想生BB

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   0


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


61#
發表於 11-9-20 19:15 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-20 19:13
我沖沖佢就倒轉擺咋
我買紅D都有得送
不過我唔用,一手都係,我買隻透明膠柸,裝得晒一次尿尿,所以我見深粗D ...
我本來都用布丁玻璃杯架
有次買紅d佢送左d膠杯仔比我
我就覺得好好
驗完就丟
但係去果兩大超市同日x城都冇得賣
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3747


62#
發表於 11-9-20 19:16 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

我估dodo時都好難会想其他野....哈!


大宅

積分: 3747


63#
發表於 11-9-20 19:20 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

就算宜家冇鬧交都吾等於有左小朋友就吾会鬧交!! 好多人都係有左小朋友先至離婚, 順其自然啦!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


64#
發表於 11-9-20 19:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3747


65#
發表於 11-9-20 19:21 |只看該作者
回覆 BOBO6 的帖子

點解決定吾生呀???


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


66#
發表於 11-9-20 19:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3747


67#
發表於 11-9-20 19:22 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

吾通勁熱氣?


珍珠宮

積分: 30303


68#
發表於 11-9-20 19:22 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-20+19:01+你哋話帶

原帖由 BOBO6 於 11-09-20 發表
係呀,之前講唔生,不過而家買左套,一大盒,應該真係唔生啦,我同佢咁耐都未用過套 ...
唔緊要啦,你哋都仲後生,就算下年又想生都仲得,or過2年等仔仔大d再生都唔遲,我就要快d生個先,咁就算過幾年想追多個都唔會好老




禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


69#
發表於 11-9-20 19:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


70#
發表於 11-9-20 19:24 |只看該作者
bankwest1 發表於 11-9-20 19:22
回覆 siutreasure 的帖子

吾通勁熱氣?
咁晨尿正常都黃d啦
就算明熱氣都唔敢清熱啦
果d重要時刻
之後飲水都正常番冇咁黃
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3747


71#
發表於 11-9-20 19:24 |只看該作者
回覆 BOBO6 的帖子

係呀, 所以宜家有左個"底"將來未容易應附law..haha!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


72#
發表於 11-9-20 19:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


73#
發表於 11-9-20 19:25 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-20+19:04+3秒我都唔

原帖由 siutreasure 於 11-09-20 發表
我都唔知點解會黃
你地知唔知邊度有好細個d膠杯仔買
我懶得洗v樽
我都係佢送架咋




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


74#
發表於 11-9-20 19:25 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-20 19:21
有左小朋友仲多野會鬧交
通常鬧咩多
點樣管教個小朋友
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3747


75#
發表於 11-9-20 19:25 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

所以未話吾理得咁多, 生到先算la!!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


76#
發表於 11-9-20 19:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3747


77#
發表於 11-9-20 19:27 |只看該作者
回覆 BOBO6 的帖子

咁你宜家順其自然可能会好易有???


珍珠宮

積分: 30303


78#
發表於 11-9-20 19:28 |只看該作者

引用:回覆+qqj+的帖子 我估dodo時都好難会想其

原帖由 bankwest1 於 11-09-20 發表
回覆 qqj 的帖子

我估dodo時都好難会想其他野....哈!
有人會架,有朋友話會諗有冇收衫、熄爐之類,有仔女嘅又會諗有冇做晒功課、執好書包...mouth:




禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


79#
發表於 11-9-20 19:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


80#
發表於 11-9-20 19:30 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-20 19:26
我深粗幾時CHECK都係尿尿黃D,我唔會用晨尿CHECK紅D
我深粗時要試驗佢
每隔兩個鐘驗一次
不眼不休24小時
所以好少飲水
尿都自然黃d
有一次特登玩野驗之前飲水
真係變到好似白咁

點評

bankwest1  哈哈鐘意你的"玩野"!!  發表於 11-9-20 19:46
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo