烹飪搵食

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   29


大宅

積分: 2917

好媽媽勳章


61#
發表於 11-11-10 16:49 |只看該作者
colakola 發表於 11-11-8 20:35
1)係。2)冰格

每次都放冰格一陣等硬啲

請問如果整好之後, 可唔可以放係雪櫃雪到第日先焗呀?


子爵府

積分: 10330


62#
發表於 11-11-10 17:20 |只看該作者

引用:Quote:colakola+發表於+11-11-8+20:35+1)

原帖由 raid0101hk 於 11-11-10 發表
請問如果整好之後, 可唔可以放係雪櫃雪到第日先焗呀?
梗係得喇
不過切果陣記住拎出黎攤一陣先切




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


63#
發表於 11-11-10 21:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lingtea+於+11-11-06+發表有

原帖由 colakola 於 11-11-06 發表
200克牛油
300克面粉
1個蛋黃
請問係未要用底筋面粉 300 g 呀




子爵府

積分: 10330


64#
發表於 11-11-10 21:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+colakola+於+11-11-06+發表20

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-10 發表
請問係未要用底筋面粉 300 g 呀
其實我用普通面粉
你睇下相到有面粉既樣





子爵府

積分: 10330


65#
發表於 11-11-10 21:54 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

呢到
myphoto.jpg




大宅

積分: 2917

好媽媽勳章


66#
發表於 11-11-10 22:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+raid0101hk+於+11-11-10+發表

原帖由 colakola 於 11-11-10 發表
梗係得喇
不過切果陣記住拎出黎攤一陣先切
唔該晒, 咁雪成晚都係放係冰格㗎?




子爵府

積分: 10330


67#
發表於 11-11-10 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+colakola+於+11-11-10+發表梗

原帖由 raid0101hk 於 11-11-10 發表
唔該晒, 咁雪成晚都係放係冰格㗎?
包住黎雪
到用既時候拎出黎解凍幾分鐘就可以了




子爵府

積分: 10330


68#
發表於 11-11-10 22:38 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

包住黎雪
因為有硬度
切果時唔會輕易變形
拎出黎之後解凍幾分鐘先切甘就可以了




大宅

積分: 2917

好媽媽勳章


69#
發表於 11-11-10 22:42 |只看該作者

回覆:colakola 的帖子

唔該晒呀
我未整過呀,希望我成功啦




子爵府

積分: 10330


70#
發表於 11-11-10 22:52 |只看該作者

引用:唔該晒呀 我未整過呀,希望我成功啦 +

原帖由 raid0101hk 於 11-11-10 發表
唔該晒呀
我未整過呀,希望我成功啦
呢到有位靚女都試左
佢這佢老公同個女都好鐘意




珍珠宮

積分: 32377


71#
發表於 11-11-10 23:03 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇






瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


72#
發表於 11-11-10 23:13 |只看該作者
colakola 發表於 11-11-10 21:54
呢到
見到見到 .... RICH 牌子, 唔該哂 !!!!

想問一問格仔 COOKIE , 係唔係分一半 .... 再好似你甘用個盒仔一層, 一層甘間開 ...... 再 CUT 就有格仔樣呀 ?? 我唔係好明 ..... 不過今晚我會先整間條, 因為易攪 D 甘 , 而家開工試下 .... 希望都可以鬆脆就好啦


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


73#
發表於 11-11-10 23:15 |只看該作者
colakola 發表於 11-11-10 22:35
包住黎雪
到用既時候拎出黎解凍幾分鐘就可以了

多問一句 .... 包好之後我雪係上格 30 分鐘夠未呀 ???

唔該哂 !!!


子爵府

積分: 10330


74#
發表於 11-11-11 06:16 |只看該作者

引用:Quote:colakola+發表於+11-11-10+21:54+呢

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-10 發表
見到見到 .... RICH 牌子, 唔該哂 !!!!

想問一問格仔 COOKIE , 係唔係分一半 .... 再好似你甘用 ...
我係利用個盒既形
蓋上去做個倒模
我碌平左一層朱古力我就用盒仔度左個型出黎
再碌平原味再放盒仔上去介個形出黎
重覆之後就有幾層既出現
記住底面顏色最後要不相同
因為我懶得碌多幾層
所以將盒仔底下既面團取出後
最好雪一雪
因為面團好軟身
切開一半
再放上面
跟住切成間條形既樣子
第一條同最後一條既顏色都不一樣
切多幾塊出黎
相反甘蓋上去
係側邊睇就又變所間條樣
但係蓋到大概短身果到變成正方同格仔
就可以了
放係冰櫃雪30~40分鐘取出切就會有格仔餅既樣

希望我既解釋你明喇




子爵府

積分: 10330


75#
發表於 11-11-11 06:17 |只看該作者

引用:Quote:colakola+發表於+11-11-10+22:35+包

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-10 發表
多問一句 .... 包好之後我雪係上格 30 分鐘夠未呀 ???

唔該哂 !!!
都差不多
視乎反面團出黎硬度




大宅

積分: 3350

畀面勳章


76#
發表於 11-11-11 21:13 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

又係我呀!試整左個個呀!
我想話比你聽連我啲同事都話好好味,以為係出街買
我聽日諗住再整,今次係比老爺奶奶佢地試,今次諗住試下整咖啡味!
報告後上
我啱啱先食完,仲好脆卜卜,正!




大宅

積分: 2917

好媽媽勳章


77#
發表於 11-11-11 22:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chickenwing2006+於+11-11-10

原帖由 colakola 於 11-11-11 發表
我係利用個盒既形
蓋上去做個倒模
我碌平左一層朱古力我就用盒仔度左個型出黎
我想問呢款曲奇recipe可唔可以用曲奇模cut 啲公仔樣㗎?




別墅

積分: 824


78#
發表於 11-11-11 23:05 |只看該作者


子爵府

積分: 10330


79#
發表於 11-11-11 23:15 |只看該作者

引用:又係我呀!試整左個個呀! 我想話比你聽連

原帖由 onyeema 於 11-11-11 發表
又係我呀!試整左個個呀!
我想話比你聽連我啲同事都話好好味,以為係出街買
我聽日諗住再 ...
鐘意就好
不過咖啡味我怕會苦得制
最好溝少少糖粉
無糖粉就用砂糖自行磨碎
同咖啡粉混合後
最後係未落粉前先同牛油混合
甘會香啲

同埋混出黎會靚啲




子爵府

積分: 10330


80#
發表於 11-11-11 23:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+colakola+於+11-11-11+發表我

原帖由 raid0101hk 於 11-11-11 發表
我想問呢款曲奇recipe可唔可以用曲奇模cut 啲公仔樣㗎?
可以

因為無蛋白既關係
面團唔會太濕
我整左熊你
你睇下
不過比我整碎左後面果兩塊
我仲想整眼耳口鼻
不過我懶
myphoto.jpg




首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo