立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5940
qwbear 發表於 11-9-19 17:20 有沒有人試過用綠d驗唔到, 醫生有其它方法而驗到有bb呢?
積分: 6108
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 17:21 回覆 cc_ivy 的帖子 哦~
qwbear 發表於 11-9-19 17:18 我今日係第41日, 係16-17/9 來過少少經, 仲要係粉紅色及啡色, 量少到好似最尾個日咁.自己用綠d驗過得一條線 ...
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 17:25 回覆 cc_ivy 的帖子 抖多幾日,就知結果~休息多d呀!!!
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 17:29 回覆 cc_ivy 的帖子 hahaha,係6月嗎? 我仲未計,hhaa
積分: 5346
cc_ivy 發表於 11-9-19 17:26 你去醫生度無用棒驗??
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 17:25 回覆 qwbear 的帖子 你用左棒棒驗未呀?
cc_ivy 發表於 11-9-19 17:42 我估佢意思係唔急小便,驗唔到
qwbear 發表於 11-9-19 17:42 自己用綠d驗就沒有,不過我聽過有人話自己驗唔到......到最後真係有了bb.因為我個醫生都話有機會係好遲先驗 ...
珍珠宮
積分: 30303
原帖由 cc_ivy 於 11-09-19 發表 我計左la.....day1 既月份 -3 日子 +7 我1/9 m到 edd 就係6月8日
cc_ivy 發表於 11-9-19 17:45 你有無去婦科度驗,如果你有左應該有5w幾,陰超應該照到
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy