自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10018


61#
發表於 12-2-24 12:28 |只看該作者
路過too


琥珀宮

積分: 152996

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


62#
發表於 12-2-24 12:31 |只看該作者

回覆:不要讓BK惡人得逞!

路過




珍珠宮

積分: 42576

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


63#
發表於 12-2-24 12:35 |只看該作者
路過, 上嚟都係為 happy 啫, 唔駛咁認真既
生活在花旗國一年有 300 天陽光普照的城巿裡


侯爵府

積分: 24880

大廚勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


64#
發表於 12-2-24 12:42 |只看該作者
咁即係邊個呀?


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


65#
發表於 12-2-24 12:43 |只看該作者

不要讓BK惡人得逞!

呃分



全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


66#
發表於 12-2-24 12:46 |只看該作者
我見佢尋日開post得7佰幾分, 今日都係得7佰幾分咋wor, 其實多人回有無分加ga
BK の 會員
Merry X'mas!!!


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


67#
發表於 12-2-24 12:50 |只看該作者
有無真憑實據拎出黎睇下係唔係真係咁樣有分加, 唔係屈人要道歉呀
BK の 會員
Merry X'mas!!!


男爵府

積分: 8974

畀面勳章


68#
發表於 12-2-24 12:52 |只看該作者
我無回嗰 d post架


男爵府

積分: 5449


69#
發表於 12-2-24 12:53 |只看該作者

引用:我都係路過,但我覺得個post唔岩睇就唔好睇

原帖由 安室だがな 於 12-02-24 發表
我都係路過,但我覺得個post唔岩睇就唔好睇,我上bk係想開心,放鬆,唔水話人



...
Agree! 唔like 咪唔睇,無需要去質疑人!每人喜好各有不同,是真是假也一笑置之不用費時間深究,平常心啦




王國長老

積分: 119115

王國長老


70#
發表於 12-2-24 13:00 |只看該作者
本帖最後由 edea 於 12-2-24 13:03 編輯

樓主, 其實有唔同睇法都屬正常, 希望大家用和平表達方式, 唔好再爭執, 引起兩邊會員分化啦.

版主認為用惡人稱呼真係唔係咁好, 現在關上主題, 請大家保持和平理性既討論.

edea
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo