夫婦情感

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   1


子爵府

積分: 12367


61#
發表於 12-3-12 19:37 |只看該作者

引用:Quote:niyuki_0619 發表於 12-3-12 19:32

原帖由 豆丁 於 12-03-12 發表
屈人陰人係d 29先咁有心機做~
大家硏究下啫!不過斷估個2奶唔會貼自己張相通街派啩!




子爵府

積分: 11206


62#
發表於 12-3-12 19:44 |只看該作者
ci8 發表於 12-3-12 19:34
因為佢唔止一次,同係好多論壇都有呢個post,佢仲貼人相,好似想個2奶永不超生咁,雖然個2奶都扺死 ...
果個樓主我5知咁詳細,可能佢5甘心,但都5代表(三角關係)個topic係佢想屈人,因為睇過內容5同~佢既然之前都做得咁揚,e+使乜要咁鬼鼠屈人~仲要講到自己係1個好委屈既29,5會ar~


子爵府

積分: 11206


63#
發表於 12-3-12 19:46 |只看該作者
ci8 發表於 12-3-12 19:37
大家硏究下啫!不過斷估個2奶唔會貼自己張相通街派啩!
果單應該係正室做,不過你要呢單入埋佢數都無計~


大宅

積分: 2697

陪月勳章


64#
發表於 12-3-12 19:48 |只看該作者
其實你地有無諗過我個fd既遭遇,如果發生係你地身上會唔會信個老公係清白,我個fd宜家成日俾老婆監視居住,咪重慘,佢平時我地都笑佢個樣77地,點解都有d智障女沖埋黎,唔通我地d男人就一定要去滾?要滾都行近遠d啦,自斷米路傻先甘做


大宅

積分: 2884


65#
發表於 12-3-12 20:04 |只看該作者

引用:Quote:ci8 發表於 12-3-12 19:34 因為佢唔

原帖由 豆丁 於 12-03-12 發表
果個樓主我5知咁詳細,可能佢5甘心,但都5代表(三角關係)個topic係佢想屈人,因為睇過內容5同~佢既然之前都做 ...





大宅

積分: 2884


66#
發表於 12-3-12 20:07 |只看該作者

引用:其實你地有無諗過我個fd既遭遇,如果發生係

原帖由 小孩爸爸 於 12-03-12 發表
其實你地有無諗過我個fd既遭遇,如果發生係你地身上會唔會信個老公係清白,我個fd宜家成日俾老婆監視居住, ...
如果我係你個fd個老婆我都會更加昅實佢有邊隻貓唔食魚吖



點評

lili2509    發表於 12-3-14 00:17


大宅

積分: 2884


67#
發表於 12-3-12 20:09 |只看該作者

回覆 回覆:小孩爸爸的帖子

90後D女多左一個名,叫智障女



點評

lili2509    發表於 12-3-14 00:17


大宅

積分: 2697

陪月勳章


68#
發表於 12-3-12 20:11 |只看該作者
我個fd甘死得慘....


男爵府

積分: 7175

畀面勳章


69#
發表於 12-3-12 20:37 |只看該作者

回覆 回覆:cat_lady_128的帖子

都係嘅,有時都要提醒下自己點樣保住c6對自己嘅忠誠



親賢能, 遠小人


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


70#
發表於 12-3-12 21:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2884


71#
發表於 12-3-12 21:18 |只看該作者

回覆 回覆:LittleMss的帖子

無錯!呢D人都唔知咩心態!仲要話佢只係行錯路咁x大個人無惱架明天人地有老婆仲要死埋去,死埋去又唔識得死x開,係佢間接性害人地個天意,呢D唔係叫天意,呢D叫人為吖




大宅

積分: 2884


72#
發表於 12-3-12 21:18 |只看該作者

回覆 回覆:niyuki_0619的帖子

BB




水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


73#
發表於 12-3-12 21:41 |只看該作者

回覆:第三者之賤貨

佢係明知人地當佢發洩工具 仲以為自己有機會 衰男人都表明來意 以為自己好索有魅力。腦殘人士仲想嫁人 完全連尊嚴都唔要 如果張大雙腿可以臣服男人 呢個世界絶對係女人統治 用肚留住個唔愛自己嘅男人 mouth:




大宅

積分: 2613


74#
發表於 12-3-12 22:54 |只看該作者

引用:Quote:niyuki_0619+發表於+12-3-12+12:22+

原帖由 豆丁 於 12-03-12 發表
唔使嬲,唔好俾人1句(我地)就以為(人地)同(我地)立場1樣~明撐暗踩~
吖~莫非妳唔係女人




大宅

積分: 2613


75#
發表於 12-3-12 22:58 |只看該作者

引用:終於明白 +

原帖由 niyuki_0619 於 12-03-12 發表
終於明白
女人有好多種,但我好肯定我唔會係(妳地)呢種!!
(妳地)嘅意思在我嚟講,即刻無口德,自以謂自己好好,好偉大嘅女人囉!明未???:;pppp:




伯爵府

積分: 15877


76#
發表於 12-3-12 23:07 |只看該作者
露底鳥!:;pppp:


子爵府

積分: 11206


77#
發表於 12-3-12 23:18 |只看該作者
cat_lady_128 發表於 12-3-12 22:54
吖~莫非妳唔係女人
5通個個女人立場1樣?5好以為扭曲人講既野就可以話到人~更何況我係咪女人5係由你把口講完就主宰到lor~


大宅

積分: 2884


78#
發表於 12-3-12 23:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 niyuki_0619 於 12-03-12 發

原帖由 cat_lady_128 於 12-03-12 發表
女人有好多種,但我好肯定我唔會係(妳地)呢種!!
(妳地)嘅意思在我嚟講,即刻無口德,自以謂自己好好,好偉大 ...
我地偉唔偉大根本唔到你黎評論,你咁支持隻賤精,難道你又係同一條船




大宅

積分: 2884


79#
發表於 12-3-12 23:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 niyuki_0619 於 12-03-12 發

原帖由 cat_lady_128 於 12-03-12 發表
女人有好多種,但我好肯定我唔會係(妳地)呢種!!
(妳地)嘅意思在我嚟講,即刻無口德,自以謂自己好好,好偉大 ...
我地叫無囗德?難道你好有:;pppp:



點評

maisy-lee  女人有好多種, 但係有一種可以不理, get it?  發表於 12-3-12 23:45


子爵府

積分: 12367


80#
發表於 12-3-12 23:47 |只看該作者

引用:Quote:ci8 發表於 12-3-12 19:34 因為佢唔

原帖由 豆丁 於 12-03-12 發表
果個樓主我5知咁詳細,可能佢5甘心,但都5代表(三角關係)個topic係佢想屈人,因為睇過內容5同~佢既然之前都做 ...
咁妳講法都啱嘅




首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo