自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   0


男爵府

積分: 5681


61#
發表於 12-1-9 11:51 |只看該作者
我細個會咁做..不過阿媽吾知既..
果時分長短週..我讀開下午班..星期6長週要晨咁早5點幾起身..
所以之前1晚就會著住訓..以為可以慳返d換3時間多d時間訓 xdd
依家諗返都幾白痴..
我諗我見到個仔咁早都會叫佢吾好..
但係又吾會係強迫性既..同埋暫時佢都係要我同佢換3..
咁我自然吾會同佢咁做啦!!


侯爵府

積分: 21443

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


62#
發表於 12-1-9 11:52 |只看該作者

引用:小朋友怕第朝唔知醒/懶, 夜晚著定校服訓覺,

原帖由 Cokelo 於 12-01-09 發表
小朋友怕第朝唔知醒/懶, 夜晚著定校服訓覺, 一起身就番學.....如果將來我個仔係咁, 我一定一盤水兜 ...
邊得架???起身換衫番學係責任,凍就開暖風機




男爵府

積分: 8123


63#
發表於 12-1-9 11:56 |只看該作者

回覆:有小朋友既媽咪, 你接唔接受到?

睡到嗎?舒服嗎?




珊瑚宮

積分: 118281


64#
發表於 12-1-9 11:57 |只看該作者
無諗過, 亦都接受唔到

但開紿明白, 大學時啲香港同學點解俾人話一陣床味又真係聞到, 冬天都好難頂, 入屋就蒸蒸咁上


侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


65#
發表於 12-1-9 12:00 |只看該作者
唔會啦
第二朝換衫時開住個暖風機咪得囉


子爵府

積分: 14799

環保接龍勳章 畀面勳章


66#
發表於 12-1-9 12:01 |只看該作者
我OK...佢唔返學未重煩....


伯爵府

積分: 15972

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 12-1-9 12:02 |只看該作者
我自己接受唔到,但我身邊有朋友係咁做!!
     [em:14: ]


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


68#
發表於 12-1-9 12:23 |只看該作者
諗唔到有乜理由要著住校服瞓,
就算係怕天氣凍唔想又除又著, 咪成套睡衣唔好除, 在外面加校服和外套.
正如大人都唔會著埋西裝/制服瞓覺.


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


69#
發表於 12-1-9 12:28 |只看該作者
點可以咁架


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 12-1-9 12:29 |只看該作者
我唔會咁囉~


男爵府

積分: 9448


71#
發表於 12-1-9 12:33 |只看該作者
不會


大宅

積分: 2411


72#
發表於 12-1-9 12:39 |只看該作者
我ok, 佢自己方法嘛
ching yee


水晶宮

積分: 68008


73#
發表於 12-1-9 12:40 |只看該作者

引用:我同學細個都係咁, 平日返下午冇問題, 但長

原帖由 bobohello 於 12-01-09 發表
我同學細個都係咁, 平日返下午冇問題, 但長週星期6就會著住瞓 ...
me too




侯爵府

積分: 20495

好媽媽勳章


74#
發表於 12-1-9 12:41 |只看該作者
未至於接受唔倒, 不過我都唔會比佢咁做 (我諗我個仔諗唔倒咁做 ), hk 有幾凍呀?? 換衫都係幾分鐘時間姐


珊瑚宮

積分: 119929

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


75#
發表於 12-1-9 12:41 |只看該作者
如果我仔係咁...佢果朝一定會熱辣辣咁返學...因為一早就食左滕條炆豬肉呢

不過我仔從來冇咁REQUEST過..
依排天氣凍...又日短夜長..
佢6點半鬧鐘響都自己起身冇問題...

點評

洋蔥頭媽咪  我囝都係 , 幾凍都唔會懶床   發表於 12-1-9 13:18


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


76#
發表於 12-1-9 12:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16355

好媽媽勳章 畀面勳章


77#
發表於 12-1-9 12:43 |只看該作者
完全接受唔到


公爵府

積分: 28083

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 12-1-9 12:46 |只看該作者


侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


79#
發表於 12-1-9 12:48 |只看該作者

回覆:有小朋友既媽咪, 你接唔接受到?

如果天氣凍,我會選擇俾佢著本應番學用來打底既底衫,再穿睡衣,咁就唔駛凍冰冰脫光光咯




公爵府

積分: 26756


80#
發表於 12-1-9 12:48 |只看該作者
本帖最後由 熱狗媽 於 12-1-9 12:50 編輯

咁懶嘅, 咁不如唔好除啦, 反正Mon - Fri都要番學, Sat先除衫沖涼啦:;pppp:

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo