想生BB

跳至

首頁
23456...35

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


61#
發表於 11-9-24 12:31 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:24
我今朝度得番36.5 低左喇 應該無乜望

其實我就唔明體溫原理所以我一路都無量體溫呀~~~我真係用自然方式只有計排卯期咋
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


62#
發表於 11-9-24 12:32 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

哈哈 係喎 應該係午安
無呀 但我尋晚臨訓到宜家 足足去左四次厠所 不停好急
但今朝得36.5 低了




男爵府

積分: 6108


63#
發表於 11-9-24 12:33 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

你講果隻電子版可以用好多次?




男爵府

積分: 5940


64#
發表於 11-9-24 12:33 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:32
哈哈 係喎 應該係午安
無呀 但我尋晚臨訓到宜家 足足去左四次厠所 不停好急
但今朝得36.5 低了
我近來都一早6點就要起身去廁所


大宅

積分: 4617


65#
發表於 11-9-24 12:33 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-9-24 12:25
我仲有9days先開估!我想問你地排卵後day 幾有胸脹痛?因為有尼個徵狀都大機有左!我今日係排卵後day5,仲未 ...

我就一個星期前(829)在820開始有.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


66#
發表於 11-9-24 12:34 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 12:29
我做咗個錯誤試範喇.....下星期二呀!!!
咁星期一先買


男爵府

積分: 6108


67#
發表於 11-9-24 12:34 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

佢地話中既話會不停咁高
不過我今朝遲左 9點先醒一醒度 平時番工我七點就度 不過應該無乜關係




大宅

積分: 4617


68#
發表於 11-9-24 12:35 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:32
哈哈 係喎 應該係午安
無呀 但我尋晚臨訓到宜家 足足去左四次厠所 不停好急
但今朝得36.5 低了

Eeeee~~~有機wor~~~!!頻尿都係一個徵兆哦
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


69#
發表於 11-9-24 12:39 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:33
你講果隻電子版可以用好多次?

我都想.....once!!!!所以我才話浪費.....無奈!!!佢說明書話隻+/-都可以前4天驗到...我更係買番嗰隻呢!!$43/1支,買2枝有85折wor!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


70#
發表於 11-9-24 12:39 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 12:35
Eeeee~~~有機wor~~~!!頻尿都係一個徵兆哦
HEHE~~~又多個徵兆~~


大宅

積分: 4617


71#
發表於 11-9-24 12:39 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 12:34
咁星期一先買

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


72#
發表於 11-9-24 12:40 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

哦 咁平時果隻抵啲 我要忍忍忍 唔驗住




大宅

積分: 4617


73#
發表於 11-9-24 12:42 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:34
佢地話中既話會不停咁高
不過我今朝遲左 9點先醒一醒度 平時番工我七點就度 不過應該無乜關係



...

雖然我唔用量溫,但我見E生話"總之一起身咩都唔好做第一時間量體溫係最準!!"
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


74#
發表於 11-9-24 12:43 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:40
哦 咁平時果隻抵啲 我要忍忍忍 唔驗住

係呀係呀!!!所以妳講得無錯呀!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


75#
發表於 11-9-24 12:45 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 12:33
我近來都一早6點就要起身去廁所

我就試過凌晨4點去厠所....我重以為尿道炎!!!好彩唔係咋...我好驚這種事發生呢
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


76#
發表於 11-9-24 12:46 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我都想係....但無乜希望




男爵府

積分: 6108


77#
發表於 11-9-24 12:47 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

但體溫少左




男爵府

積分: 6108


78#
發表於 11-9-24 12:47 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我試過 尿道炎係去果陣好痛 同每次去少少




大宅

積分: 4617


79#
發表於 11-9-24 12:51 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:46
我都想係....但無乜希望

點解越諗越灰呀......其實我都差不多呢,因我只dodo 3 days重要只有一天疑似排卵期!!!唔好咁喇~~我哋當一擊即中law~~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


80#
發表於 11-9-24 12:53 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:47
我試過 尿道炎係去果陣好痛 同每次去少少

所以我多數自己去藥房配定藥睇門口呢
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁
23456...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo