立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4617
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:24 我今朝度得番36.5 低左喇 應該無乜望
男爵府
積分: 6108
積分: 5940
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:32 哈哈 係喎 應該係午安 無呀 但我尋晚臨訓到宜家 足足去左四次厠所 不停好急 但今朝得36.5 低了
Bearstar 發表於 11-9-24 12:25 我仲有9days先開估!我想問你地排卵後day 幾有胸脹痛?因為有尼個徵狀都大機有左!我今日係排卵後day5,仲未 ...
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 12:29 我做咗個錯誤試範喇.....下星期二呀!!!
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:33 你講果隻電子版可以用好多次?
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 12:35 Eeeee~~~有機wor~~~!!頻尿都係一個徵兆哦
cc_ivy 發表於 11-9-24 12:34 咁星期一先買
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:34 佢地話中既話會不停咁高 不過我今朝遲左 9點先醒一醒度 平時番工我七點就度 不過應該無乜關係 ...
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:40 哦 咁平時果隻抵啲 我要忍忍忍 唔驗住
cc_ivy 發表於 11-9-24 12:33 我近來都一早6點就要起身去廁所
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:46 我都想係....但無乜希望
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:47 我試過 尿道炎係去果陣好痛 同每次去少少
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy