想生BB

跳至

首頁
23456...14

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


61#
發表於 11-9-22 11:31 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

真的嗎..
我感覺唔到佢緊張咁...


男爵府

積分: 5940


62#
發表於 11-9-22 11:32 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-22 11:31
我唔知是否電子, 見到盒面上顯示如果中竟有"十"字出現.
咁唔係電子, 電子個隻係出"字"


大宅

積分: 4617


63#
發表於 11-9-22 11:32 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

Ohhhhhooo~~~咁就唔係lo
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


64#
發表於 11-9-22 11:33 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

即係飲維多c?

定要食維多命丸?


男爵府

積分: 6108


65#
發表於 11-9-22 11:34 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

哦,係呀,1-2 pregnant!!!


大宅

積分: 4617


66#
發表於 11-9-22 11:36 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 11:32
咁唔係電子, 電子個隻係出"字"

佢會出妳有咗幾多週,好似如懷孕出"pregnant" & 1-2週/3-4週,....因我上個月才用過,我出"Not pregnant"!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


67#
發表於 11-9-22 11:38 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 11:36
佢會出妳有咗幾多週,好似如懷孕出"pregnant" & 1-2週/3-4週,....因我上個月才用過,我出"Not pregnant"!!:b ...
我知呀, 我睇到佢個廣告!!!不過好似要百幾蚊枝, 不如留返d錢去睇醫生.....


大宅

積分: 4617


68#
發表於 11-9-22 11:42 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 11:33
回覆 ChanyeungC9 的帖子

即係飲維多c?

唔好飲維多C呀.....佢只不過俾大人和細路,不是給孕婦呢...因佢d 維他命C俾唔到肚裡面bb和準備懷孕要另外再給收mimi ar~~,所以如唔飲奶或食維他命就要在食物中吸收喇....但有d mimi話唔可以食奇異果所以我sin 飲青檸水law~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


69#
發表於 11-9-22 11:44 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我都覺得貴,唔捨得買..


男爵府

積分: 5346


70#
發表於 11-9-22 11:44 |只看該作者
其實唔一定要用電子個隻, 對這隻牌子有信心, 所以就算唔係電子都照買. 如果中, 再去醫生度CONFIRM.


男爵府

積分: 5940


71#
發表於 11-9-22 11:45 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 11:42
唔好飲維多C呀.....佢只不過俾大人和細路,不是給孕婦呢...因佢d 維他命C俾唔到肚裡面bb和準備懷孕要另外再 ...
我都有聽過大肚婆唔好食咁多奇異果....


男爵府

積分: 6108


72#
發表於 11-9-22 11:45 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

好彩未飲
不過前排有個jm叫我食奇異果....話補充營養 >.<

咁我飲惠氏媽媽奶夠唔夠ga? 仲要食d咩補充維他命? 我又唔敢亂買藥


男爵府

積分: 5940


73#
發表於 11-9-22 11:46 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 11:44
回覆 cc_ivy 的帖子

我都覺得貴,唔捨得買..
我會買clearblue, 可靠d, 但唔買電子


大宅

積分: 4617


74#
發表於 11-9-22 11:47 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 11:38
我知呀, 我睇到佢個廣告!!!不過好似要百幾蚊枝, 不如留返d錢去睇醫生.....

我上次見萬ling特價$90幾蚊,所以買咗佢囉,而且用一次準確d好d呀,費事佢話妳有去到E生再check....原來中空寶,我上網d人話驗到有但原來唔係wor...勁無奈law!!但唔緊要最緊要有啫....hhahahahaaaa~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


75#
發表於 11-9-22 11:49 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-22 11:46
我會買clearblue, 可靠d, 但唔買電子

這個牌子係最可靠,因我有咗我個仔都係佢驗出嚟!!所以我都十卜十卜!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


76#
發表於 11-9-22 11:49 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 11:47
我上次見萬ling特價$90幾蚊,所以買咗佢囉,而且用一次準確d好d呀,費事佢話妳有去到E生再check....原來中空 ...
如果空歡喜一場, 會好sad~


大宅

積分: 4617


77#
發表於 11-9-22 11:58 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 11:45
回覆 ChanyeungC9 的帖子

好彩未飲

惠氐係for mimi和bb的老牌子,我覺得有信心law!!所以我無再另外補充呀,只係飲食要俾到自己打好個底,如果唔係有咗bb會吸晒妳喇!!最緊要做鈣片,經驗之談:之前我生我個仔時已日日飲3支維x高鈣奶,但懷孕到18週無咗右邊大牙,到30週又無咗左邊大牙,所以必須要做鈣片!!!因鈣除補牙齒外骨骼都好需要呢,如bb吸晒妳到時佢有妳無就妳d骨骼有事喇.......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


78#
發表於 11-9-22 12:02 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

其實都係d網友講,好與唔好都唔好理,E生話得就得law,最緊要生個健康bb呢,而且還有好多食物可以代替它.....hehheeee~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


79#
發表於 11-9-22 12:05 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

呢個真係會down爆


大宅

積分: 4617


80#
發表於 11-9-22 12:08 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 12:05
回覆 cc_ivy 的帖子

呢個真係會down爆

無錯!!!!我勁應同!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁
23456...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo