BERRYTOTO 寫道:
雖然我老公係結婚後曾經對我吾住,但而家己經三年啦!對我越來越好,什至我有了bb比之前更加錫我,有時我好相信兩個人相處係相對,我同老公鬧交己經係三年前個次。跟住己經大家學得互相尊重,我係一個吾會講番之前D野既人,每一次只會講番同一個case,有時知道好多女人每次鬧交都找回之前d野黎鬧,其實`係最致命,你只會不停不停重覆佢既吾好,其實我地有時都要自己TRAINING,令自己大方,吾小器,有時男人見到都吾敢亂來,細路女時有會CHECK老公電話,令到大家覺得電話要收埋,有時無野吾見得光不過心理上吾想比大家睇,但事隔幾年大家學識尊重,有時老公同自己電話互相FLY線己成習慣。我吾介意老公約人食飯吾話我聽去邊同幾時返,係食飯時間我都吾會打比佢,直到佢自己食完返屋企先打比我,有時男人都須要有面,如果一路食飯老婆不停打比佢,佢都吾好意思,日織月累會變左鬧交既一題目!始終有一日佢會不經意自己講果日去左邊,只不過係時間長短,有時我相信要有耐性!我會努力不停學習如何令自己生活舒服開心,BB出世後怎樣比一個幸福家庭佢,有得再簡我都會選擇宜家老公。因為我相信無一個男人吾食魚。只係睇下我地女人點訓練佢成為一隻好?!