在職全職

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5165


61#
發表於 12-6-16 12:38 |只看該作者
哩個月好忙,小左上黎吹水!
月頭同c6去左日本,返黎之後哥哥又考試。考完試後,差吾多日日都有飯局。


男爵府

積分: 5165


62#
發表於 12-6-16 12:44 |只看該作者
CANDYDING 發表於 12-6-2 09:19
你個仔幾高及重 ? 我女 是 91CM. 重 就是 29-30 磅..已KEEP了成年...
真羨慕你有哥哥陪細仔玩.. ...
我囝囝96cm,重31-32lbs 左右,兩個月無增長過兩個小朋友係熱鬧好多!又惱氣好多


男爵府

積分: 5165


63#
發表於 12-6-16 12:53 |只看該作者
CANDYDING 發表於 12-6-12 09:42
我都是. 我女此周先可以返學. 要自我隔離一周. 中了手足口 病.
3期恩臨.無N班. 係.. ...
囡囡好返未啊?!你自己都要保重身體


別墅

積分: 679


64#
發表於 12-6-20 10:02 |只看該作者
我女已返學了.. 無事了..
我女都是 停了好久無高了.. 就來全班同學仔都高過她..呵..
明明出世時好巨形..現在反而停止..重量就是全年都一樣.保持係 28-30磅.
可能成日病..希望來緊唔好再來.. 大家都要健康 ..


大宅

積分: 2723


65#
發表於 12-6-20 18:33 |只看該作者
HIHI你地好, 我都係麗城人, 係FTM, BB 18個月大。
我都住左麗城2X年喇, 由三期入伙開始住, 嫁左搬去二期到宜家。
你地平時去邊頭HEA多?

聖文嘉(近二期四座那間), 係冇N班架, 由K1開始, 年9月講的學生已經接受報名喇! 都好似幾多人爭下!


男爵府

積分: 5165


66#
發表於 12-6-20 19:10 |只看該作者
CANDYDING 發表於 12-6-20 10:02
我女已返學了.. 無事了..
我女都是 停了好久無高了.. 就來全班同學仔都高過她..呵..
明明出世時 ...
小朋友長高真係一輪輪。最緊要身體健康👍


男爵府

積分: 5165


67#
發表於 12-6-20 19:13 |只看該作者
ching_800322 發表於 12-6-20 18:33
HIHI你地好, 我都係麗城人, 係FTM, BB 18個月大。
我都住左麗城2X年喇, 由三期入伙開始住, 嫁左搬去二期到 ...
今日先同大仔,落左去玩水


大宅

積分: 2723


68#
發表於 12-6-20 19:27 |只看該作者
jy0212 發表於 12-6-20 19:13
今日先同大仔,落左去玩水

我多數都係同咪daddy先會去, 個仔今年突然好怕水呀!


男爵府

積分: 5165


69#
發表於 12-6-20 19:45 |只看該作者
ching_800322 發表於 12-6-20 19:27
我多數都係同咪daddy先會去, 個仔今年突然好怕水呀!
我大仔都 怕水,但我都同 佢照報樓下泳班


男爵府

積分: 5165


70#
發表於 12-6-20 19:51 |只看該作者
Ching 你個bb係囝囝定囡囡啊?!


別墅

積分: 618


71#
發表於 12-6-20 22:08 |只看該作者

引用:HIHI你地好,+我都係麗城人,+係FTM,+BB+18個

原帖由 ching_800322 於 12-06-20 發表
HIHI你地好, 我都係麗城人, 係FTM, BB 18個月大。
我都住左麗城2X年喇, 由三期入伙開始住, 嫁左搬去二期到 ...
歡迎你啊!你住二期邊座?咁你未隔娘家好近了,真羨慕




別墅

積分: 618


72#
發表於 12-6-20 22:09 |只看該作者

引用:Quote:CANDYDING+發表於+12-6-20+10:02+我

原帖由 jy0212 於 12-06-20 發表
小朋友長高真係一輪輪。最緊要身體健康👍
我女都係矮婆仔一個




男爵府

積分: 5165


73#
發表於 12-6-20 22:37 |只看該作者
Lqx 發表於 12-6-20 22:09
我女都係矮婆仔一個
我細時成日都俾人笑矮。大大下,變左高妹。所以將來高定矮,而家係睇吾到


別墅

積分: 618


74#
發表於 12-6-20 23:20 |只看該作者

引用:Quote:Lqx+發表於+12-6-20+22:09+我女都係

原帖由 jy0212 於 12-06-20 發表
我細時成日都俾人笑矮。大大下,變左高妹。所以將來高定矮,而家係睇吾到 ...
咁又係,未到左發育時期都係冇咁快下結論




別墅

積分: 679


75#
發表於 12-6-21 09:39 |只看該作者
你好 CHING. 我都是娘家在5座. 我住3座.. 平時六日. 都在百住.三期車仔玩車車. 有時三期公園 同個女 HEA 下玩下.. 如得閒. 就帶阿女去 愉景玩 冒險及TOYS HEA 下囉...呵..
我最近報阿女報名 讀1期青年中心..所謂畫畫班. 等她多D 群體生活..她都好開心.加上又平..呵.


別墅

積分: 618


76#
發表於 12-6-21 12:30 |只看該作者

引用:+你好+CHING.+我都是娘家在5座.+我住3座..+

原帖由 CANDYDING 於 12-06-21 發表
你好 CHING. 我都是娘家在5座. 我住3座.. 平時六日. 都在百住.三期車仔玩車車. 有時三期公園 同個 ...
嘩'你隔娘家仲近'你係話三期商場果D車子'不過架架都好爛'真想佢快D換批新車'我有半隔月冇出個荃灣行街了'太熱了唔想出'我都常去愉景'一來地方大又多位坐'喂bb食野都比較方便




男爵府

積分: 5165


77#
發表於 12-6-21 13:28 |只看該作者
candy ,ching
你地兩個都好好,超近外家。有時行開行埋,都可以叫屋企人幫下手!方便好多


男爵府

積分: 5165


78#
發表於 12-6-21 13:29 |只看該作者
CANDYDING 發表於 12-6-21 09:39
你好 CHING. 我都是娘家在5座. 我住3座.. 平時六日. 都在百住.三期車仔玩車車. 有時三期公園 同個 ...
Candy 開始左畫未?吾知仲有無位呢?


別墅

積分: 679


79#
發表於 12-6-22 09:10 |只看該作者
:;pppp: 係三期商場果D 爛鬼車子:;pppp: 畫畫又開始新學期. 是個個月都有..
你去報名..可能同班..呵..
屋企人係附近.係方便好多.加上又可以幫忙湊女放學.呵


大宅

積分: 2723


80#
發表於 12-6-25 10:03 |只看該作者
jy0212 發表於 12-6-20 19:13
今日先同大仔,落左去玩水
我個會爆喊架.... 我攪佢唔掂, 但爸爸又忙, 所以少玩水。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo