婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4320


61#
發表於 11-10-2 11:04 |只看該作者

回覆:可以去邊搵到個咁痴線既99

兩個都有問題!對於呢d 婆媳關係真係無言。




別墅

積分: 874


62#
發表於 11-10-2 13:12 |只看該作者

引用:有d咁ge99真係人都癲。你申請公屋邊區呀?你

原帖由 chocoamy 於 11-10-02 發表
有d咁ge99真係人都癲。你申請公屋邊區呀?你要D舊ge可以快好多架
我邊區都無所謂ga,最緊要方便我c6




別墅

積分: 703


63#
發表於 11-10-2 16:44 |只看該作者
nanbilo 發表於 11-10-2 13:12
我邊區都無所謂ga,最緊要方便我c6
其實你可以考慮下屯門區d舊單位 or天水圍ge新屋,果d好快就有屋 我果陣大住肚申請1年左右已經有屋,3人住咩都夠哂,希望可以幫到你逃離變態99 and 婆婆 ge 魔掌.要好好照顧bb同自己ar,你c6咁錫你 同佢商量下la


大宅

積分: 4060


64#
發表於 11-10-2 17:16 |只看該作者
其實好明顯你99咁本唔歡迎你來住, 差在未開口趕你哋一家走, 咁你哋現在唔俾家用, 你又唔做嘢, 可以講話白食白住, 你想你99點對你呀, 唔通要樣樣就哂你, 你話事咩 !

你唔搬都是無能力搬出去, 寄人籬下可以有什麼可以講, 樣樣都要忍氣吞聲啦,


水晶宮

積分: 65723


65#
發表於 11-10-2 17:45 |只看該作者
咁經典的99真係俾佢嚇死,可以叫C6叫佢著番D衫嗎?屋企有男有女,第曰重有大有細,你肯舌抵,人地都唔想洗眼呀!癡癡地。


禁止訪問

積分: 924


66#
發表於 11-10-2 17:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 104


67#
發表於 11-10-2 18:46 |只看該作者

引用:訴苦...因為我係有左先同我C6結婚,咁啱我C6

原帖由 nanbilo 於 11-10-01 發表
訴苦...因為我係有左先同我C6結婚,咁啱我C6個哥又同我地一樣,不過早我地一個月結,我99呢排好鐘意係垃圾房拾 ...
嘩!好似我99呀!我99都係沖完涼咩都唔著,淨係包住條毛巾走出廳係我c6面前先著衫架真係好難頂囉!樓主我好明白你既感受




禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


68#
發表於 11-10-2 18:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


69#
發表於 11-10-2 20:27 |只看該作者
你奶奶心理變態


別墅

積分: 874


70#
發表於 11-10-2 20:57 |只看該作者

引用:咁經典的99真係俾佢嚇死,可以叫C6叫佢著番D

原帖由 HLDMaMa 於 11-10-02 發表
咁經典的99真係俾佢嚇死,可以叫C6叫佢著番D衫嗎?屋企有男有女,第曰重有大有細,你肯舌抵,人地都唔想洗眼呀! ...
講過好多次佢都係咁




別墅

積分: 874


71#
發表於 11-10-2 20:57 |只看該作者

引用:99不穿衣服是覺得自己副計好正嗎?你地c6會

原帖由 charlotte413 於 11-10-02 發表
99不穿衣服是覺得自己副計好正嗎?你地c6會點
我c6已經無眼睇!




別墅

積分: 874


72#
發表於 11-10-2 20:59 |只看該作者

引用:其實好明顯你99咁本唔歡迎你來住,+差在未開

原帖由 stephanieching 於 11-10-02 發表
其實好明顯你99咁本唔歡迎你來住, 差在未開口趕你哋一家走, 咁你哋現在唔俾家用, 你又唔做嘢, 可以講話白食 ...
但係係我99要求我地搬返去ga~




禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


73#
發表於 11-10-2 21:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 874


74#
發表於 11-10-2 23:28 |只看該作者

引用:佢會唔會有病呀?+有D早期老人病,+會有反常

原帖由 LittleMss 於 11-10-02 發表
佢會唔會有病呀? 有D早期老人病, 會有反常行為架噃, 你不如帶佢去睇醫生喇, 如果佢係有病, 就情有可願噃 ...
哈哈!佢先唔會有呀!係佢個人唔心足姐!佢後生果時比6帽我62帶我62無唔要佢「6帽呢單野仲要係佢自己親囗同我講」到宜家都仲對佢好好,仲係大6比左幾塊地佢!但佢對我62呼呼喝喝,連開飯碗都唔埋我62果份!咁佢唔拎我拎囉!佢會連我都鬧埋!仲話洗乜對個死62咁x好!我62比親$佢佢都用泥買股票,之後又話無人比錢佢買餸!我c6比$佢佢就拎d$掉我c6,仲要鬧我c6「我洗x你養呀」到最近輸股票就周圍搵人鬧,話我62,c6,大伯唔比$佢買餸!又話人地d仔每個月會比幾千蚊家用!我心諗我c6比你果陣你又要鬧佢又拎d錢掉佢!宜家輸股票又想人比$佢再買!但佢有幾塊地係手又唔賣又唔租比人,貪得無厭!佢連我買比阿嫂個女件3仔都想話當係佢買ga,佢話橫掂都未買野比孫,不如就當係佢買!我都費事理佢!




禁止訪問

積分: 420


75#
發表於 11-10-2 23:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 420


76#
發表於 11-10-2 23:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 420


77#
發表於 11-10-2 23:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13126


78#
發表於 11-10-3 00:31 |只看該作者


別墅

積分: 874


79#
發表於 11-10-3 01:04 |只看該作者

引用:Quote:nanbilo+發表於+11-10-2+20:59+但係

原帖由 BINGO_SHOP 於 11-10-02 發表
唔好聽99咁講就搬返去,佢咁叫你只係為左個仔唔好咁大開支,同扮好人扮恩人,一住埋一齊,就開戰 ...
但已經搬左返去




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo