴又多功課


複式洋房

積分: 495


68#
發表於 11-9-24 01:39 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

我86年,囡囡宜家6個月,facebook:[email protected].
可以做個朋友嗎




複式洋房

積分: 222


69#
發表於 11-9-24 02:26 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

我86年噶,大女3歲,細仔45days,講真,其實幾羨慕未生bb噶朋友,因為好自由,無束縛!




別墅

積分: 513


70#
發表於 11-9-24 09:57 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

我88年囝囝e架3個半月大..平時做開嘅野就係湊囝、洗衫、買餸、煮飯、做家務!日日如是




男爵府

積分: 5264


71#
發表於 11-9-24 11:29 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-22 18:17
嘩! 你老公工時咁長既?
第時D功課我打算俾DADDY跟算喇...
我老公一定唔會跟....佢只會話錢係我比,教就係你教....


男爵府

積分: 5264


72#
發表於 11-9-24 11:31 |只看該作者
christine_928 發表於 11-9-24 02:26
我86年噶,大女3歲,細仔45days,講真,其實幾羨慕未生bb噶朋友,因為好自由,無束縛!



...
哈哈.....有時都好想自己係未生小朋友架......因為現在樣樣野都係以佢地為先.....


別墅

積分: 512


73#
發表於 11-9-24 16:21 |只看該作者

回覆:tempooo 的帖子

我住你附近哦,我嘅仔啱個半月大




禁止訪問

積分: 6702

畀面勳章 環保接龍勳章


74#
發表於 11-9-25 19:06 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


75#
發表於 11-9-26 14:18 |只看該作者
memikoc 發表於 11-9-22 21:32
E..我BB同你BB差唔多大喎.. 佢過幾日就半歲喇..
我87年.. 大女差唔多2歲, 細仔就快半歲..
3年抱兩呀你,勁呀
係咪因為宜家個style師奶左所以d人唔再望你呀?
其實你地宜家仲有冇時間護膚?

點評

angelkinki  我覺得最後果個問題真系好!系無時間!!!  發表於 11-9-26 14:52


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


76#
發表於 11-9-26 14:19 |只看該作者
susi1024169 發表於 11-9-22 21:54
嘩~鬼彩我呀佢,番工大曬家ma,全屋家務,買送,煮飯,湊仔,教功課都係我做,病都要做,無假放嫁...
除非果日我教 ...
嘩,你好多野做喎,咁咪無哂時間上網同做自己野?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


77#
發表於 11-9-26 14:23 |只看該作者
siuping1929 發表於 11-9-22 23:02
回覆 tempooo 的帖子

可能我成日係fb up bb既相.so佢地由細睇住我bb成長..
其實係咁架,我生bb個陣完全收埋自己,連朋友甚至屋企人都搵唔到我,無人知我有左bb,因為我本身仲讀緊書,唔知d同學朋友會點睇我,我以前係風頭人物,(唔係靚女個d),我係玩得癲所以好多朋友,但我突然退學然後消失哂係朋友堆中,到宜家都係只同最close d fds講,唔知點解,我好似仲未過到心理關口咁,都係無勇氣去同朋友講,唉..


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 11-9-26 14:24 |只看該作者
回覆 sellsellc 的帖子

宜家係咪好忙搵幼稚園啦?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 11-9-26 14:26 |只看該作者
keitawwrr 發表於 11-9-23 07:28
我讀城大, 所以都算近同方便~~我讀商科~~ 學校比架~個program leader仲讚我係偉大的媽媽, 甘辛苦都堅持住~~ ...
你點遮呀?個肚咁大?@@ 你真係好勁,大肚婆要成日休息,你仲可以過到u life


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


80#
發表於 11-9-26 14:27 |只看該作者
fionchung010727 發表於 11-9-23 08:31
我86年,個女10月兩歲啦,不過我住東涌wor
嘩,你住得咁遠,咪好少出九龍囉?

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo