烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   11


珊瑚宮

積分: 107221


61#
發表於 12-1-19 22:57 |只看該作者
自從出咗呢個post,佢肯定比行家炸型!
玩具萬歲!


大宅

積分: 2289


62#
發表於 12-1-20 10:07 |只看該作者
我去過睇大的45.-, 細的好似35定38.-喎~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 12-1-20 10:27 |只看該作者
bigbighei 發表於 12-1-19 20:25
報料!報料!
啱啱去過喇,果間印尼舖已經賣返45/罐!



...
噢 ...

咁同隔離間印呢店一樣價錢喎 ...


男爵府

積分: 6218

好媽媽勳章 親子達人勳章 畀面勳章


64#
發表於 12-1-20 13:50 |只看該作者

回覆:金桶牛油每罐$38,算唔算平?(巳加批發資料)

我在火炭買$49,因搭車去荃灣來回都十數元。



點評

alfreday  富善街伯伯賣$50,慳翻時間同車錢。  發表於 12-1-20 14:30

我選擇了快樂!


珍珠宮

積分: 39986

馬年勳章


65#
發表於 12-1-20 14:10 |只看該作者

引用:Quote:bigbighei+發表於+12-1-19+20:25+報

原帖由 hallonatalie 於 12-01-20 發表
噢 ...

咁同隔離間印呢店一樣價錢喎 ...
如果有團購可能真係$38都可以買到罐大架



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


男爵府

積分: 6644


66#
發表於 12-1-20 14:12 |只看該作者
I want to ask, do I need to store this butter in fridge after opened ?

THanks
Ruby


男爵府

積分: 6218

好媽媽勳章 親子達人勳章 畀面勳章


67#
發表於 12-1-20 14:31 |只看該作者

回覆:Ruby1219 的帖子

剛剛火炭鋪D人教用膠盒收入雪櫃。



點評

alfreday  我星期三去未有貨!  發表於 12-1-20 14:32
我選擇了快樂!


珊瑚宮

積分: 107221


68#
發表於 12-1-20 14:53 |只看該作者
頂爛市........被人炳!
玩具萬歲!


珍珠宮

積分: 39986

馬年勳章


69#
發表於 12-1-21 09:24 |只看該作者

引用:I+want+to+ask,+do+I+need+to+store+this+b

原帖由 Ruby1219 於 12-01-20 發表
I want to ask, do I need to store this butter in fridge after opened ?

THanks
yes!



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


珊瑚宮

積分: 107221


70#
發表於 12-1-21 12:57 |只看該作者
間鋪唔見有金桶賣喇!門口得三角嘜,3xxg賣$36.

澄清,city bank 隔離有2間印尼鋪,賣平野嗰間係無中文招牌.

不過D野好似加晒價,唔知係未被人炳過.
玩具萬歲!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo