想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1507


61#
發表於 11-10-1 00:26 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

其實用咁多隻都既混淆,不過分泌多既日子,用多隻好似安心D,當買多個保險啊!


大宅

積分: 2142


62#
發表於 11-10-1 12:13 |只看該作者
pui_yan 發表於 11-10-1 00:26
回覆 小幸兒 的帖子

其實用咁多隻都既混淆,不過分泌多既日子,用多隻好似安心D,當買多個保險啊!

係呀,好睇個人嘅習慣。
好似有啲人會覺得量體溫大壓力,對我又唔會。
所以,最緊要自己安心同舒服。


男爵府

積分: 7737


63#
發表於 11-10-1 12:28 |只看該作者

引用:Quote:irisang2007 發表於 11-9-30 23:17

原帖由 小幸兒 於 11-09-30 發表
一齊努力!有無戒口呀?
我又冇特別去介口,因為我個人好謂食,想食就食, 不過我就一向都好少飲凍野!




男爵府

積分: 7737


64#
發表於 11-10-1 12:29 |只看該作者

引用:回覆 irisang2007 的帖子 係呀,成日都心

原帖由 pui_yan 於 11-09-30 發表
回覆 irisang2007 的帖子

係呀,成日都心思思想去CHECK綠D,想睇下有冇奇蹟出現啊! ...
你會幾時check綠d?我打算星期一偷步再驗





大宅

積分: 2142


65#
發表於 11-10-1 12:39 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-10-1 12:28
我又冇特別去介口,因為我個人好謂食,想食就食, 不過我就一向都好少飲凍野!



...

你試咗幾多個CYCLE啦?
我試咗8個啦,我一向都有飲凍嘢,冬天都飲架。
不過上個月開始睇中醫,就戒咗,終於投降。
除咗生冷嘢,我其他都照食同照做。


大宅

積分: 2142


66#
發表於 11-10-1 12:43 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-10-1 12:29
你會幾時check綠d?我打算星期一偷步再驗

咁早?你打算用咩驗?CB?
因為綠D多數未咁快有反應,我見好多都要排卵後D11/12先有拱。
我應該會係下星期尾先CHECK。


男爵府

積分: 7737


67#
發表於 11-10-1 12:55 |只看該作者

引用:Quote:irisang2007 發表於 11-10-1 12:28

原帖由 小幸兒 於 11-10-01 發表
你試咗幾多個CYCLE啦?
我試咗8個啦,我一向都有飲凍嘢,冬天都飲架。
不過上個月開始睇中醫,就戒咗,終於 ...
我今次第3個cycle, 所以仲未有好大壓力, 其實我一向都唔好生冷野,可能由細到大我呀媽都唔比食, 所以習慣左,當然如果天氣真係好熱,間唔鐘都會飲一兩次凍飲!




男爵府

積分: 7737


68#
發表於 11-10-1 12:57 |只看該作者

引用:Quote:irisang2007 發表於 11-10-1 12:29

原帖由 小幸兒 於 11-10-01 發表
咁早?你打算用咩驗?CB?
因為綠D多數未咁快有反應,我見好多都要排卵後D11/12先有拱。
我應該會係下星期 ...
哈哈,因為我見出面有jm排卵後第8日用綠d check到bingo, 所以我又想試下囉




大宅

積分: 1507


69#
發表於 11-10-1 13:04 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

我開始越來越緊張喇!今朝冇野做,好無聊咁不斷check 體温,怕體溫會跌。
不過唔知點解次次量嘅溫度都唔冋嘅,都唔知信邊次好,你有冇試過?




大宅

積分: 2142


70#
發表於 11-10-1 13:07 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-10-1 12:55
我今次第3個cycle, 所以仲未有好大壓力, 其實我一向都唔好生冷野,可能由細到大我呀媽都唔比食, 所以習慣左, ...

咁你應該會好快中。一向唔多飲,身體一定比我哋好。
你媽咪真識教。如果我第時好彩有個囡,我都唔比飲咁多。


大宅

積分: 2142


71#
發表於 11-10-1 13:09 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-10-1 12:57
哈哈,因為我見出面有jm排卵後第8日用綠d check到bingo, 所以我又想試下囉



...

我見多數都唔得喎。我唔想影響你嘅心情呀,乖乖地等多三日。


大宅

積分: 2142


72#
發表於 11-10-1 13:15 |只看該作者
pui_yan 發表於 11-10-1 13:04
我開始越來越緊張喇!今朝冇野做,好無聊咁不斷check 體温,怕體溫會跌。
不過唔知點解次次量嘅溫度都唔冋 ...

你點樣今朝早不斷CHECK?
我試過比如6/7起身去洗手間, 會量一次.
跟住, 瞓返到9/10點, 又量一次, 想自我比較有幾大分別.
有時差0.0X,有時差0.2X都有。
不過,都係高溫同低溫嘅平均範圍。
唔好太擔心~


男爵府

積分: 7737


73#
發表於 11-10-1 13:23 |只看該作者

引用:我開始越來越緊張喇!今朝冇野做,好無聊咁

原帖由 pui_yan 於 11-10-01 發表
我開始越來越緊張喇!今朝冇野做,好無聊咁不斷check 體温,怕體溫會跌。
不過唔知點解次次量嘅溫度都唔冋 ...
我都同你一樣呀,不過我又冇check開體溫, 唔知點先叫高溫, 不過頭先用耳探有37.3,不過有jm話耳探唔算數!!




男爵府

積分: 7737


74#
發表於 11-10-1 13:24 |只看該作者

引用:我開始越來越緊張喇!今朝冇野做,好無聊咁

原帖由 pui_yan 於 11-10-01 發表
我開始越來越緊張喇!今朝冇野做,好無聊咁不斷check 體温,怕體溫會跌。
不過唔知點解次次量嘅溫度都唔冋 ...
我都想快d中呀,不過我覺得今個月機會可能唔大, 因為有腰痛呀.




男爵府

積分: 7737


75#
發表於 11-10-1 13:26 |只看該作者

引用:Quote:irisang2007 發表於 11-10-1 12:57

原帖由 小幸兒 於 11-10-01 發表
我見多數都唔得喎。我唔想影響你嘅心情呀,乖乖地等多三日。
你都講得好岩,咁早check真係會影響心情




大宅

積分: 2142


76#
發表於 11-10-1 13:28 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-10-1 13:23
我都同你一樣呀,不過我又冇check開體溫, 唔知點先叫高溫, 不過頭先用耳探有37.3,不過有jm話耳探唔算數!!



...

最少要量一兩個月,先睇到個高低溫期架。
耳探唔得之外,活動期間都唔得架。
你哋都係啱啱開始,唔量都唔緊要。
用紅D CHECK到深粗開工都得架。


男爵府

積分: 7737


77#
發表於 11-10-1 13:40 |只看該作者

引用:Quote:irisang2007 發表於 11-10-1 13:23

原帖由 小幸兒 於 11-10-01 發表
最少要量一兩個月,先睇到個高低溫期架。
耳探唔得之外,活動期間都唔得架。
你哋都係啱啱開始,唔量都唔 ...
如果今個月唔得,我會試下量埋體溫, 起碼對自己既體溫狀況有多d了解




大宅

積分: 1507


78#
發表於 11-10-1 13:51 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

我今朝6:30 check 左一次做record,有36.74之後瞓到10 點再check 多一次見高左少少有36.98 ,之後就一路睇電視一路check 體溫,次次得出嘅結果都不同,怕個溫度計唔準,不過我都是以早上第一次量嘅作準。




大宅

積分: 1507


79#
發表於 11-10-1 14:50 |只看該作者

回覆:irisang2007 的帖子

嘻嘻!我地真係太緊張喇!
我就未試過耳探,不過聽講就唔係太準,我都係覺得傳統水銀嘅最準,不過就麻煩d&危險d。




男爵府

積分: 8621


80#
發表於 11-10-1 17:52 |只看該作者
我見你地講體溫, 我就去量下, 有37.3
不過我一向個人好熱血嫁~之前M到前都有37.4 - 37.6

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo