夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1891


61#
發表於 12-3-14 11:35 |只看該作者

引用:講得出,一定有原因..但一定要同你老公傾下.

原帖由 CnokMa 於 12-03-14 發表
講得出,一定有原因..但一定要同你老公傾下....
當佢係我大緊肚,第二次講個陣,我已話比佢聽哩兩個字唔可以隨便講!佢話講大咗,到上年因為投資失利又不停後悔哩生仔!一同錢有關就後悔,佢全家都係咁!唔結婚、唔生仔,因為要洗好多錢!佢之前後悔結婚,而家又後悔生仔!相信我同都無嘢講,無謂被一d錢掛帥ge人激死!




男爵府

積分: 5586


62#
發表於 12-3-14 11:39 |只看該作者
咁即係佢重錢唔重你啦,,,
咁要你黎做咩....


大宅

積分: 1891


63#
發表於 12-3-14 11:40 |只看該作者

引用:咁即係佢重錢唔重你啦,,,咁要你黎做咩....

原帖由 CnokMa 於 12-03-14 發表
咁即係佢重錢唔重你啦,,,
咁要你黎做咩....
That's right,所以選擇離婚!




男爵府

積分: 5586


64#
發表於 12-3-14 11:45 |只看該作者
明天會更好架....>>雖然好似好老土 ,,但我真係好信架...
加油呀....


大宅

積分: 1891


65#
發表於 12-3-14 11:46 |只看該作者

回覆:CnokMa 的帖子






伯爵府

積分: 19173


66#
發表於 12-3-14 11:59 |只看該作者
我同老公鬧交個陣,都成日講離婚,其實我都知唔好,不過控制唔到,我地鬧交都係因為d小事,通常都係我鬧佢,佢從來都唔講離婚,因為佢覺得唔可以講,到最後我鬧到自己喊晒就係佢唔岩,次次都係佢哄返我


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


67#
發表於 12-3-14 12:07 |只看該作者
我都結左婚差唔多5年...次次同佢大嘈交時,佢都會話離婚ga!! 應有都有講過4次!!!
頭果3次真係好hurt ga, 佢一發脾氣就鬼惡,好恐嚇ga!!!最後一次講係阿仔出世冇耐, 成日為湊仔而嘈, 仲差d 真係離埋婚tim!!!不過哩次我唔點hurt 喇, 可能已經冇b4咁 愛佢啦!
不過最後都冇事.........

如果佢一下次仲講離婚, 我真係會同佢離ga !! 冇左佢我都可以湊大阿仔既!!!


大宅

積分: 1891


68#
發表於 12-3-14 15:57 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

其實兩個人走埋一齊唔容易,生活磨察一定有,但唔係咁容易放棄。當有人不停要想離棄你的時候,由最初的想努力,然後佢因為好多原因後悔呢段婚姻後,心死了!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo