想生BB

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   0


大宅

積分: 4386


61#
發表於 11-9-30 16:17 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

我岩岩又有流呀,係唔係尼m呀?究竟中定唔中?我超緊張!唔好尼m呀!




男爵府

積分: 5940


62#
發表於 11-9-30 16:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cc_ivy+於+11-09-30+發表我頭

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
甘你幾時知道中左?條線都係好淺色?
Day 24, 今次day 25 check得一條線,但仲未黎




大宅

積分: 4386


63#
發表於 11-9-30 16:32 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

究竟我係咪m come?




男爵府

積分: 5940


64#
發表於 11-9-30 16:38 |只看該作者

引用:究竟我係咪m+come? +

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
究竟我係咪m come?
不如去睇醫生confirm,遲早都要去一次





大宅

積分: 4386


65#
發表於 11-9-30 16:41 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

唔係的話,哂錢+失望




男爵府

積分: 5940


66#
發表於 11-9-30 16:45 |只看該作者

引用:唔係的話,哂錢+失望 +

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
唔係的話,哂錢+失望
好過你而家心煩




大宅

積分: 4386


67#
發表於 11-9-30 16:46 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

你岩你岩




男爵府

積分: 6108


68#
發表於 11-9-30 16:48 |只看該作者
不如你用cb再驗,可能會清楚d


男爵府

積分: 5940


69#
發表於 11-9-30 16:49 |只看該作者

引用:不如你用cb再驗,可能會清楚d

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表
不如你用cb再驗,可能會清楚d
唔好轉啦,中左佢會諗點解流啡,結果都係見醫生




大宅

積分: 4386


70#
發表於 11-9-30 16:49 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

流啡通常會點?流量多少?我依嘉一陣又流小小,隔一陣又流小小




大宅

積分: 4386


71#
發表於 11-9-30 16:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_pig_bb+於+11-09-30+發表

原帖由 cc_ivy 於 11-09-30 發表
唔好轉啦,中左佢會諗點解流啡,結果都係見醫生
你真係了解我




男爵府

積分: 5940


72#
發表於 11-9-30 16:50 |只看該作者

引用:流啡通常會點?流量多少?我依嘉一陣又流小

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
流啡通常會點?流量多少?我依嘉一陣又流小小,隔一陣又流小小
呢樣我無經驗




大宅

積分: 4386


73#
發表於 11-9-30 17:14 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

岩岩再試多次得一條線




男爵府

積分: 6108


74#
發表於 11-9-30 17:15 |只看該作者
回覆 iam.chili 的帖子

同我一樣情況
我4/9 day1, 但25/9開始流啡,每日少少咁樣
但我又驗左無bingo~
醫生話如果bingo左就係作小產, 如果無bingo就代表就黎黎m 子宮收縮.

但你己經有淺線,可能已經bingo了,但作小產,快d睇醫生!


大宅

積分: 4386


75#
發表於 11-9-30 17:17 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

但我岩岩驗多次,得一條線,甘睇唔睇醫生




男爵府

積分: 5940


76#
發表於 11-9-30 17:18 |只看該作者

引用:但我岩岩驗多次,得一條線,甘睇唔睇醫生 +

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
但我岩岩驗多次,得一條線,甘睇唔睇醫生
用邊隻驗




大宅

積分: 4386


77#
發表於 11-9-30 17:18 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

都係萬寧




大宅

積分: 4386


78#
發表於 11-9-30 17:30 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

現在係診所,我應該點同醫生講?




男爵府

積分: 5940


79#
發表於 11-9-30 17:31 |只看該作者

引用:現在係診所,我應該點同醫生講? +

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
現在係診所,我應該點同醫生講?
懷疑有b 流啡 經期已過




大宅

積分: 4386


80#
發表於 11-9-30 17:33 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

甘洗唔洗係診所再驗?診所好多人等緊




首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo