想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4667


61#
發表於 11-10-10 21:45 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

多謝你哦~~~ 我真係好想快啲'受苦” 可以做人媽媽呀


大宅

積分: 4667


62#
發表於 11-10-10 21:49 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

有三人行我都心滿意足了!

Anyway, 希望大家一齊 Bingo 啦


大宅

積分: 2142


63#
發表於 11-10-10 21:56 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-10 21:49
回覆 小幸兒 的帖子

有三人行我都心滿意足了!

同意呀~


別墅

積分: 657


64#
發表於 11-10-10 23:32 |只看該作者
我cycle26日度啦,自從d20(昨天早上)有少少啡色白帶後就冇啦,呢2日胸又痛喎,仲未有谷m feel,體溫仲係處於高溫期
唔知有冇機?


別墅

積分: 657


65#
發表於 11-10-12 07:45 |只看該作者
今日d23(排卵後d11),心急用左cb,結果-ve
雖然體溫未跌,又未有黎m feel,但睇黎今個月又食白果!慘


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


66#
發表於 11-10-12 08:12 |只看該作者

引用:今日d23(排卵後d11),心急用左cb,結果-ve

原帖由 redsowen 於 11-10-12 發表
今日d23(排卵後d11),心急用左cb,結果-ve
雖然體溫未跌,又未有黎m feel,但睇黎今個月又食白果 ...
放鬆d~ m小姐一日未唻都仲有機嘛!我今日d22喇!不過只係排卵後7咋!你就好啦!咁早排卵,不過可能係未咁快check到,你等多幾日啦!等你好消息呀!




別墅

積分: 657


67#
發表於 11-10-12 08:21 |只看該作者
多謝你呀


別墅

積分: 657


68#
發表於 11-10-13 20:18 |只看該作者
鳴~今日day24,體溫跌左,胸痛冇左,而且又發現有好少好少淺啡分泌(抹完後就冇)
唉~睇黎m就黎啦!想喊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo