自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2616

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


61#
發表於 11-10-27 21:38 |只看該作者

回覆:kianmama 的帖子

M2我連張貴妃椅都轉左2坐位梳化




子爵府

積分: 12382


62#
發表於 11-10-27 23:33 |只看該作者
你都好丫, 只係掉個鞋櫃就放到個鋼琴...
我屋企每道牆都有野佔用左, 大儲物櫃, 神樓櫃, 書櫃, 電視櫃, 完全冇空間可以放一座鋼琴, 最大問題係間屋唔係我既, 我冇話事權, 我唔可以掉我屋企人既野...
所以去年只能夠買個數碼鋼琴比個仔練琴, 唯有揀d琴鍵實dd重dd, 將數碼鋼琴放在果個大儲物櫃前, 咁個琴輕, 要開儲物櫃門都可以移出個琴取物件, 所以我只能選擇數碼鋼琴...
我都知點都唔夠用傳統鋼琴好, 要分辨大細聲始終差d...
我都唔知幾時先可以換個鋼琴比個仔用, 佢學左2年了...


子爵府

積分: 12706


63#
發表於 11-10-27 23:48 |只看該作者
咁你可唔可以將個琴放入房呀,
我都係放係亞仔房度咋~
我覺得2千蚊真係制得過啦~
暖管都唔會好貴啫, 如果個琴係得既, 就乜都抵番啦,
小朋友初學, 唔洗下下都買新琴, 用得過既都ok啦~
自己屋企有部琴, 點都好過出去外邊練既, 就算唔洗俾錢租琴房都係咁話啦~
再唔係既, 一係換左張餐枱囉, 一係換左個鞋柜, 或者放入廚房門口得唔得呀?
你老公咁得意既, 買琴又話唔出錢, 換枱又話唔制, 咁佢想點??


大宅

積分: 2058


64#
發表於 11-10-27 23:55 |只看該作者
錢唔係問題

最緊要係咪長遠囉

如果純為興趣 得閒玩下 就冇謂買

如果係為左入名校 拎獎 等等
就買個一個新琴

d琴用得太耐 買番黎都晒藥費

所以你要同你小朋友傾

你想佢點 佢自己想點


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


65#
發表於 11-10-28 00:06 |只看該作者

引用:Quote:Cammy3007+發表於+11-10-25+09:34+可

原帖由 jeje 於 11-10-25 發表
請收PM, thx~
麻煩可 pm 埋我嗎?




珍珠宮

積分: 39982

馬年勳章


66#
發表於 11-10-28 09:25 |只看該作者

引用:2000蚊有個琴,+你真係死都死d位出黎擺個琴

原帖由 happypiano 於 11-10-24 發表
2000蚊有個琴, 你真係死都死d位出黎擺個琴啦, 除非唔學琴, 否則一定要用番綱琴黎練先可以練到d力水同手感的 ...
yes!



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


公爵府

積分: 25532


67#
發表於 11-10-28 10:03 |只看該作者
長毛免 發表於 11-10-27 17:18
我個囡小學一路練琴一路話唔想再學,因為當初佢自己話要學架,
我會同講要對自己講過既說話負責任架,我唔 ...
我睇了上幾期的親子王, 內文都有說, 子女學樂器, 家長一定要比子女更上心, 才可以令子女練習

點評

長毛免  小學時佢練幾耐我就係佢身遑睇幾耐,上堂都係一齊上  發表於 11-10-28 10:18


公爵府

積分: 25532


68#
發表於 11-10-28 10:08 |只看該作者
rubytang 發表於 11-10-27 23:48
咁你可唔可以將個琴放入房呀,
我都係放係亞仔房度咋~
我覺得2千蚊真係制得過啦~
呀女一出生, 所有花費都是我自己出的, 奶粉尿片衫褲鞋襪PG及幼稚園學費, 當年全屋傢俱都是我比錢買的, 他出裝修費用, 所有我唔可以做全職主婦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo