自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1154


61#
發表於 11-10-24 01:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10558

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 11-10-24 01:33 |只看該作者
唔想洗碗就:
(1) 食辛辣杯麵
(2) 沖杯加營素飲

洗碗就:
煮泰米粉加兩隻雲吞


珍珠宮

積分: 30287

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章


63#
發表於 11-10-24 01:42 |只看該作者
剛食完一碟薯片+朱古力+汽水


大宅

積分: 3658


64#
發表於 11-10-24 01:46 |只看該作者

回覆:夜媽媽11點幾肚餓, 你地整咩食頂頂?

麥當當or丁丁麵,依家食緊麥當當





子爵府

積分: 12528


65#
發表於 11-10-24 01:49 |只看該作者
以前夜收工習慣咗食宵夜依家吾食訓吾到啱啱食咗十隻水餃+隻橙


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


66#
發表於 11-10-24 02:05 |只看該作者


公爵府

積分: 25751

2024年龍年勳章 畀面勳章


67#
發表於 11-10-24 02:12 |只看該作者
幾餓都唔食


大宅

積分: 2193

畀面勳章


68#
發表於 11-10-24 02:14 |只看該作者

夜媽媽11點幾肚餓, 你地整咩食頂頂?

本來諗住瞓,入嚟睇到碗麵即刻肚餓為有死忍到聽日食早餐




象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


69#
發表於 11-10-24 02:15 |只看該作者
因為我夜收工,所以我每日都有食宵夜既習慣,輕則會吃件果占包或者牛奶粟米片,重則餐蛋面,食飯都試過


伯爵府

積分: 19030

牛年勳章


70#
發表於 11-10-24 11:14 |只看該作者
Special K - easy and fast


伯爵府

積分: 16486

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


71#
發表於 11-10-24 11:16 |只看該作者
本帖最後由 天賜晶瑩 於 11-10-24 11:17 編輯

吃個生果或飲啲豆奶頂住就算
拉拉手,好朋友,家姐豬豬,細佬牛牛^_^


禁止訪問

積分: 67524


72#
發表於 11-10-24 11:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


73#
發表於 11-10-24 11:41 |只看該作者
一丁係我至愛.....講起又想食


男爵府

積分: 6834

冬日勳章


74#
發表於 11-10-24 11:52 |只看該作者
如果c6係度會煮一個麵兩份, 食一半頂住先, c6未返就食包薯片飲柸水,
如太倦想快d瞓就沖亞女d奶粉飲, 跟住上床就會好好瞓.


伯爵府

積分: 18545


75#
發表於 11-10-24 11:57 |只看該作者
banana(如果有), 唔駃煮, 好方便!


翡翠宮

積分: 76899

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


76#
發表於 11-10-24 11:57 |只看該作者

回覆:夜媽媽11點幾肚餓, 你地整咩食頂頂?

yum yum x 2



人與人之間的感情很脆弱~ 珍惜那個能夠讓你做回真正自己既人~ 活在當下!


男爵府

積分: 8888

熱血勳章


77#
發表於 11-10-24 12:00 |只看該作者
合X道杯麵


珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


78#
發表於 11-10-24 12:17 |只看該作者
我試過有晚11點幾突然好想食臘味飯(果時係冬天, 雪櫃一定有臘味), 即刻響廚櫃摷左個瓦煲出黎, , 煮左一煲臘潤腸鴨脾飯, d香味引到原本唔肚餓既c6都要食埋一份, 夜麻麻搞到成層走廊一陣煲仔飯既除.


大宅

積分: 4874


79#
發表於 11-10-24 12:18 |只看該作者

回覆:夜媽媽11點幾肚餓, 你地整咩食頂頂?

呢個問題真係問得好!我bingo之後成日夜晚肚餓!以前可以死頂訓覺,依家真係會餓到訓吾著!我都好想食公仔面但我會好內疚!所以只會食麥皮或疏打餅頂一頂!再迫自己快d訓著!




珍珠宮

積分: 45021


80#
發表於 11-10-24 12:19 |只看該作者
蕉 / 蘋果 / 幾塊餅 / 幾塊薯片 / 整個杯麵同老公 share 食

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo