自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10817


61#
發表於 12-3-13 20:03 |只看該作者
比起果d返兩間幼稚園既, 濕濕碎啦.


大宅

積分: 4810

BB防敏心得分享勳章


62#
發表於 12-3-13 20:35 |只看該作者
如果佢自己有興趣就唔覺得辛苦喇~


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


63#
發表於 12-3-13 20:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15325


64#
發表於 12-3-13 20:38 |只看該作者
回覆 w_y 的帖子

其實佢都幾得閒 所以讀全日  等他不用整天在家看TV 電腦
星期六多數早上學習 (之前有學PHONICS但間學校給我感覺總是很差所以停了)

星期日畫畫是他最愛他很有天份畫班放後我們會去婆婆家玩

不過我找到在一間幼稚園內學普通話及英文讀4個月後暑假又要出外再找課程。。。有點煩。。。



開開心心又一天


男爵府

積分: 9295


65#
發表於 12-3-13 20:45 |只看該作者
唔太過份


子爵府

積分: 10647

畀面勳章


66#
發表於 12-3-13 20:51 |只看該作者
如果平日冇補習/課外活動

樓主既時間表一D都唔辛苦, 好正常添

我自己都同樓主差不多

相反, 平日都有補習等等, 就真係辛苦了小朋友, 梗辛苦家長了


瑪瑙宮

積分: 129351

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 12-3-13 21:01 |只看該作者
唔覺會辛苦


珍珠宮

積分: 43251


68#
發表於 12-3-13 21:16 |只看該作者
唔辛苦, 星期六,日下午都彈可以去玩。 都可以接受吖。


別墅

積分: 606


69#
發表於 12-3-13 23:29 |只看該作者
有少少辛苦


翡翠宮

積分: 86639

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


70#
發表於 12-3-13 23:39 |只看該作者
還可以,唔算超級辛苦


別墅

積分: 668


71#
發表於 12-3-13 23:41 |只看該作者
唔多野, 我個學十萬樣,不過佢返半日, 佢一樣學中的野都唔肯cut, 仲成日叫我加這加那, 係我冇$再加俾佢, 其實只要學得有興趣, 唔係好push要考試的野, 學野如運動, 畫畫等應該是不辛苦的.


伯爵府

積分: 17937

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


72#
發表於 12-3-13 23:53 |只看該作者
OK, 無MUD問題, 如果佢話唔鍾意上另計


水晶宮

積分: 60478


73#
發表於 12-3-13 23:54 |只看該作者

引用:星期一至五返全日星期六早上+9:30-10:30+普

原帖由 HAPPY_YY 於 12-03-13 發表
星期一至五返全日

星期六早上 9:30-10:30 普通話 11:15-12:15 英文 (下午先去玩)
算幾舒服




子爵府

積分: 10558

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


74#
發表於 12-3-14 00:04 |只看該作者
星期一至五, 日日都7至8樣功課, 仲有兩個星期就評估, 惟有做完功課, 再加啲補充練習比佢做, 當係同佢溫書, 仲要應付測驗+默書...星期五放咗學要去游校隊, 星期六早上要返3個幾鐘頭英/數興趣班, 下午再做功課, 星期日要留在家溫習, 所以我個囡由星期一至日, 幾乎日日都無得休息


男爵府

積分: 6548


75#
發表於 12-3-14 00:16 |只看該作者
一至五無去學野,淨係六日加埋學三樣,我覺得一d都唔過份


伯爵府

積分: 15875

環保接龍勳章 畀面勳章


76#
發表於 12-3-14 00:20 |只看該作者
唔算喎


禁止訪問

積分: 3915


77#
發表於 12-3-14 00:26 |只看該作者

回覆:HAPPY_YY 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo