家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9594


61#
發表於 12-2-16 12:48 |只看該作者
悅媽媽 發表於 12-2-16 12:43
我昨日先轉左呢隻

套股換債 ?!


大宅

積分: 1420


62#
發表於 12-2-16 12:52 |只看該作者
回覆 rentssp 的帖子

係基金, 仲要之前個D蝕得好甘, 唸住轉呢隻應該冇甘大風險


My Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/yoyo_yuet/


男爵府

積分: 9594


63#
發表於 12-2-16 12:57 |只看該作者
本帖最後由 rentssp 於 12-2-16 23:41 編輯
悅媽媽 發表於 12-2-16 12:52
回覆 rentssp 的帖子

係基金, 仲要之前個D蝕得好甘, 唸住轉呢隻應該冇甘大風險

米一樣, 只係工具唔同, 以基金持有.....

都好丫, 呢排股市升番咁多, 轉換洗唔洗收費先? 101PLAN ?


大宅

積分: 2351


64#
發表於 12-2-16 20:56 |只看該作者
E'我老公買既好似系恆生環球債券基金,但我哋都每月固定收息,股價之前都升翻少少,好似前幾日睇過跌翻少少,但我記得我老公講過呢只野好穩陣。我霖住用離做BB既教育基金形式月月供,好過買教育基金。D錢此中都系擺系自己度。


大宅

積分: 2351


65#
發表於 12-2-16 21:00 |只看該作者
Wonderful-Baby 發表於 12-2-16 20:56
E'我老公買既好似系恆生環球債券基金,但我哋都每月固定收息,股價之前都升翻少少,好似前幾日睇 ...
我哋買既系:恆生環球金融行業債券基金-現金派息- A類(MIP),頭先睇睇升了。


大宅

積分: 1559


66#
發表於 12-2-16 23:39 |只看該作者
Wonderful-baby

同意, 我覺得個風險唔算太大(長線), 不過你也可以考慮買其實bond fund, 唔洗太集中係金融行業債券


複式洋房

積分: 259


67#
發表於 12-2-18 12:12 |只看該作者
反而我想問
我有一啲單位係係「每月派息-現金」
但我諗我短期內(三至五年內)都未必會贖回
我諗緊好唔好換做「累算」
(蝕轉換費,但可以賺「複利息」)


大宅

積分: 1559


68#
發表於 12-2-18 12:48 |只看該作者
Dannywong

bond fund 之中, 雖然好多人就係鐘意佢收息 好似生果金甘, 不過bond fund 其實最好都係唔好派息

因為

. 一個bond fund, 好多時長線回報都只係7%-10% 左右, 但個息已可以係4-6% 甘意思係 如果派息, 差唔多有一半回報都分左出來比個客, 對復息回報影響可以好大,

當然, 如果投資者擔心累算 在個市唔好時會變成"累計甘輸" 甘就可以收下息, 不過理論上, 如果想減低風險, 最直接係買少D, 或轉更安全/對沖的投資, 而不是用累算/派息來運作.


複式洋房

積分: 259


69#
發表於 12-2-18 13:08 |只看該作者
本帖最後由 dannywong9413 於 12-2-18 13:11 編輯
concentration 發表於 12-2-18 12:48
Dannywong

bond fund 之中, 雖然好多人就係鐘意佢收息 好似生果金甘, 不過bond fund 其實最好都係唔好派 ...

我都係咁諗,因為我買時「累算」無港元計價,我又外幣戶口,又無美金響手所以我諗緊switch 過去
但switch 去同一個fund 好似好蠢 所以搵人support 下我嘅諗法~



琥珀宮

積分: 169645


70#
發表於 12-2-18 13:09 |只看該作者

引用:Dannywong+bond+fund+之中,+雖然好多人就係

原帖由 concentration 於 12-02-18 發表
Dannywong

bond fund 之中, 雖然好多人就係鐘意佢收息 好似生果金甘, 不過bond fund 其實最好都係唔好派 ...
想問下普通散戶有mug野對沖投資可以選擇?




禁止訪問

積分: 704


71#
發表於 12-2-18 13:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 704


72#
發表於 12-2-18 13:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1559


73#
發表於 12-2-18 14:07 |只看該作者
木土土

不幸地, 散戶用作對沖的選擇其實不多, 很多少都好難直接買到對沖的投資

但基本本身內部已有最對沖的運作, 所以理論一隻好的bond fund 其實散戶需要對沖的地方其實不打,

但因基金最終會受到基金投資目標所限, 比如投資係邊, 對大的對沖可以佔幾多等, 散戶如果在特定情況下, 也是可以做出相關的對沖.

比如, 如果投資者對成個大市, 不論是股票/ bond 等都有著大幅下調的想法, 的確可以用入一些用"對沖" 係生財工具的基金, 比如Man AHL Dversified Futures fund, 的確在雷曼後大幅上升了25%(2008) 但留意對沖的目的為減低風險, 不是用來抄個市會fall.

其他的對沖可以係外滙期貨, option, 等等 , 不過這些工具大都被散戶用作抄賣之用, 要合適地買入, 價錢, 數量以用作對沖, 相信比較復雜, 對大部分散戶來說, 應沒有必要,

但可考慮買入相連性不高的投資

其中一個例子為, 對於大量持有high yield bond 的投資者, 全美政府bond fund 可以是一個例子.


大宅

積分: 1561


74#
發表於 12-2-18 14:41 |只看該作者

回覆:環球債券基金- Templeton Total Global Return Fund

買債券基金都會蝕呀!無野係一定賺,不要為數字語言所迷惑!
當然,有人會話係長時間投資,但如要長時間到要留俾您個仔先平手,您會唔會買?
總之,請自己考慮清楚,不要容易相信網上不用負責任的言論




琥珀宮

積分: 169645


75#
發表於 12-2-18 15:21 |只看該作者

回覆:concentration 的帖子

Concentration ,唔該晒!不過好複雜下,要d時間消化,再睇下自己既投資情況,就算apply 唔到,當學多d野!




大宅

積分: 1559


76#
發表於 12-2-18 23:35 |只看該作者
木土土

唔好客氣, 只係交流一下罷了,

我個人很喜歡用bond/ bond fund 作為成個組合的其中一項,我家人對上三代都有甘做, 當然bond/ bond fund 的意思唔一定係 temp global bond / total return, 更不是說全部bond fund 都可以做到你要的效果,
但無可口非, 各種投資都必然各有所長, bond / bond fund 的優點的確有其獨到的地方,

雖然香港bond market 還是很不成熟, 但絶對是值得了解的一項


複式洋房

積分: 259


77#
發表於 12-2-19 01:09 |只看該作者
concentration 發表於 12-2-18 23:35
木土土

唔好客氣, 只係交流一下罷了,
其實我覺得好可惜,一個國際金融城市但投資者似用衍生工具賭錢多過投資
債券,ETF等等都係不太成熟

我下星期去switch fund,switch 同一個fund應該唔駛考慮時機,對嘛?


大宅

積分: 1559


78#
發表於 12-2-19 01:49 |只看該作者

回覆:dannywong9413 的帖子

Danny,

如果是temp global bond fund , 由於現在息已不高, 如果轉換的費用有1% 要因復息來打平個費用可能也要很久的時間, 你可以考慮本來就是以回報為目標的 temp global total return fund, 當然兩者不是完全相同, 你可以考慮一下兩者的風險再決定,




複式洋房

積分: 259


79#
發表於 12-2-19 11:02 |只看該作者
concentration 發表於 12-2-19 01:49
Danny,

如果是temp global bond fund , 由於現在息已不高, 如果轉換的費用有1% 要因復息來打平個費用可能 ...
我係買global total return,我都明白個風險 好都算好彩,我響舊年差不多最低位入


大宅

積分: 1559


80#
發表於 12-2-19 11:11 |只看該作者
如果是這樣, 那如果是1% switching fee, 那可怕也是1年多的時間才可以打平到由累計所帶出的復息效應

不過如果是打算長線投資, 我相信也是合理的

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo