夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


61#
發表於 12-3-9 21:59 |只看該作者
gk678 發表於 12-3-8 17:46
樓主, 咁計較就真係唔好生喇.

Agree!


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


62#
發表於 12-3-9 22:05 |只看該作者
華美 發表於 12-3-9 00:26
中四讀econ.時, 有一堂老師解釋咩係inferior good, 咩係superior good. superior good就係你有錢咗會買多啲 ...

真係說到我心坎裡去。(今日全日都用唔到點評)


大宅

積分: 3867


63#
發表於 12-3-9 22:20 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

無任何一樣野係值五值得!係睇你願五願意去做!人有五同的階段!你五明因為您味行到姐!




大宅

積分: 2467


64#
發表於 12-3-9 23:12 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

我係一個超級鐘意小朋友的女人,而我老公係怕麻煩怕曹又唔鐘意細路仔的男人。由於我好喜歡小朋友,他為左我放棄自由,我們生左個仔,依家佢都好開心!我已經不能夠一年去八次旅行!





子爵府

積分: 14523


65#
發表於 12-3-9 23:17 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

如果您問我... 邊個令我由心笑出嚟... 答案就只有我個寶貝... 最親係佢同我嘅爸爸媽媽




珍珠宮

積分: 41556


66#
發表於 12-3-10 00:09 |只看該作者

引用:如果您問我... 邊個令我由心笑出嚟... 答案

原帖由 sjssjssjs 於 12-03-09 發表
如果您問我... 邊個令我由心笑出嚟... 答案就只有我個寶貝... 最親係佢同我嘅爸爸媽媽



...
係呀!小朋友係我地既親人,對親人,邊有得計?就係多一個親人已經係無價,有緣先會有小朋友,係福分




子爵府

積分: 14523


67#
發表於 12-3-10 01:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sjssjssjs+於+12-03-09+發表

原帖由 小mama 於 12-03-10 發表
係呀!小朋友係我地既親人,對親人,邊有得計?就係多一個親人已經係無價,有緣先會有小朋友,係福分 ...
我也十分認同,所以我常常捉住寶貝隻手仔, 係心裏講, 多謝佢嚟陪我,陪我行街...食飯等等




大宅

積分: 1462


68#
發表於 12-3-10 10:32 |只看該作者
回覆 幸福謝師奶 的帖子

認同


大宅

積分: 3466


69#
發表於 12-3-10 11:17 |只看該作者
回覆 山貓 的帖子

我都是單親長大, 我們都是有心理有缺失的孩子,
你失去了對男性的信任,
我比你更可憐, 我失去了愛母親的能力!
常常看到別人如何如何歌頌母親,
如何如何愛自己的媽媽, 我都不以為言,

我女兒對著我唱"世上只有媽媽好"的時候,
我立刻指出這不是實情!
我女兒抱著我說"媽媽我好愛你!",
我的感覺像看電視節目, 跟我不相干!
我能夠全心全意的愛我女兒,
但對身為母親的角色, 我真的不以為言!

但我花了不少時間去處理這心理缺失的問題,
至少這問題真的不是所想像般大!



子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


70#
發表於 12-3-11 00:01 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

值吾值,男人有無良心責任,就要睇你點秤你老公了,答案在你自己心中。
好,到我答你,我老公短期內,我為佢係值得既,好現實,因為有禮物,生大囡,叫做送左間三層加二千尺花園既屋俾我;有左細囡,送左2部車俾我;如果他日生埋個仔,我估叫佢俾埋條命我都得。
長遠既將來,我估我投資係老公身上既情感付出,都會得到合理既回報,因為,我倆從來無秤過雙方為大家既付出,無計較,就吾會有秤既發生。
入正題,我吾係想曬我擁有多少,我擁有既,肯定俾其他幸福少奶奶少,但只要心中無求,先會豐足。越計較,只會越覺得自己不夠多。




複式洋房

積分: 150


71#
發表於 12-3-11 01:51 |只看該作者
第一,一開始為什麼會嫁俾一個無良心及責任感的人?

第二,無錯,女人在生育上是比男人“付出”更多,但所得的“回報”也會較多,小孩通常都比較喜歡媽媽,當你給你孩子無條件的愛時,他們也會對你表現出最純真及全心全意的愛。

第三,愛是不計較付出及回報的。

第四,孩子長大後怎麼對你,就要看你現在灌輸甚麼價值觀給他們。


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


72#
發表於 12-3-11 02:50 |只看該作者

回覆:山貓 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17096


73#
發表於 12-3-11 02:55 |只看該作者
呢個係個人價值觀問題。如果生仔要計較咁多嘢,當然唔好生啦。


珍珠宮

積分: 30213


74#
發表於 12-3-13 22:19 |只看該作者

回覆:山貓 的帖子

女人為了子女真係負出好多,但只係負母責任嘅女人,有d朋友一樣唔會比太多時間子女,交比工人或老人家就算。
但我真係好感恩能夠生到小朋友,窩心情度比起老公更勝更甜,真係好特別嘅感覺,冇野可代替。果種親密信任純真感覺,其他人無法比到,生命有更加多動力,要做好自己去照顧同教育佢。




大宅

積分: 1058


75#
發表於 12-3-13 23:08 |只看該作者

回覆:山貓 的帖子

我冇諗咁多,未有小朋友之前,我係一個唔鐘意小朋友嘅人,我覺得啲小朋友好煩!到左某年齡,就想有個小朋友。自從啊囡出世之後,我嘅人生充實左好多,亦好開心!只要囡囡叫聲媽媽,抱抱我,己經好滿足感,所付出嘅心血,失去嘅自由時間,一切都係值得嘅。可能哩啲就係母親嘅天性!比信心自己,比信心你嘅伴侶,唔好想得咁負面啦




男爵府

積分: 6221


76#
發表於 12-3-13 23:12 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

只能說,我沒有天秤去計算所有得與失,亦由我在媽媽肚裏中,也沒有得選擇,我也想李嘉誠是我爸爸,我也希望人生事事順利及如意,我什至希望六合彩頭獎每次都是我中獎,更多更多的希望。
你有冇問過你亞媽,為什麼要生你出來?為什麼她沒有李嘉誠這麼有錢?為什麼沒有半山豪宅,家裏為什麼沒有工人、沒有司機、很多沒有......
所以最後,是沒有答案的。你想做與不想做是你的自由,值得不值得梗本冇人可以話你知,只知將來大家都會到另一個世界,無論你有錢或冇錢。在我人生觀裏,是得這點是最公平,亦冇人可改變。



這是不可能的,其實"凡事都能"...................


大宅

積分: 2560


77#
發表於 12-3-13 23:27 |只看該作者
生小朋友係得著, 當然一個起二個止, 唔係付出.
睇住佢大, 學東西由唔識到識. 到叻過你. (例如彈琴...)
係一件好開心的事.
那樂趣不能筆墨形容.
.
佢可能係世界上最靚嘅貓


複式洋房

積分: 276


78#
發表於 12-3-14 01:15 |只看該作者

引用:我沒有$400萬..+但都生左個女..+阿女18個月

原帖由 Vijoyce 於 12-03-08 發表
我沒有$400萬.. 但都生左個女.. 阿女18個月大
由阿女出世開始..無一晚係我可以寧靜睡覺..
自己唔食唔著..都 ...
我個囡17個月,經歷嘅同你一模一樣:funny
自己嘅時間全部俾晒佢,放咗工趕住番屋企見佢,自己唔買衫,留番D$買俾佢,每一日睇住佢開心成長,無嘢可取替到。




複式洋房

積分: 276


79#
發表於 12-3-14 01:24 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

可能係童年陰影影響咗你對生小孩嘅睇法,你怕你好似你媽媽咁要付出很多,一個人獨力承擔,而又唔肯定可以俾一個快樂嘅童年佢。
我自小父母關係好差,成日打打鬧鬧,我亦有童年陰影,所以我好想我嘅BB有個快樂嘅童年,我不介意付出,亦不求他朝長大會養我,我只希望佢可以快樂成長,將來做個有責任感、善良嘅人已足夠




瑪瑙宮

積分: 139308

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


80#
發表於 12-3-14 06:06 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

為自己想要嘅而付出,我覺得絕對值得




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo